Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik zit hier verbrand en wel aan de cortado , spaaaanse koffie ! en het is hier super. sorry voor dit offtopic gereageer.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik heb gister koffie gemaakt voor politie die voor mijn deur stonden te posten. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En nee, L&R is volgens mij niet een representatieve afspiegeling van de buitenwereld, maar dat is het hele forum zowiezo niet. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Een vriend van mijn broer (Freddy) heeft samen met een vriend van hem een muzieknummer gemaakt. Het geval heet ‘Watskeburt’ en wordt onder de naam ‘Baksteen’ uitgebracht. De lyrics zijn van Freddy ennnn de beats zijn custom made door Bastian (die van ‘You Got My Love’ met die clip waarin je alleen oversized tieten ziet bouncen) Freddy wil ook een muziekvideo maken. Met junks en hem in een dinosauruspak. Watskeburt gaat dus zeker een hit worden alsof het de volgende Dragostina Din Tei is. Vermijd alvast TMF, MTV & The Box. [download verwijderd] UPDATE: Kees de Koning (presentatie 3VOOR12XL) draait: De Jeugd Van Tegenwoordig - Watskebeurt (demo, magnetronmusic.com) Dit nummer bereikte mij op een vrij anonieme wijze maar sinds we het afgelopen vrijdag hebben gedraaid, stromen de reacties binnen. Hardcore hiphopluisteraars eisen dat we het vanaf nu als openingstune draaien en collega's & club-diskjockeys bestoken Wix voor een kopietje. Maar wat is het? Futuristisch en funky dronkenmans gebral (on beat wel te verstaan) uit Amsterdam-Noord. bron Van Kostijn Egberts (Magnetron Music) moest ik de MP3 offline halen. Dat heb ik natuurlijk braaf gedaan. Maar er is ook goed nieuws: baksteen is nog steeds te beluisteren op het internet, en wel hier (realmedia stream). Op magnetronmusic.com staat een dj-mix van alle muziek die magnetron music uitbrengt. Tussen alle electrofunk in is ook dat ene nummer van Freddy te beluisteren: skip naar ~ 2/3 van de track (laden kost wel wat tijd). Kostijn Egberts heeft gemaild dat een single en een muziekvideo van Watskeburt in de planning staan. Freddy belde gisteravond en bevestigde dat. Het idee van Freddy in een dinosauruspak is trouwens van de baan, het idee van bouncende junks staat nog wel. Vermoedelijk duurt het nog wel even voordat dat allemaal klaar is. Freddy heeft me uitgenodigd voor de clip dus ik ga alvast oefenen op mijn junklook. EDIT: stream van Magnetron doet het weer. ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Watskeburrt mario | 340 | 24-06-2005 22:53 | |
De Kantine |
WATSKEBURT? feat. Elio Di Rupo Verwijderd | 5 | 15-06-2005 20:22 | |
Muziek |
Welk fout nummer is stiekem toch wel eens leuk? Verwijderd | 128 | 28-05-2005 17:08 | |
Muziek |
Waardeloze songteksten bracelance | 55 | 17-05-2005 10:10 | |
Muziek |
lyrics watskeburt vixen | 29 | 10-05-2005 20:19 |