Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() We maken mensen bewust waar ze uit kunnen kiezen en waarom. Ik ga hier niet me mening zitten opdringen. BEGREPEN? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je hebt het gemak van een laptop, maar voor thuis het comfort van een desktop. Dat het cherm te klein is is een keuze die je zelf maakt, aparte monitor kan ook. Je hebt ook 17" schermen bij laptops. |
![]() |
||
Citaat:
Zowizo als je nu voor een laptop gaat, ga met een pci-express interface, als het mee zit kan je dan je GPU nog altijd vervangen. ![]()
||
Citaat:
Zet gewoon thuis een desktop neer en neem weer zoals vroeger een schrift en een agenda mee naar je studie, alleen als je écht een laptop nodig hebt voor je studie, kun je overwegen een rotlaptopje te kopen, maar dan nog zou ik daar niet teveel geld aan uitgeven en een desktop ernaast zetten. Daarnaast heb je het over "het gemak van een laptop". Wat een lacher. Zit je daar met rugpijn in de trein te staren naar een rotschermpje, terwijl je eigenlijk helemaal niets nuttigs zit te doen, omdat je draadloze internetverbinding te duur is om te gebruiken en typen niet echt aan de orde is met het oog op je onderarmen die je niet voor je dertigste geamputeerd hoeft te zien. En dan de hele tijd om je heen kijken of niet iemand probeert het ding te jatten. In de trein kun je ook je leeswerk doen, veel rustgevender en comfortabeler. En als je dan thuis weer wilt computeren, heb je gewoon je mooie desktop-PC voor een fatsoenlijke prijs die je ook nog eens kunt upgraden als je dat nodig vindt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het wordt je ook gewoon wijsgemaakt door de uni. Mijn broer studeert technische natuurkunde in Enschede en ik doe zelf ondernemingsrecht. Allebei hebben we nog nooit een laptop nodig gehad. Ook tijdens mijn stage op een groot, druk advocatenkantoor had niemand een laptop. Dus waarom zou een studentje er dan wel per se een nodig hebben? Pure onzin. |
![]() |
||
Citaat:
Maar we spreken natuurlijk wel over uitzonderingen ![]() ![]() Koop trouwens zeker een laptop tas of je sloopt op zijn minst de buitenkant in no time. ![]() Overigens heb ik ook geen last van rugpijn door dat ding te dragen. Een goeie tas (geen schoudertas dus) doet wonderen. En koop vooral geen 17 inch laptop, die zijn over het algemeen zwaarder en echt niet aangenaam om mee rond te zeulen. (al is het wel een pro bij grafisch werk.) Touchpads zijn desondanks heel vervelende dingen (lees: koop best een muis)...maar daarintegen is wireless internetten in je salon echt relaxt. ![]()
Laatst gewijzigd op 06-05-2005 om 04:50. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
1. Werken voor school op je kamer (als je dus uitwonend bent) 2. Werken op school 3. Werken bij ouders |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Beetje de hele dag lamballen, gene reet uitvoeren, een beetje gezellig ouwehoeren enzo.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar het fabeltje dat je een laptop nodig hebt voor een studie als bestuurskunde, rechten of allerlei bètastudies is gewoon grote onzin. Dat is enkel en alleen bedacht om de kosten van het aanschaffen van dure computers te kunnen afwentelen op de goedgelovige student. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Daarnaast is, nogmaals, een laptop ongemakkelijk, zeer low-end en duur. Okee, een tweedehandsje van een euro of 200, 300, vooruit, als je het kunt missen zou het eventueel nog wel eens goed uit kunnen komen, maar uiteindelijk gebruik je het gewoon niet.
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 06-05-2005 om 15:27. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
In Nijmegen bijvoorbeeld is het absoluut niet noodzakelijk een laptop te hebben, omdat we daar een superdeluxe computerruimte hebben waar je altijd op korte termijn terechtkunt. Maarja, hogescholen staat ook bekend om het totaal negeren van wensen van studenten en het alleen denken aan de eigen portemonnee en het draaien van 'productie' (lees: zoveel mogelijk matig geschoolde studentjes jaarlijks het bedrijfsleven intrappen). |
![]() |
||
Citaat:
@nare man, 80% van de scholen zijn zo, en anders moet je het doen met een of andere gare instabiele pc. Maja ik heb niet te klagen heb er nooit problemen mee, zowel op school als thuis.
Laatst gewijzigd op 07-05-2005 om 21:23. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En de bek maar vol hebben over 'studentgericht werken'. Waardeloos. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat saait het lang zeg! #1871 Neko* | 500 | 22-10-2013 14:08 | |
Software & Hardware |
Systemen met een GPU Verwijderd | 23 | 05-06-2013 16:58 | |
Software & Hardware |
Help, meerdere schermen bij m'n laptop naamvergeten! | 10 | 07-05-2010 20:35 | |
Beleidszaken |
Het forum geschikt maken voor mobiele telefoons Wammus | 96 | 06-03-2008 20:26 | |
Software & Hardware |
Wat zit er in jouw speeldoos? CaptainCaveman | 78 | 29-12-2006 20:10 | |
Software & Hardware |
Laptop: wat heb ik nodig? Femic | 66 | 28-11-2005 15:55 |