Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2005, 20:58
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ga van de zomer met de trein zomertoeren door Nederland en dan lijkt me zo'n grote rugzak wel heel handig. Ik studeer en zit ook op kamers dus ik reis in het dagelijks leven ook vrij vaak. Ik heb daar nu een gewone weekendtas voor maar die is een eind versleten dus ook daar moet ik iets vervangends voor hebben.

Als ik nu door de folders van onder andere Kruidvat en Leenbakker blader dan zie ik daar voor zo'n 15 euro al van die rugzakken staan. Ik heb alleen geen idee waar ik op moet letten bij zoiets, hoeveel liter heb je nou eigenlijk nodig (die van de kruidvat is 65 liter, dat lijkt me erg veel) en zijn die goedkope rugzakken kwalitatief ook wel een beetje goed?

Ik wil er niet al te veel geld aan uitgeven omdat ik niet weet hoevaak ik hem ga gebruiken en of het me wel bevalt maar ik wil ook wel iets van een beetje kwaliteit en ik wil mijn slaapzak er graag op/aan vast kunnen maken.

Is er iemand die me hier advies over kan geven, er zelf een heeft die bevalt of tips heeft?

Alvast heel erg bedankt
Oud 31-05-2005, 11:01
Chill
Chill is offline
Ik denk dat die dingen van Kruitvat en Leenbakker redelijk snel stuk gaan, maarja dat geeft niks, neem gewoon naald en draad en een niettang mee!
Oud 31-05-2005, 13:50
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
65 liter is voldoende. Het is nie veel maar ook niet te weinig. Om te proberen kan je er best 1 van 15 euro kopen. Die zullen dat treinnen door nederland wel overleven. Dan kan je kijken of je het makkelijk vind. Zo niet dan jammer dan zo wel als die kapot gaat kan je altijd een duurdere kopen.
Oud 31-05-2005, 16:17
Miracle
Miracle is offline
Als je het niet erg vind dat hij snel stuk kan gaan, dan zou je er best één bij de Kruidvat kunnen kopen. Maar verwacht dan idd niet teveel kwaliteit.