Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2005, 17:01
Verwijderd
Als wijze van proef heeft Pathé nu de mogelijkheid om voor 17,50 per maand onbeperkt films te bezoeken.

Helaas is dit alleen nog maar in Groningen mogelijk, maar mocht het een succes worden, dan zullen er meer bioscopen zijn waar je zo'n abonnement kunt afsluiten. Wel kan je het abonnement in elke Pathé-bios gebruiken.

Mij lijkt het een goed initiatief; het verlaagt de drempel om een filmpje te kijken, en is aanzienlijk goedkoper (met 3 keer per maand naar de bios gaan heb je de kosten er al uit).

Wat vind jij van dit unieke initiatief? Zou je zo'n abonnement afsluiten?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-04-2005, 17:03
Verwijderd
Ik hoorde het gister, en het is idd erg goedkoop voor mensen die toch al vaak naar de film gaan.

Ik heb hier geen pathé bioscoop in de buurt, en ik ga niet zo vaak naar de bios, dus voor mij is het niks.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 17:03
Drez
Drez is offline
Alleen in Groningen?

Ja ik denk er wel over om er 1 te nemen, scheelt best veel geld idd en dan kan ik zo vaak ik wil naar elke film.
Oud 08-04-2005, 17:05
lovetear
lovetear is offline
Ik zit al jaren te wachten op een bioscoopabonnement , maar draait pathe ook de kleinere films? Want ik ken alleen de grote pathebioscopen, en ik ga vaker naar kleinere dingen .
Oud 08-04-2005, 17:13
2e Ketjing
2e Ketjing is offline
a, ik woon niet in groningen
b, ik woon niet eens in de buurt bij een Pathé bioscoop
c, nee ik ga het dus niet kopen.

Maar als andere bioscopen het doen, ga ik het wel overwegen. Alleen vraag ik me af, is het elke dag geldig en ook bij elke film?
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 17:16
legatus
legatus is offline
Citaat:
dReZ schreef op 08-04-2005 @ 18:03 :
Alleen in Groningen?
Het betreft een proef van vier maanden in het Groningse theater.

Citaat:
lovetear schreef op 08-04-2005 @ 18:05 :
Ik zit al jaren te wachten op een bioscoopabonnement , maar draait pathe ook de kleinere films? Want ik ken alleen de grote pathebioscopen, en ik ga vaker naar kleinere dingen .
Verscheidene Pathé theaters vertonen grotere arthouse-films als "THE LIFE AQUATIC", "THE WOODSMAN" en "MAR ADENTRO". Dit zijn voornamelijk de theaters in de randstad.
Oud 08-04-2005, 17:17
legatus
legatus is offline
Citaat:
2e Ketjing schreef op 08-04-2005 @ 18:13 :
Maar als andere bioscopen het doen, ga ik het wel overwegen. Alleen vraag ik me af, is het elke dag geldig en ook bij elke film?
Het is geldig bij alle reguliere voorstellingen.
Oud 08-04-2005, 17:23
2e Ketjing
2e Ketjing is offline
Citaat:
legatus schreef op 08-04-2005 @ 18:17 :
Het is geldig bij alle reguliere voorstellingen.
oh dan is het zeker interessant. Ik vind het een goed initiatief. Films in de bios zijn toch altijd anders dan op dvd
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 17:44
Verwijderd
Ik hoop dat ze het ook in Rotterdam-Schouwburgplein en Rotterdam-De Kuip invoeren.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 17:52
Dinalfos
Dinalfos is offline
Klinkt wel aanlokkelijk. Op dezelfde manier als de Sirenes.
Oud 08-04-2005, 17:54
.Pure
.Pure is offline
Ik vind het goed en ze moeten dat hier in de buurt ook gaan invoeren. € 17,50 is echt spotgoedkoop als je voor 1 film al rond de 9 euro betaald.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 18:05
AJMouse
AJMouse is offline
als et in amsterdam (pathe arena dan) komt, en et geldt ook voor IMAX (onwaarschijnlijk, IMAX kaartje is 12 euro zonder kortingen), dan koop ik et zeker.
Oud 08-04-2005, 18:15
legatus
legatus is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 08-04-2005 @ 19:05 :
als et in amsterdam (pathe arena dan) komt, en et geldt ook voor IMAX (onwaarschijnlijk, IMAX kaartje is 12 euro zonder kortingen), dan koop ik et zeker.
IMAX is geen reguliere voorstelling.
Oud 08-04-2005, 18:17
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
van pathe groningen

Citaat:

ZO VAAK NAAR DE FILM ALS JE WILT!
Pathé heeft een ongelofelijk aanbod voor filmfans: Pathé Unlimited. Onbeperkt toegang tot alle reguliere filmvoorstellingen in alle Pathé bioscopen in Nederland. En dat voor maar € 17,50 per maand!

raar, je kunt alleen een abonnement nemen in groningen maar wel in het hele land naar de bios?
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 18:21
Mara
Mara is offline
Tof, zou ik nemen maar de bios hier is geen Pathé jammer genoeg.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 18:40
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik las het in de krant! Geweldig. Dit hebben ze allang in Engeland en ik baalde dat het hier niet was.

