Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2005, 15:09
coopergirl
coopergirl is offline
Vervolg op deel 27 Deel 27#
Oud 10-05-2005, 15:34
Isiyanka
Isiyanka is offline
Moet ik weer die rot tandarts bellen omdat er weer gaatjes zitten ofzo. Waarom kan het niet eens een keertje goed gaan, waarom zit het altijd fout En ook nog een sollicitatiebrief schrijven (wat ik niet kan) en examen rotzooi voorbereiden, want vanavond heb ik geen tijd (en daar ga ik dan wel even van glimlachen ondanks de rottigheid )
Oud 10-05-2005, 15:34
farai
farai is offline
weer een nieuwe ljh, djeezes die gaan fucking snel.

OT: gaat best goed hierzo. ben in een melige bui en kzou 1 iemand zo ontzettend veel willen zeggen maar ik weet niet wat. Heb zin om gedichtjes te schrijven en heb veel zinnen, woorden in mn kop maar een fatsoenlijk geheel kan 'k er niet mee maken.

Verder heb ik een oude, ja letterlijk ook, "bekende" trug toegevoegd op msn. Heel vreemd persoon ma wel een leuk iemand wiens gesprekken me iedere x weer iets nieuw leren en die me x op x verbaast maar das gewoon leuk. tenminste, zolang die niet van die uitspraken doet met dubbele betekenissen waarvan je denkt:"wtf moet ik hier nu weer van denken." Vaag figuur dus.

En verder ff persoonlijk nootje aan mn beste vriendinnetje hierzo: Meisje as je dit leest, ik heb je niet meer fatsoenlijk gesproken sinds zaterdag ofzo maar afspreken gaan we zeker doen cause ik heb er met jij weet wie over gebabbeld.

Lieve groetjes aan een paar hele lieve mensjes van een oceangirl die ni gedacht had dat deze post zo lang zou worden.
Oud 10-05-2005, 15:35
rare kwast
rare kwast is offline
pff ik zit er doorheen
ben zo moe en moet morgen nog een dag werken
vandaag wel dan eindelijk....dat gesprek gehad met mn begeleider..
nou geweldig....hij begreep het (half tot niet) en gaf me een tip..
moet een beetje doelen voor mezelf gaan stellen (die HAALBAAR zijn) en dan zo werken aan een voldoende en een beter zelfvertrouwen...
jaaaah hoor meneer kent me 10 weken en denkt nu meteen te weten hoe ik beter om kan gaan met mn zelfvertrouwen...

oke misschien zal t helpen...dat gaan we straks zien
Oud 10-05-2005, 15:35
Verwijderd
ik ben super gelukkig!!!! Zo! dat lucht op!
Oud 10-05-2005, 16:20
Mennuz
Mennuz is offline
Ik kan gewoon niks positief zien.
Hm. Ja, en wat moet ik daarmee?
Oud 10-05-2005, 16:25
Mariekje*
Mariekje* is offline
Aaaah.. ik wil vakantie.
Oud 10-05-2005, 16:43
bindmiddel
bindmiddel is offline
Ik wil iets te doen hebben, niet constant "niet" leren. Verdomme wat een saai leven zo voor de examens, juk

biertje anyone?
Oud 10-05-2005, 16:45
Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
bindmiddel schreef op 10-05-2005 @ 17:43 :
Ik wil iets te doen hebben, niet constant "niet" leren. Verdomme wat een saai leven zo voor de examens, juk

biertje anyone?
Ben ik het helemaal mee eens Jammer dat ik geen bier lust
Oud 10-05-2005, 16:45
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Pff, 's nachts kan ik niet slapen omdat ik te onrustig ben en slik ik pillen om rustig te worden. Overdag ben ik doodmoe en heb ik caffeine nodig om niet in slaap te vallen in de les

