Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2005, 21:55
Joe Carioca
Joe Carioca is offline
Okay, ik ben benieuwd wat jullie aan je medeforumer zouden willen verbeteren/veranderen. Welke forumer vind jij hondslelijk en welke schoonheidstips heb je voor hem of haar?

Ik begin zelf bij Admiration:

Probeer minder te posen op foto's. Foto's als deze kunnen écht niet! Niet zo zeer aan het uiterlijk gerelateerd, maar denk alsjeblieft ook aan het overmatig gebruik van de ";", het is heel leuk dat je een nieuw leesteken ontdekt hebt, maar om die nu in elke zin te gaan gebruik gaat me een beetje ver. Misschien moet je ook eens op zoek gaan naar wat middelen tegen je puistjes, acné is prima te verhelpen.

Het lijkt me boeiend om te zien wat jullie op jullie medeforumers aan te merken hebben, schroom niet eerlijk te zijn, de persoon is er immers alleen maar bij gebaat.
Advertentie
Oud 11-05-2005, 22:02
grandmommy
grandmommy is offline
nou ik zou als ik jou was je avatar verkleinen en dan als avatar gebruiken want je verneukt de pixels. verder niet echt op of aanmerkingen op iemand.
Oud 11-05-2005, 22:02
Otis
Otis is offline
Hallo Joe
Ik wil graag beginnen bij Gadje, ik hoop niet dat je dit verkeerd opvat , ik vind je een spontane meid maar je moet jezelf nog even vinden lijkt het .

Probleem is alleen dat je overkomt als een norse garnalenpeller
Kijk eens iets vrolijker, neem een lichter montuurtje en doe je haar iets anders.

Ik denk dat los , donkerder haar jou superleuk zou staan.En het gebruik van een brede haarband deelt je hoofd in stukken en je bril doet t zelfde. Dan lijkt t net of je 2 zwarte strepen op je hoofd hebt zitten; je bril en je haarband.

Gadje je bent een leuke meid maar ik voel dat er meer in zit.
Oud 11-05-2005, 22:04
Kaps
Kaps is offline
Citaat:
Joe Carioca schreef op 11-05-2005 @ 22:55 :
schroom niet eerlijk te zijn, de persoon is er immers alleen maar bij gebaat.
Ik vind je om te braken.
Oud 11-05-2005, 22:06
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Otis schreef op 11-05-2005 @ 23:02 :
Hallo Joe
Ik wil graag beginnen bij Gadje, ik hoop niet dat je dit verkeerd opvat , ik vind je een spontane meid maar je moet jezelf nog even vinden lijkt het .

Probleem is alleen dat je overkomt als een norse garnalenpeller
Kijk eens iets vrolijker, neem een lichter montuurtje en doe je haar iets anders.

Ik denk dat los , donkerder haar jou superleuk zou staan.En het gebruik van een brede haarband deelt je hoofd in stukken en je bril doet t zelfde. Dan lijkt t net of je 2 zwarte strepen op je hoofd hebt zitten; je bril en je haarband.

Gadje je bent een leuke meid maar ik voel dat er meer in zit.

maar d'r dreads dan?
Oud 11-05-2005, 22:10
Otis
Otis is offline
Huh heeft gadje dreads? Oh nou tijd voor een nieuw begin
Oud 11-05-2005, 22:22
ATR_soundsytem
ATR_soundsytem is offline
Heyzz

Nou ik doe ook even een poging hoor. En ik wil doen ; Cerys.
Ik vind je eigenlijk best wel kenser lelijk. Maar misschien kan ik tips geven. Laat je pony wat groeien en knip hem recht. Schuin was hij vreselijk lelijk. Donker bruin haar zou je denk ik beter staan dan wat je nu hebt. Overdrijf niet met piercings. Misschien een beugeltje kan ook wonderen doen. Doe ook maar geen roze linten om je nek je lijkt net een wit batterij hondje. Dat was het dan weer ik hoop dat je er wat aan hebt gehad. x- Doegies -x
Oud 11-05-2005, 22:37
Maharani
Maharani is offline
Amnesjan moet z'n haar knippen
Oud 11-05-2005, 22:38
Verwijderd
Dit gaat alleen maar uitlopen op geflame, slotje dus.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten