Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2002, 15:26
darkbabehh
darkbabehh is offline
Hé,
ik heb mishien een rare vraag ma ik wou het toch even vragen. Zijn er ook gevraarlijke mixen van drank zoals bacardi en pasoa, snap je een beetje wat ik bedoel?
ik hoop het

=XxX= Cora
Advertentie
Oud 07-06-2002, 15:28
Tom
Tom is offline
vergif zullen ze niet verkopen hé schat

Maar serieus: wat bedoel je met gevaarlijke dranken? Het ligt gewoon aan jezelf, kan zijn dat jouw lichaam ergens niet goed tegenkan. Weet wanneer je moet stoppen. En verder uitkijken met alcohol in combinatie met medicijnen.

Laatst gewijzigd op 07-06-2002 om 15:30.
Oud 07-06-2002, 15:48
darkbabehh
darkbabehh is offline
Citaat:
Tom schreef:
vergif zullen ze niet verkopen hé schat

Maar serieus: wat bedoel je met gevaarlijke dranken? Het ligt gewoon aan jezelf, kan zijn dat jouw lichaam ergens niet goed tegenkan. Weet wanneer je moet stoppen. En verder uitkijken met alcohol in combinatie met medicijnen.

Ik bedoel uh gevaarlijke combies met uh dat het sleht voor je lichaam is of dat je er snel miselijk van word op zich kan ik aardig goed tegen drank. uh jha weet niet echt goed ho ik het moet verwoorden
Oud 07-06-2002, 15:53
Tom
Tom is offline
Citaat:
darkbabehh schreef:

Ik bedoel uh gevaarlijke combies met uh dat het sleht voor je lichaam is of dat je er snel miselijk van word op zich kan ik aardig goed tegen drank. uh jha weet niet echt goed ho ik het moet verwoorden
Als je slecht tegen drank kan moet je sowieso uitkijken.. maar ze zullen je geen dingen verkopen die echt slecht zijn. Maar ligt allemaal aan jezelf... zo'n barman/vrouw kan ook niet zien waar jij wel of niet tegenkunt.. die schenken t gewoon in waar jij om vraagt.. enige manier om erachter te komen is proberen
Oud 07-06-2002, 19:26
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Algemeen bekend is baileys - 7-up een keer gemixed. Na verloop van tijd gaat dat spul helemaal indikken en ik geloof best dat dat niet helemaal goed voor je is. Maar het is maar net hoe sterk je maag is.
Oud 07-06-2002, 23:24
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
Algemeen bekend is baileys - 7-up een keer gemixed. Na verloop van tijd gaat dat spul helemaal indikken en ik geloof best dat dat niet helemaal goed voor je is. Maar het is maar net hoe sterk je maag is.
idd krijg je n maagsteen van als je niet oppast maar das ook met baileys en andere drankjes met prik bv bitter lemon!!!
je moet t ook niet te snel na elkaar drinken heb ik gehoord!
Oud 07-06-2002, 23:45
Verwijderd
'Heb ik gehoord' ja...dat is ook alles

Ik heb een keer de proef op de som genomen, en heb mezelf de hele avond volgegoten met Baileys en daarnaast Spa Groen (of 7up, hoe je het maar wilt noemen...en daarnaast nog flink wat bier en tequila, het was gratis zuipen voor € 7,50) en er is me niks van overkomen..behalve dat er de volgende ochtend een gigantische kater langskwam
Oud 08-06-2002, 13:10
ESCO
ESCO is offline
Maakt geen fuck uit wat je mixt.

Wel bekend is dat verschillende dranken slechter voor je is dan de hele tijd t zelfde te drinken.
Oud 15-06-2002, 04:49
Skrewdriver
Skrewdriver is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
Dat is een broodje aap verhaal complete onzin.

gooi 't maar eens door elkaar en wacht af. er gebeurd echt niets.
Oud 15-06-2002, 04:51
Skrewdriver
Skrewdriver is offline
wel gevaarlijk is Absinth maar dat mag niet verkocht worden heel bizar drankje. ga je ook van trippen. het gevaar zit meer in dat je in paniek kan raken en jezelf wat aandoet. en de combo met alcohol in het algemeen is niet zo jofel.
Oud 21-06-2002, 21:49
billy banjo
billy banjo is offline
alcohol kun je inprincipe met iedere ander alcoholise drank mixen.