Nu is het hier en woon ik niet meer bij een Pathe bioscoop

Ik hoop dat het landelijk wordt bij elke grote bioscoop in de steden
Oud 08-04-2005, 19:13
legatus
legatus is offline
Citaat:
Silent Enigma schreef op 08-04-2005 @ 19:17 :
raar, je kunt alleen een abonnement nemen in groningen maar wel in het hele land naar de bios?
Waarschijnlijk om te kijken hoeveel gebruikers in andere vestigingen opduiken. De proeftijd is vier maanden.
Oud 08-04-2005, 19:15
legatus
legatus is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 08-04-2005 @ 19:40 :
Ik hoop dat het landelijk wordt bij elke grote bioscoop in de steden
Tja, het is een initiatief van Pathé. Het is natuurlijk vanzelfsprekend dat de unlimited card niet bij iedere bioscoopketen te gebruiken zal zijn. Meerdere ketens (zoals JT, Minerva en Utopolis) komen wellicht ook met een eigen variant, maar die zijn natuurlijk ook enkel in de keten van aankoop te gebruiken.
Oud 08-04-2005, 19:40
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
legatus schreef op 08-04-2005 @ 20:15 :
Tja, het is een initiatief van Pathé. Het is natuurlijk vanzelfsprekend dat de unlimited card niet bij iedere bioscoopketen te gebruiken zal zijn. Meerdere ketens (zoals JT, Minerva en Utopolis) komen wellicht ook met een eigen variant, maar die zijn natuurlijk ook enkel in de keten van aankoop te gebruiken.
Ja, maar dat bedoelde ik ook
Ik woon nu in Leeuwarden, en als ik zo'n abonnement neem, zou die voor de bios in Leeuwarden moeten zijn, omdat het anders zonde van me geld is

Maar dat hoop ik dus Landelijk.
Oud 08-04-2005, 19:48
Verwijderd
Gaaf.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 20:28
3rd Rock
3rd Rock is offline
als een bioscoopketen dat hier in de buurt bioscopen heeft (JT bijv) zou ik zo'n abo zeker overwegen. ga niet vaak naar de film, maar met zo'n abo moet je wel vaker gaan om je geld eruit te halen, en dat is iets wat ik eigenlijk wel wil!
Oud 08-04-2005, 20:29
ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Citaat:
Silent Enigma schreef op 08-04-2005 @ 19:17 :
van pathe groningen

raar, je kunt alleen een abonnement nemen in groningen maar wel in het hele land naar de bios? [/B]
Klopt ja, dus als je 't echt wilt ga je naar groningen om 't te kopen & ga je 't ergens anders in een pathé bios gebruiken.

Hmm.. Sowieso is de dichtsbijzijndste (?) bioscoop 20 km weg en de Pathé zal wel groningen ofzo zijn
Dus niet haalbaar
Jammer..
Oud 08-04-2005, 22:32
stopmakingsense
stopmakingsense is offline
kom nooit in de pathe!!! maar ga wel minstens twee keer per week naar de bios..
Oud 08-04-2005, 22:36
Verwijderd
Zou handig zijn als je dat bijvoorbeeld 1 maand kan nemen ofzo, leuk verjaardagscadeau
Met citaat reageren
Oud 08-04-2005, 22:40
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Ik ga altijd naar pathe in groningen

Als je zo'n abonnement gewoon 1 x per maand aan de kassa hoeft aan te schaffen dan ga ik er wel gebruik van maken als ik zeker weet dat er in een bepaalde maand in mijn ogen minstens 3 films te zien zijn die echt de moeite waard zijn
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-04-2005, 00:01
PV
PV is offline
Citaat:
SimplyABoy18 schreef op 08-04-2005 @ 23:40 :
Ik ga altijd naar pathe in groningen

Als je zo'n abonnement gewoon 1 x per maand aan de kassa hoeft aan te schaffen dan ga ik er wel gebruik van maken als ik zeker weet dat er in een bepaalde maand in mijn ogen minstens 3 films te zien zijn die echt de moeite waard zijn
Ik denk niet dat het zo zal werken.. dan kan je idd een maand uitzoeken wanneer er net films uitkomen die jou leuk lijken en waar je anders ook wel heen zou gaan. Ik denk eerder dat ze er een jaarabonnement van maken, maar ik weet 't ook niet hoor .