Hoe draai ik dat ritme om?
Oud 10-05-2005, 16:50
WolterB
WolterB is offline
Ik voel me best nutteloos terwijl ik vandaag toch wel een paar belangrijke dingen gedaan heb
Oud 10-05-2005, 17:18
Crunchie
Crunchie is offline
Citaat:
HvJ schreef op 10-05-2005 @ 17:25 :
Aaaah.. ik wil vakantie.
Oud 10-05-2005, 18:57
Verwijderd
Ik wilde een vriendin iets vertellen en ik begon met "ik ben een kilo aangekomen" en toen was ze helemaal blij Maar toen ik vertelde waarom dat was (ongesteldheid) was die blijheid weg... ik wist helemaal niet dat ze vond dat ik aan moest komen
Oud 10-05-2005, 18:57
Gothic
Gothic is offline
ben zo ontzettend moe, het kan bijna niet dat dit alleen lichamelijk moe is, maar waar ben ik dan nu weer geestelijk moe van ?
Oud 10-05-2005, 19:19
F.O.B.
F.O.B. is offline
Mijn vriendje heeft het gisteren uitgemaakt.
Ik wil er eigenlijk liever niet over nadenken, maar het is onvermijdelijk.

Dat ene moment, toen hij zei dat hij het uit wilde maken... het gevoel dat ik kreeg is bijna niet te beschrijven. Alsof er een mes door me hart werd gestoken, het was verdovend en ik kon niets meer zeggen.

Een paar seconden later kon ik mijn tranen niet meer binnenhouden en begon ik te huilen. Tranen met tuiten.

Telkens als ik terugdenk aan dat moment krijg ik zo'n naar, leeg gevoel.

Mensen zien me niet huilen, ik huil vanbinnen.

Maar ik kom er uiteindelijk wel overheen.
Oud 10-05-2005, 19:20
bindmiddel
bindmiddel is offline
genegenheid zoekend wat mis ik het om te knuffelen met iemand zeg lijk wel mietje wat mis ik die tijd
Oud 10-05-2005, 19:48
rare kwast
rare kwast is offline
zoo moe...
lichamelijk, geestelijk

het enige wat nog functioneerd zijn die grijze cellen (die zwaar in de minderheid zijn) maar deze zijn hyper actief....

doe eens stil zijn...hoor...helemaal niets...stilte

*zucht*

wel lieve songtekst "gekregen" van vriendin....
maar het blijft moeilijk om alles positief te gaan zien...

ow mn masker staat ook nog steeds aan...werkt ook nog prima
ik wil hem af doen...wil alles vertellen aan die vriendin
alles...over wat er in me omgaat, wat ik denk, wat ik wil, waarom, hoe, wat ik doe...
but i can't

Laatst gewijzigd op 10-05-2005 om 19:51.
Oud 10-05-2005, 19:52
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
*knuf voor rare kwast*

En ik... Ik heb het gevoel dat m'n hoofd ieder moment kan ontploffen. Nee, geen hoofdpijn ofzo, maar het voelt alsof het 'vol' zit... Zo 'vol' dat het straks uit mekaar knalt. Het zit vol met gevoelens. Gevoelens en verlangens die ik niet kwijt kan. Verliefdheid. Aaaaargh!
Oud 10-05-2005, 19:55
Juliah
Juliah is offline
Ik vind het zielig voor haar. Maar ik kan (en wil?) er niets aan doen, omdat ik weet dat dat ten koste zal gaan van mezelf. Wanneer het een vriendin was geweest, had ik dat nog anders gevonden, maar voor 'gewoon zomaar iemand, die ik eigenlijk niet echt mag' vind ik dat wat veel gevraagd. Aan de andere kant vind ik het vervelend voor haar en zuo ik wel graag wat willen doen. Maar ja... En dan is het kringentje weer rond...