en met prik kan ook nog wel (maar met mate)

maar drink nooit iets met een koffie-likeur of iets dergelijke want dit is echt gevaarlijk weet je.

heb zelf 5 jaar in cafe gewerkt en dus geloof me maar.
Oud 23-06-2002, 19:50
NielZ
NielZ is offline
Citaat:
darkbabehh schreef:

=XxX= Cora
ff offtopic zeiken: de 'rolleyes' zijn bedoeld voor een sarcastische opmerking, iets waarvan je het tegenovergestelde bedoelt dus. Bijvoorbeeld:
"nou aardige jongen is dat! "
Het is dus een klootzak.
Als je overal een rolleyes bijzet kan het zijn dat mensen je post niet serieus nemen.
No offence/flame, just ter info.

En ontopic: grote hoeveelheden kunnen erg gevaarlijk zijn (), daarnaast is er niet echt gevaarlijke rommel wat ze zomaar verkopen...
Oud 24-06-2002, 07:55
windsurfgirl
windsurfgirl is offline
het is alleen gevaarlijk als je koffielikeur( bijv. baileys)
en iets met koolzuur drinkt achter elkaar!
Oud 24-06-2002, 09:02
Verwijderd
Zie post boven...

Breezermeisjespraat, dat
Oud 24-06-2002, 19:59
windsurfgirl
windsurfgirl is offline
Citaat:
nare man schreef:
Zie post boven...

Breezermeisjespraat, dat
sloeg het op mij?
Oud 25-06-2002, 17:53
NielZ
NielZ is offline
Citaat:
nare man schreef:
Breezermeisjespraat
14-jarige huppelk*tten met in de ene hand een sigaret en in de andere een breezâ in een strak rokje...
*Ahum* dat was nie zo liev van mij, excuses.
Oud 26-06-2002, 10:28
Spacey
Spacey is offline
nobeltje ) kijk er voor uit (lokaal amelands drankje)
Oud 26-06-2002, 19:09
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Skrewdriver schreef:
wel gevaarlijk is Absinth maar dat mag niet verkocht worden heel bizar drankje. ga je ook van trippen. het gevaar zit meer in dat je in paniek kan raken en jezelf wat aandoet. en de combo met alcohol in het algemeen is niet zo jofel.
Absinth ja, hebben we eens een hele avond in tsjechie gedronken. Bizar drankje: 73% alcohol. Ik las hier in NL pas dat het hier zwaar verboden is, want het geeft een trip. En trippen + alcohol is gevaarlijk. We waren met 3 man, 2 daarvan hebben gekotst en mijn geheugen is nog steeds zo lek als een zeef. We hadden toevallig een fototoestel bij en daar zijn me foto's gemaakt zeg, bah bah hoe ranzig kun je ze hebben.

Dag erop was wel gaaf (nou ja bepaalde dingen dan). Ten eerste had niemand een kater, ten tweede zagen we de teletubbies op het plafond dansen en konden we van alles fantaseren. We waren dus echt aan het trippen nog. Enige nadeel was wel dat we ook niet meer konden lopen door extreem coördinatieverlies.
Oud 27-06-2002, 16:18
niekske17
niekske17 is offline
typisch iets voor jeroentje hehe.....
Oud 27-06-2002, 17:21
Dutchian
Dutchian is offline
Ik heb gehoord dat Baileys en Chocolade niet goed met elkaar gaat. Maar zo te zien zal dat ook wel een gerucht zijn. Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd
Oud 28-06-2002, 13:36
dangerous lunatic
dangerous lunatic is offline
Er zijn geen gevaarlijke mixen die ze schenken in een bar of disco. Er zijn wel gevaarlijke mixen te krijgen maar die moet je vaak zelf maken
Oud 07-07-2002, 22:22
AlmereGirl
AlmereGirl is offline
Hoezo, ben je bang dat als je twee drankjes mixt, er een chemische reactie ontstaat zodat alles ontploft ?
Oud 08-07-2002, 01:43
dangerous lunatic
dangerous lunatic is offline
Citaat:
AlmereGirl schreef:
Hoezo, ben je bang dat als je twee drankjes mixt, er een chemische reactie ontstaat zodat alles ontploft ?

Hoe heet dat drankje ken ik niet

Regels voor berichten