Pathé interesseert me weinig, als Minerva nou eens zoiets zou doen
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 00:12
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
PV schreef op 09-04-2005 @ 01:01 :
Pathé interesseert me weinig, als Minerva nou eens zoiets zou doen
Ik denk dat als het een succes is het waarscheinlijk ook wel gebeurt.
Verder vind ik het opzich toch wel een goed idee Het is dat ik zelf toch wel naar verschillende bioscopen ga dat het niet zal werken voor me, maar wie weet
Oud 09-04-2005, 11:39
Marloeske
Marloeske is offline
3x in de maand naar de bios?
Jeeezus.. dan heb je toch zo alle films gezien?..
Ik heb daar niet eens tijd voor
Oud 09-04-2005, 14:12
starslayer
starslayer is offline
Citaat:
Marloeske schreef op 09-04-2005 @ 12:39 :
3x in de maand naar de bios?
Jeeezus.. dan heb je toch zo alle films gezien?..
Ik heb daar niet eens tijd voor
Je zit er meteen 4 maanden aanvast. En daarna kun je verlenen tot wederopzegging.

Per jaar ben je dus EUR 210,-- kwijt. Dus pas bij meer dan 25 keer per jaar naar de bioscoop gaan ben je uit de kosten (EUR 8,30 per kaartje).

Daarna ben je goedkoper uit, vind het niet zoveel voordeel hoor. Ga veel naar de bioscoop, maar je moet dan naar Pathe.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2005, 15:23
AJMouse
AJMouse is offline
Er komen per week minimaal 3 films in de premiere, vast niet allemaal even leuk, en zeer waarschijnlijk niet eens allemaal jouw stijl (turks, nederlands gesproken, nederlands gedubt/engelse tekenfilms, bollywood of misschien hou je niet van hollywood). Maar er komen toch wel 3 films per maand uit die je dan als et 'moet' in de bios wil zien. Tis altijd wel een leuke ervaring, vinnik dan.

Staat er op de website van pathé (groningen) ergens meer info erover, en ook dat ie in álle bioscopen geldig is? Dan wil ik er wel over denken namelijk.
Oud 09-04-2005, 16:36
legatus
legatus is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 09-04-2005 @ 16:23 :
Staat er op de website van pathé (groningen) ergens meer info erover, en ook dat ie in álle bioscopen geldig is?
In alle Pathé theaters.

Een link naar meer informatie is al eerder gegeven door Silent Enigma.
Oud 09-04-2005, 17:04
AJMouse
AJMouse is offline
zag et later ja..
Oud 09-04-2005, 17:12
Pla
Pla is offline
Ik vind het wel een puik plan
maar komt het op naam te staan? met foto? of kun je hem ook gewoon beetje uitlenen?
Oud 09-04-2005, 17:14
Pla
Pla is offline
Ik heb nu trouwens een voordeelpas van Pathé.. Voor 36 euro mag je 6 keer naar de bioscoop.
Dat betekent €6 per keer en je mag 3 kaartjes per keer halen, en de pas is een jaar geldig..

Oftewel, als je 6x per jaar naar de bios gaan, of 3 keer met een vriend of vriendin of 2 keer met z'n 3en heb je het eruit..

Oud 09-04-2005, 17:21
AJMouse
AJMouse is offline
ja die koop ik nu ook steeds, toch lijkt dit mij voordeliger.
Oud 09-04-2005, 17:31
legatus
legatus is offline
Citaat:
Pla schreef op 09-04-2005 @ 18:12 :
Ik vind het wel een puik plan
maar komt het op naam te staan? met foto? of kun je hem ook gewoon beetje uitlenen?
Het is persoonsgebonden. Er komt een pasfoto op.
Oud 10-04-2005, 11:56
Verwijderd
Citaat:
N00dles schreef op 08-04-2005 @ 18:01 :
Geweldig & ja!!
Maar ik woon in Zeeland en in Zeeland staat niet één Pathe bioscoop
Gelukkig ga ik deze zomer naar Amsterdam verhuizen.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 12:38
Verwijderd
Ik ga dit zeker wel doen als ik wat meer tijd heb..
(Heb nu 2 fulltime banen, dus dat zit er nu even niet in )
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 14:53
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
N00dles schreef op 08-04-2005 @ 18:01 :
Als wijze van proef heeft Pathé nu de mogelijkheid om voor 17,50 per maand onbeperkt films te bezoeken.

