![]() |
|
![]() |
Hoi!
Hoe kun je weten of een bureau betrouwbaar is? Ik heb a.s. woensdag voor het eerst een fotoshoot bij het bureau interfaces (http://www.interfaces.nl). Kent iemand dit bureau toevallig? Het heeft wel een of ander keurmerk dat n bureau behoort te hebben. Alleen voor het afdrukken van de foto's moet 50euro worden betaald.Ik heb gehoord dat dit geen belachelijk hoge prijs is<laag zelfs volgens sommige>. Ik vind het alleen 'raar'*kweetniet of dat ook echt raar is* dat er geen gewoon tel.nr staat ergens. Er staat een 0900-nr. (= een bandje) en het 06-nr. van de fotograaf. Wat denken jullie ervan? Alvast thnx Greetzzz |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maar ik hoopte dat de naam iemand bekend voor kwam ofzo.. je hebt weleens van die 'bekende nep-bureaus'en dergelijk... |
![]() |
|
niet dat ik er verstand van heb, maar iedereen roept dat als je geld moet betalen het geen betrouwbaar bureau is. Kan ook wel zo zijn, maar bij elk bureau (behalve Dutch) moet je wel ergens geld voor betalen als je je inschrijft of foto's laat maken. (en ik neem aan dat bijv. Harry Klooster een betrouwbaar bureau is)
Maar ik weet het niet.. Interfaces is dacht ik best bekend.
|
Kijk, een modellenbureau moet geld aan jou verdienen. pas als ze iets in je zien maken ze een testshoot van je, die betalen ze ZELF omdat ze denken dat ze later nog geld aan je kunnen verdienen... Het is NOOIT correct dat JIJ geld moet betalen om in hun map terecht te komen... de kans dat je daarop nog werk krijgt is ook klein.. er zijn een hele hoop van dit soort nep-agencies, en die verdienen veel geld aan meisjes die een hoop betalen voor hun fotos... Ik zeg nu niet dat wat jij hebt laten doen een grote Farce is.. dat weet ik niet... Trek het anders even na... betrouwbare modellenbureaus zijn O.A Elite en max models.
|
![]() |
Interfaces is absoluut niet betrouwbaar. Kijk eens op http://castingnld.stormloader.com/castingpage.html. Bij de zwarte lijst staat van alles over dat bureau.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
http://www.geocities.com/dutchmodelinfo/ervaringen.html http://www.geocities.com/dutchmodelinfo/interviews.html
|
![]() |
Hm bij mij doet ie t wel. Naja hier de text:
Naam: Interfaces Plaats: Amsterdam Klachten: 17 na inschrijving wordt een aantal foto's gemaakt waarvan de kwaliteit zeer slecht is; meisjes die twijfelen, worden overgehaald met mooie beloften; na het maken van de foto's hoor je niets meer van het bureau. Onderzocht: ja Bevindingen: niet bereikbaar Opmerkingen: Bureau's geven nooit een garantie op opdrachten. dat kunnen ze ook niet, omdat de klant doorgaans bepaalt of je wel of niet wordt uitgekozen. maar na 17 klachten van hetzelfde soort kunnen we zeggen dat er echt wel iets fout zit. Een van de verhalen die mensen ons schreven: Geachte meneer/mevrouw, Hierbij wil ik een klacht indienen over Interfaces, Ik heb fl100= betaald en ze zijn verschrikkelijk, Ik heb dus ook alles gedaan om hun adres te krijgen maar niets dus, uiteindelijk heb ik de KvK gebeld en heb dus ook zijn privételefoonummer gekregen en heb hem dus ook gebeld Hij zei "stuur ze maar meteen terug dan krijg je andere" Dit doe ik dus niet, want dan heb ik helemaal niets meer. Het adres is: De Buurt 101. 1606 AE Venhuizen!!! Dit voor het geval er nog meerdere klachten zijn, dan kunnen zij hem hier bereiken. Tevens zou ik op het internet verschijn, (dus niet he!) Mijn vraag is of ik hier wat tegen kan doen, want er worden zoveel mensen opgelicht door hem |
![]() |
|
![]() |
Jammer dat je in de buurt van amsterdam woont(daar ga ik van uit) Want wij zijn net een bureau gestart en het kost allemaal niks. Wij krijgen 25% van het bedrag dat de opdrachtgever betaald de overige 75% krijg jij.
Weet je nog mensen die het leuk lijkt in de buurt van Assen dan kunnen ze altijd mailen. Suc6 met het verder zoeken ledenwerving Modellenbureau KLIK/KLAK ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
IK WIL ACTRICE WORDEN!!1 hulp Hachina | 51 | 26-02-2009 13:30 | |
Werk, Geld & Recht |
Hoeveel verdien je per fotoshoot als model? Ikkuuuuuh | 27 | 09-04-2006 16:04 |