Verder...ik zou zo graag echt contact willen hebben met mensen. Ik zou zo graag echte vriend(inn)en willen hebben. Mensen om me heen willen hebben die om me geven, die me warmte en liefde geven, waar ik bij terecht kan als het nodig is, zie zelf aan me zien en merken als er iets is en die me willen helpen en steunen als dat nodig is. Mensen die wachten als het iets langer duurt dan bij de gemiddelde mens. Mensen waar ook ik er voor kan zijn. Geen mensen die mij zien als surrogaatvriendin, geen mensen die dingen achter mijn rug om doen, geen mensen die iemand anders zoeken als het te lang duurt, enzovoorts. Maar ik weet niet hoe dat moet. Misschien wil ik het wel helemaal niet en lukt het daarom niet. Of misschien durf ik het wel niet en dat het daarom niet lukt.
Oud 10-05-2005, 19:58
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 10-05-2005 @ 20:52 :
[B]*knuf voor rare kwast*
thanx *knuf terug*
en evt. een vacuum drain
Oud 10-05-2005, 20:13
rare kwast
rare kwast is offline
dr was net iemand die precies kon verwoorden hoe ik over mn begeleider dacht en t gesprek...

mensen hebben gewoon niet t geduld om fatsoenlijk naar iemand te luisteren of iets zinnigs te zeggen

dat was bij die begeleider echt zo...
ongeintresseerde houding, straalde geen rust uit of gaf me een veilig gevoel...
kapte mn verhaal af en gaf me een tip en doei he...

Oud 10-05-2005, 20:18
Mennuz
Mennuz is offline
Ik heb een grens, en ik zie m niet meer omdat ik er al lang en breed overheen ben.Somebody might get hurt.
Oud 10-05-2005, 20:19
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik heb het gevoel of ik (bijna) iedereen kwijtraak... En op het moment doet het me niet eens iets... Ik ben haast verdoofd van alles wat ik moet doen en wat niet lukt. En verdorie, groepswerk is niet om in je eentje te doen! En IK communiceer wel, alleen de rest moet dat nog leren. En zoals we vandaag zeiden, ik ga K. echt wel missen volgend jaar...
Raar allemaal...
En verdorie, OV is niet altijd fijn, stomme dienstregeling...
Maar wel lekker getraind, al kwam ik een kwartier te laat.
Oud 10-05-2005, 20:45
kroot
kroot is offline
Op zich wel goed gevoel over gesprek op school. Nu wil die alleen m´n behandelaar spreken om daar mee te overleggen. En als ik dat niet toe sta is er al helemaal geen enkele kans dat ik ooit in het tweede jaar terecht kom.....dus ik ga morgen haar telefoonnummer maar eens vragen.
Oud 10-05-2005, 21:45
Verwijderd
Offtopic:
Citaat:
kroot schreef op 10-05-2005 @ 21:45 :
Op zich wel goed gevoel over gesprek op school. Nu wil die alleen m´n behandelaar spreken om daar mee te overleggen. En als ik dat niet toe sta is er al helemaal geen enkele kans dat ik ooit in het tweede jaar terecht kom.....dus ik ga morgen haar telefoonnummer maar eens vragen.
Pm?

~
Knuffel voor rare kwast.
~
Al mn moed bij elkaar gehaald en gebeld zegt die vrouw heel koel; 'moet je even een brief sturen'.
Toen hielde de tranen niet meer op. En nu? Wat moet ik nu?
Advertentie
Oud 10-05-2005, 22:05
Verwijderd
ik ben iedereen gewoon kwijtgeraakt irl vanwege t pleeggezin. noujagoed. so be it.

pesterijen op stage. maar niet echt een groot probleem, meer de standaard dingen die me op straat ook nageroepen worden.

god wat ben ik blij met mijn Livejournal ..

alleen al de macht der suggestie dat je er altijd terechtkan scheel zóveel...
Oud 10-05-2005, 22:11
Verwijderd
Damn, ik mis hem te veel, ik kan zelfs geen verliefde stelletjes meer zien. Waarom, omdat hij plots 'tijdelijk' is weggerukt uit mijn leven, zo voelt het.
Oud 10-05-2005, 22:14
Verwijderd
Zware dag. Het het gevoel dat ik niet meer kan. Zowel lichamelijk als geestelijk.
Oud 10-05-2005, 22:44
ilse
ilse is offline
houdt het dan nooit op.