Helaas is dit alleen nog maar in Groningen mogelijk, maar mocht het een succes worden, dan zullen er meer bioscopen zijn waar je zo'n abonnement kunt afsluiten. Wel kan je het abonnement in elke Pathé-bios gebruiken.

Mij lijkt het een goed initiatief; het verlaagt de drempel om een filmpje te kijken, en is aanzienlijk goedkoper (met 3 keer per maand naar de bios gaan heb je de kosten er al uit).

Das vrij uniek ja.
Ik zou het direct doen en is ook zeker wel besteed aan mij.
Wel jammer dat ze het niet door het hele land doen maarja ff afwachten.
Oud 10-04-2005, 16:12
AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 10-04-2005 @ 15:53 :
Das vrij uniek ja.
Ik zou het direct doen en is ook zeker wel besteed aan mij.
Wel jammer dat ze het niet door het hele land doen maarja ff afwachten.
wel door et hele land, je kunt em alleen alléén in groningen kopen..
Oud 10-04-2005, 17:13
Verwijderd
Als Pathé dit topic nou even zou lezen en zou zien dat er veel animo voor is, is die hele proeftijd niet eens nodig

Ik snap echt nog steeds niet waarom je een abonnement niet gewoon via internet kunt regelen, maar het aan een kassa moet worden gekocht.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2005, 17:27
AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
N00dles schreef op 10-04-2005 @ 18:13 :
Als Pathé dit topic nou even zou lezen en zou zien dat er veel animo voor is, is die hele proeftijd niet eens nodig

Ik snap echt nog steeds niet waarom je een abonnement niet gewoon via internet kunt regelen, maar het aan een kassa moet worden gekocht.

ze zullen zélf die foto er wel in willen zetten en een of andere drukplak eroverheen laten gaan ofzo, dat je zon vormpje in je foto hebt en in je pas. Ofzo. Zou et wel online kunnen regelen door zegmaar een foto naar hun te sturen via internet
Oud 10-04-2005, 18:24
legatus
legatus is offline
Citaat:
N00dles schreef op 10-04-2005 @ 18:13 :
Rompslomp van het toezenden van passen? Voordeelpassen kun je ook niet via internet bestellen. Die schaf je aan op het moment dat je naar de film gaat.
Oud 10-04-2005, 21:51
AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
legatus schreef op 10-04-2005 @ 19:24 :
Rompslomp van het toezenden van passen? Voordeelpassen kun je ook niet via internet bestellen. Die schaf je aan op het moment dat je naar de film gaat.
dat ook meer waarschijnlijk
Oud 15-04-2005, 13:00
*~Angel~*
*~Angel~* is offline
Hm wat als je bijv in Rotterdam / Zeeland whatever woont en je gaat naar Groningen om zo'n pas op te halen.. mag dat? Of is het alleen geldig voor de mensen die in Groningen wonen?

Als het in rest van Nederland ook komt, dan koop ik hem zeker weten
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 13:46
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
€17,50 , dat is echt goedkoop. Als ze dit in R'dam ook gaan krijgen ga ik er zeker één halen.
Oud 15-04-2005, 14:04
Verwijderd
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 15-04-2005 @ 14:46 :
€17,50 , dat is echt goedkoop. Als ze dit in R'dam ook gaan krijgen ga ik er zeker één halen.
ID
Met citaat reageren
Oud 15-04-2005, 14:18
AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
DaRk-AnGeL66 schreef op 15-04-2005 @ 14:00 :
Hm wat als je bijv in Rotterdam / Zeeland whatever woont en je gaat naar Groningen om zo'n pas op te halen.. mag dat? Of is het alleen geldig voor de mensen die in Groningen wonen?

Als het in rest van Nederland ook komt, dan koop ik hem zeker weten

dit mag
Oud 15-04-2005, 14:55
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Bij de Pathé hebben ze eigenlijk alleen maar kutfilms, zodra ze dit bij de Lantaren-Venster doen wil ik ook zo'n ding.
Oud 15-04-2005, 15:08
Verwijderd
Daar staat tegenover dat lantaren-venster alleen kutzalen heeft.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten