Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Algemeen bekend is baileys - 7-up een keer gemixed. Na verloop van tijd gaat dat spul helemaal indikken en ik geloof best dat dat niet helemaal goed voor je is. Maar het is maar net hoe sterk je maag is.
||
Citaat:
je moet t ook niet te snel na elkaar drinken heb ik gehoord! |
![]() |
|
Verwijderd
|
'Heb ik gehoord' ja...dat is ook alles
Ik heb een keer de proef op de som genomen, en heb mezelf de hele avond volgegoten met Baileys en daarnaast Spa Groen (of 7up, hoe je het maar wilt noemen...en daarnaast nog flink wat bier en tequila, het was gratis zuipen voor € 7,50) en er is me niks van overkomen..behalve dat er de volgende ochtend een gigantische kater langskwam |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() gooi 't maar eens door elkaar en wacht af. er gebeurd echt niets. |
![]() |
|
![]() |
alcohol kun je inprincipe met iedere ander alcoholise drank mixen.
en met prik kan ook nog wel (maar met mate) maar drink nooit iets met een koffie-likeur of iets dergelijke want dit is echt gevaarlijk weet je. heb zelf 5 jaar in cafe gewerkt en dus geloof me maar.
||
Citaat:
"nou aardige jongen is dat! ![]() Het is dus een klootzak. ![]() Als je overal een rolleyes bijzet kan het zijn dat mensen je post niet serieus nemen. No offence/flame, just ter info. En ontopic: grote hoeveelheden kunnen erg gevaarlijk zijn ( ![]()
||
![]() |
Citaat:
Dag erop was wel gaaf (nou ja bepaalde dingen dan). Ten eerste had niemand een kater, ten tweede zagen we de teletubbies op het plafond dansen en konden we van alles fantaseren. We waren dus echt aan het trippen nog. Enige nadeel was wel dat we ook niet meer konden lopen door extreem coördinatieverlies.
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #55 Verwijderd | 500 | 12-01-2009 20:52 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal (toch nog verder gegaan) vleermuismaatje | 2 | 28-09-2005 18:35 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
ALARM: foto's deelnemers pro-USA demo Den Haag op nazi-website Rabbi Daniel | 204 | 06-06-2003 21:33 | |
Psychologie |
MIJN SPREEKBEURT WILLEN JULLIE PLEASE ChEcKEN kleinedraak | 13 | 25-08-2002 20:43 | |
Drugs & Alcohol |
Het gebruik van middelen Internationalist | 6 | 20-04-2002 10:39 | |
Software & Hardware |
Brom in box, wie helpt?? Athlon | 27 | 01-07-2001 11:44 |