Advertentie | |
|
![]() |
|
Het oude topic staat hier:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=741507 Ik ben ook van plan om te gaan interrailen. Ik heb ongeveer dezelfde route als jij, maar dan met nog meer steden. Weet ook niet of het haalbaar is. Verder heb ik alvast wat site's en verhalen doorgelezen voor info en meestal was 1000 euro wel genoeg. Kijk anders op: http://www.smeitz.nl/interrail/index.html en http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query.exe/dn voor treintijden enzo. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ik ga niet meer gvd ![]() Mag van men ouders niet alleen en vriendin gaat niet meer mee dus tsja
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Balen ![]() Topic op contact gezocht plaatsen? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ga eerst een tijd alleen en daarna misschien nog even met bartjenl (ook op forum) ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dit boekje is er voor de conducteurs om een idee te krijgen waar je heen gaat, en ook zodat ze weten hoe het geld van de interrail over de verschillende landen moet worden verdeeld. Dit kreeg ik iig bij de Ns te horen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Je kan natuurlijk liften totaan scandinavie, maar als je 2 zones neemt. Bijvoorbeeld scandinavie, en ook de zone waarin duitsland en denemarken inzitten (zone C geloof ik).
Het is dan wel 80 euro duurder, maar voor 80 euro kom je haast niet in scandinavie met openbaar vervoer/ vliegen. En je kan meteen bijv een dagje Berlijn en Kopenhagen meepikken. Er is ook een site, ik kan em alleen niet vinden, waarop mensen een bericht achter laten als ze plekjes vrij hebben in de auto. Mensen schrijven dan de datum op en waar ze heen gaan en hoeveel plekjes ze nog vrij hebben in hun auto. En daar kan je dan op reageren. Zal kijken of ik de site kan vinden. gevonden: www.hitchhikers.org
|
![]() |
|
![]() |
De landen waar jij heen wilt dat is zone E
Je kan een interrailticket kopen voor die zone, kost dan 195 euro en dan kan je 16 dagen reizen. www.interrail.nl
||
Citaat:
Als je ook naar Duitsland wil dan moet je gelijk een 2-zone kaart nemen en is weer een stuk duurder (275) maar dan kan je wel 22 dagen. Het is maar net hoeveel geld je er voor over hebt en hoe lang je wil. Ik wil gaan interrailen door Italie en Griekenland, wij zijn van plan om zoveel mogelijk te kamperen. Je moet ook als je bijv. in een keer met de Thalys naar Parijs wil deze wel op tijd boeken en dus een plek reserveren. Ook moet je bedenken dat je hier en daar nog wat toeslagen moet betalen |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik ben van plan zoveel mogelijk campings op te zoeken, maar hoop dat dat net iest goedkoper is |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is wel waar dat Nederland, net als de rest van west-Europa, niet goedkoop is en dan met name Amsterdam. Maar er zijn zeker wel hostels voor onder de 25 euro. Natuurlijk is camping inderdaad goedkoper, en sowieso aan te raden, omdat je met hostels meestal gebonden bent aan de grote steden en campings ook meer op het platteland/in kleinere steden te vinden zijn > meer vrijheid. Ik heb vaak de neiging gehad om bij een klein plaatsje uit te stappen omdat het er mooi uitzag, maar ik deed dat nooit omdat ik bang was dat ik er geen slaapplek kon vinden (omdat ik geen tent meehad). Volgende keer neem ik die dus zeker wél mee. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
In de wat duurdere steden die ik heb bezocht oa Berlijn en Wenen hebben we gezorgd dat we een hostel hadden met een keukentje, en dan is het hostel mss wel wat duurder maar bespaar je geld omdat je kan koken. interrail.ikneemmee.nl daar hebben we een weblog bijgehouden.
||
![]() |
Citaat:
Ook van luxemburg weet ik dat de gemiddelde prijs zo rond de 20 euro ligt. Ik heb overwogen om daar afgelopen zomer van jeugdherberg naar jeugdherberg te wandelen, maar schrok van die prijzen. Dan maar 2 kilo meer in m'n rugzak en van camping naar camping. En aangezien het prijspeil van Belgie, Frankrijk en Duitsland ongeveer gelijk is aan dat van Nederland en Luxemburg ga ik er even van uit dat jeugdherbergen daar ook niet enorm veel goedkoper zijn. Dat het in oost europa veel goedkoper is heeft de TS helemaal niets aan, dus dat het daar goedkoper is, is juist onzin om hier te posten! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dus als wij vertellen dat oost-europese landen relatief goedkoper zijn dan de meer westerse landen kan hij hier mss ook over nadenken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ok best nog wel heel anders, maar toch zelfde idee. |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik vetrek morgenochtend en ik vind 't heel eng en ik heb heimwee (ja, ook al ben ik nog thuis). Een maand is lang! Maar goed, uit ervaring (7 weken backpacken in Australië) weet ik dat dat gevoel morgen al veel minder is en over 2 dagen weg.
![]() Iedereen heel veel plezier! Oh en het is de bedoeling een blogje bij te houden op http://femkeensophie.waarbenjij.nu
Laatst gewijzigd op 05-07-2007 om 22:41. |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
grote stoppen-met-blowen-topic stfuktnx | 82 | 24-03-2004 15:38 |