somebody stop me
Oud 10-05-2005, 22:49
Verwijderd
Zoo eindelijk een beetje m'n hoofd op orde, het gaat nu allemaal al een heel stuk beter. alleen jammer dat net even dat nummer voorbij kwam wat me aan hem deed denken en dat ik hem wel een beetje mis. het leven kan zo voorbij zijn.
Oud 10-05-2005, 23:32
Mariekje*
Mariekje* is offline
Wat een dag, ik kan er werkelijkwaar niet overuit. Eerst verslaap ik me, vervolgens mis ik m'n proefwerken op school, daarna mocht ik de les niet meer in omdat ik telaat was. Gevolgd door 4 tussenuren. Daarna begint er een docent een verhaal over z'n hart en over psychotherapieën om vervolgens nooit meer z'n mond te houden, dan verklaart een malloot bij wie ik in de 1e VWO in de klas heb gezeten en wie mij continue het leven zuur heeft gemaakt, me de liefde. Toen liep ik een jongen die ik ken tegen het lijf wie nogal seksueel intimiderend bezig was, en die mij wel zo boos maakte met zijn opmerkingen dat ik hem uiteindelijk letterlijk en figuurlijk naar z'n strot ben gevlogen. Eenmaal thuis zat mams ineens in tranen omdat m'n broer nu definitief naar Thailand gaat emigreren om daar te gaan studeren. Bij m'n paard laat ik een pot teer vallen, ik barst van de koppijn, ik mis m'n vriend, ben misselijk en de dagen der horror zijn ook weer aangebroken dus ik ben uitermate goedgehumeurd, dat in combinatie met alles dat fout ging vandaag: gaat níet werken! (en ja verdomd, ik ben vrolijk wanneer ik ongesteld ben)

*zucht*
Oud 11-05-2005, 00:24
coopergirl
coopergirl is offline
Ik heb nu al enige tijd het hersenspinsel eens vóór enen naar bed te willen gaan..! Morgen weer een verwoede poging ondernemen!

-X- Jojz (p.s. opleidingsjaar 2006 ben ik aangenomen in Zwolse Poort (algemeen psychiatrisch ziekenhuis) om mijn laatste opleidingsjaar duaal te volgen! Ofwel; werken annex leren! Best een okay dag vandaag door het ^. heugelijke nieuws
Oud 11-05-2005, 07:36
Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 10-05-2005 @ 20:20 :
Bah, het is niet leuk om je zo verliefd te voelen als je er toch even niets mee kunt. En ja, dat is een luxeprobleem. Maar ik wil hem toch vaker zien dan hij mij. Ik ben er nog steeds niet achter of dat nou aan mij ligt of dat ik gewoon de verkeerde mensen uitkies.
Het is gewoon niet fijn, soms
Gelukkig gaat het als het goed is donderdag wel heel leuk worden

En ik heb nu wel weer vertrouwen in die stage. Gelukkig. Ik was echt een beetje bang.

