Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik wil geen 'moeder' voor mijn vriendje zijn, maar me ook geen 'kind' bij hem voelen.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() MAAR...wil een ouder iemand alst een jongen is, en een jonger iemand in het geval van een meisje...gewoon...omdat dat voor MIJ beter aanvoelt! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 06-04-2005 om 20:26. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontopic: wat wolterb zegt (moet vast goed voelen zo vaak gequot te worden ![]() Alleen denk ik dat ik wel wat meer waarden hecht aan opleidingsniveau op een bepaalde manier. Natuurlijk gaat het er uiteindelijk om hoe iemand is dat weet ik ook wel. Maar toch om aan de buitenwereld te laten zien dat je een slim vriendje hebt die studeert (Ow mijn god dit klinkt wel erg, maar ik denk er wel zo over ![]() Ik zou niet voor een ouder wijzer iemand gaan, en dus ook niet voor een jonger, dommer iemand ![]() Verder denk ik bij het woordje stand eigenlijk aan iets anders; uit wat voor ''nest'' komt iemand, zijn ze rijk thuis, waar hechten ze waarden aan etc. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En heel prettig om te weten dat heel veel mensen precies hetzelfde denken als ik ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Verder praat ik redelijk vaak met mensen die MBO doen en ook daarmee heb ik nooit het idee dat er een enorm intelligentieverschil is. Er zijn zoveel belangrijker dingen dan intelligentie, vind ik tenminste ![]() Ik val dan wel weer meestal op oudere jongens die sociaal ook wat vaardiger zijn dan ik. Telt dat ook als een hogere 'stand'? ![]()
||
Citaat:
![]() Die meisjes schrijf jij dus per definitie af? ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Idd, Het opleidingsniveau zegt lang niet altijd alles over die persoon ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheďsme... BiL@L | 62 | 17-09-2003 04:17 | |
Liefde & Relatie |
stelling: echtscheiding moet duurder de abt van sion | 115 | 15-09-2003 21:52 |