Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tegen onze Wil zijn wij neergedaald en tegen onze Wil leven wij, maar tegen onze Wil zullen wij sterven. En het is inderdaad minder vaag. Maar ik vind beide gedichten even mooi en bijzonder geloof ik. |
![]() |
||
Citaat:
Halogeen: wat een taalgebruik echt Top. En je rijm en de alliteratie en hoe het Loopt! Ja, dit was het scholierenforumdansenoppapierbezoeken weer meer dan waard. En dan heb ik het nog niet eens over het inhoudelijke. Inspirerend en Interessant...
||
Citaat:
![]() ![]() @Thoughtful: dankjewel ![]() @Xineof: Oh, dat bedacht ik me later, maar het besneden hart is trouwens een bestaand mystiek symbool. @Sketch: Tsja. Het enige wat ik kan zeggen is dat de rijm min of meer al ontstond tijdens het dichten en dat ik het alleen in banen heb geleid. Voor mij hoorde het erbij. Bovendien zit er ook zo veel tussenrijm en andere stijlmiddelen in dat het onderscheid voor mij niet echt duidelijk was. Maar wat ik niet helemaal begreep uit je commentaar: zou je kunnen omschrijven wat je niet aanspreekt? Taalgebruik, inhoud? @Reynaert: Het is altijd fijn om te lezen als iemand je gedicht goed interpreteert. Dat je het direct geschreven vindt is alleen maar een compliment voor mij. Leuk ook dat je die ambiguďteit, zoals je dat zelf noemt, gevonden hebt. "naakt in de cirkel liggen" als in een heksenritueel, was waar ik zelf het meeste lol om had. Wat ik gaaf vond aan jouw commentaar is dat je het samenvatte vanuit een hoek die voor mij niet toegankelijk is (simpel en overzichtelijk), maar mij wel bewust maakt. @Dreamerfly: Ik moest wel even echt blozen van jouw commentaar. Dankjewel. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() En ook Ave dankjewel voor je commentaar. Meelopen met positief commentaar gedoog ik wel. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Fora en Aurora Reynaert | 63 | 11-12-2005 16:29 | |
Muziek |
face tomorrow donderdag patronaat muziekvlinder | 102 | 22-10-2004 16:42 | |
Lifestyle |