@ Isiyanka. En nu heb je vast wel gewoon een hele leuke avond gehad
Stom he, als alle vervelende dingen opeens op één dag vallen.
Ja, zeker een hele leuke avond Fijn dat je weer vertrouwen in je stage hebt, je kan het
Oud 11-05-2005, 07:36
George
George is offline
Ik ben je vangnet niet, mijn armen zijn net zo zwak als de jouwe. Ik ben je paraplu niet, ik ben net zo min waterdicht als jij.
Ik ben je zonnescherm niet, zodra het licht me raakt val ik uit elkaar.
Ik ben je vangnet niet, als je de mijne niet eens wíl zijn.
Ik heb genoeg van het psycholoogje spelen, van het altijd de schuldige zijn, de persoon om alles op af te reageren, van het altijd degene zijn om bij uit te huilen, uit te schelden, schreeuwen, vloeken. Ik heb er genoeg van al m'n oh zo vreselijk wijze raad te geven, raad waar ik zelf niet eens naar kan luisteren.
Ik ben je vangnet niet, ik val zelf net zo hard.
Oud 11-05-2005, 08:03
JJ13
JJ13 is offline
ik heb al 2 nachten dezelfde droom gehad
ik wil niet meer naar mn werk, heb t helemaal gehad
en ik wil nu mn vriendje knuffelen, want ik mis m ontzettend.
Oud 11-05-2005, 08:34
Anne
Anne is offline
Ze zegt wel dat we er wel uit komen, maar zij heeft makkelijk praten. Ik kom er niet uit, niet met haar en niet zonder haar. Ik wil niet meer.
Oud 11-05-2005, 08:37
deringmeester
deringmeester is offline
ik weet niet wat ik moet doen.
Misschien is er een manier om mijn gewrichten op orde te brengen. Maar dat betekend dat mijn energie level naar beneden moet.
ik weet het niet
(vage post..)
Oud 11-05-2005, 09:29
George
George is offline
Ik heb weer tijdgebrek, heb voor vanavond negen uur niet de kans wat te eten. School heeft blijkbaar ook zo z'n voordelen wel.
Oud 11-05-2005, 09:29
Mennuz
Mennuz is offline
Mensen staan voor me klaar
Ik snap dat niet
bitch ze veels te veel af
en dan hebben ze geen zin meer
en zo heb je zo'n visueze circel
of hoe je dat rotwoord ook spelt.
Heb m aardig vaak gehoord iig
Vrienden, kan niet zonder ze, alleen ik verdien ze niet.
Opeens heb je het, je bent een hufter.
Oud 11-05-2005, 09:32
deringmeester
deringmeester is offline
Citaat:
Mennuz schreef op 11-05-2005 @ 10:29 :
Mensen staan voor me klaar
Ik snap dat niet
bitch ze veels te veel af
en dan hebben ze geen zin meer
en zo heb je zo'n visueze circel
of hoe je dat rotwoord ook spelt.
Heb m aardig vaak gehoord iig
Vrienden, kan niet zonder ze, alleen ik verdien ze niet.
altijd fijn, beseffen dat je een ongelofelijke zak bent. Ik ben er ook net achter gekomen......
Oud 11-05-2005, 10:00
ilse
ilse is offline
gister was zo vreselijk. heb de hele avond zo lopen janken, paniekaanval gehad en ik werd helemaal gek. het enige daat me erdoor heen heeft geholpen is een vriend van me, en zijn kleine kindje. hij zei dat ik niets mocht doen want dat zou zo'n effect hebben op hem en dan is het zo zielig voor esmée. (16 maanden). heb daar zoo om moeten huilen, het was allemaal zo.. onrealistisch maar ik zag echt niets positiefs meer. en hij heeft de hele tijd tegen me aan lopen praten zodat ik er weer even uit kon komen. het was raar, hij sprak me aan op het moment dat ik het het moeilijkst had.. maar als hij er niet was geweest... naja, ben blij dat ie er was. t was doodeng gisteravond.
Oud 11-05-2005, 10:31
Nona
Nona is offline
Citaat:
Mennuz schreef op 11-05-2005 @ 10:29 :
Je bent een knuffeljongetje, dat moet je alleen nog durven toegeven.

Hmmm... Vanmorgen de deur uit, gespreksvoeringspractucum, zo door naar werk, dan direct door naar dansles, dan naar huis en slapen, morgen om zes uur de winkel openen, twaal uur vrij, dan inhaalopdracht en studie, slapen, weer naar de universiteit... En dan heb ik vrijdagmiddag vrij!!! Damn, dan voelt goed.
Oud 11-05-2005, 11:14
Verwijderd
Citaat:
ilse schreef op 11-05-2005 @ 11:00 :
gister was zo vreselijk. heb de hele avond zo lopen janken, paniekaanval gehad en ik werd helemaal gek. het enige daat me erdoor heen heeft geholpen is een vriend van me, en zijn kleine kindje. hij zei dat ik niets mocht doen want dat zou zo'n effect hebben op hem en dan is het zo zielig voor esmée. (16 maanden). heb daar zoo om moeten huilen, het was allemaal zo.. onrealistisch maar ik zag echt niets positiefs meer. en hij heeft de hele tijd tegen me aan lopen praten zodat ik er weer even uit kon komen. het was raar, hij sprak me aan op het moment dat ik het het moeilijkst had.. maar als hij er niet was geweest... naja, ben blij dat ie er was. t was doodeng gisteravond.
Laat me eens even niet zo schrikken! Zie je wel dat er mensen zijn die er voor je zijn! Je staat niet alleen, echt niet.

*knuffelt stevig*
Oud 11-05-2005, 11:19
Verwijderd
en toen bleek ineens dat er 3 uur uitvielen en was ik om half 11 klaar .

Gister was ook een leuke dag. Profielwerkstukpresentatie ging goed en de auditie voor de muziekavond ging ook wel redelijk en toen werd ik ook nog gevraagd om mee te doen met de 12de klassers op mijn viooltje. Kwam ik thuis waren daar mijn nichtje en oom en dat was ook gezellig . owja, ik had ook nog iets van een 8,5 of 9 gehaald voor engels (voor een havo-examen!)
Oud 11-05-2005, 11:23
Verwijderd
Ik heb weer een pakje shag gekocht. Ik was net een week gestopt en nu dus weer begonnen. Ik voel me er wel een beetje rot over en machteloos. Dit is al de tweede stoppoging van mij die gewoon op niets uitloopt.
Ik vind het niet eens zo heel lekker. Het is gewoon een bezigheid.

Ik baal ervan dat ik morgen en vandaag niet veel te doen heb, en dit weekend ook al zo weinig. Dat is echt iets nieuws voor mij. Dit is mijn eerste vakantie in iets van twee jaar die ik thuis vier(vorige vakantie was ik op vakantie en daarvoor zat ik in behandeling) . En van deze twee weken was ik zelfs een week weg. Hoe zwaar gaat de zomervakantie dan wel niet zijn?

Ik probeer een smoesje te bedenken waarom ik dinsdag niet hoef te werken. Het is mijn laatste keer en ik haat het. Iemand een idee? Als ik zeg dat ik ziek ben controleren ze het en eisen ze van mij dat ik ook niet naar school ga. Alleen over een week heb ik examens dus ik moet wel naar school toe..
IK weet het echt niet meer.
Oud 11-05-2005, 11:25
JJ13
JJ13 is offline
woohoo, vanavond zie ik mijn vriendje weer eigenlijk moet ik een dag hebben om te slapen, want volgens mij raak ik n beetje uitgeput.
Oud 11-05-2005, 11:27
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
He gatver... Da's al de veirde nacht op rij dat ik slecht droom.. Wat een rotdromen zeg. Steeds hetzelfde onderwerp: m'n ex en d'r nieuwe vriend.
Oud 11-05-2005, 11:31
George
George is offline
Dit gaat dus echt helemaal nergens meer over.
Oud 11-05-2005, 11:32
Stefanie
Stefanie is offline
Lekker onrustig geslapen voor de verandering. Zometeen weer werken. De tijd naar de vakantie duurt te lang Ik wil nu al gaan.

Het gaat niet goed met mn tante dus mn moeder komt helemaal uit Spanje naar Nederland toe om haar te steunen. En ik kan haar dan niet zien omdat ik moet werken, hiephoi.
Oud 11-05-2005, 11:35
Verwijderd
Ik ben er weer

Tentamenweek deze week. Vandaag CKV2 gehad, ging best goed bij mij, ondanks dat iedereen klaagde dat het zo moeilijk was. Mondeling duits gehad, ging. Maar daar blijft het bij. Ik vind het moeilijk.

En ik ben zo boos en zo verdrietig.

Lost in this world, I even get lost in this song...
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten