Advertentie | |
|
![]() |
|
op 21 december 2012 gaat de aarde naar een nieuwe dimensie. ik weet niet meer precies hoe het zat maar heb er een tijdje geleden een stuk over gelezen toen er een topic over was op DK. moet je daar anders even kijken topictitel was 21-12-2012 oid.
of op de site www.nieuwewereld/2012 of 2012.pagina.nl
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Groet, Tio
||
Citaat:
Wat nu ook het geval is maar door de langzame oorzaak/gevolg reactie hebben sommigen dit niet door. Eigenlijk gaan we een hele mooie tijd tegemoet, zo heb ik het vernomen (boeken gelezen).
||
Citaat:
wat ik ervan weet is dat er een oorlog komt, tussen de westerse en de oosterse wereld, waarbij grofwerk 3kwart tot 2derde van de wereld wordt uitgeroeid. daarna zal er een 1000 jarige vrede zijn. maargoed. ik moet het maar bezien
|
![]() |
||
Citaat:
Of moet ik het zien als een parallel universum? Wel grappig trouwens, hoe de één een mooie tijd voorspeld, en de ander een gruwelijke oorlog. ![]() Groet, Tio
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
(We gaan dus een dimensie "binnen" waar we al zijn, yay!) Groet, Tio
|||
Citaat:
Dus we zijn ons nu al jaren aan het voorbereiden, en toch moet de halve wereld er nog aan "omdat ze er niet klaar voor zijn"? Lekkere nieuwe tijd dan. ![]() Citaat:
Mensen worden nu geen 500 jaar oud omdat je lichaam dat niet aankan. Je lichaam wordt gewoon ouder, gaat steeds sneller kapot, vertoont slijtage, en op een gegeven moment houdt het gewoon op. Groet, Tio
||
Citaat:
||
Citaat:
ha ha ha, door de hele geschiedenis heen hebben mensen gedacht dat de dag des oordeels nabij was. Gelukkig is dat nooit zo geweest. Ik weet nog dat een meisje uit mijn klas dacht dat in het jaar 2000 de Russische kruisraketten (of hoe heten die dingen) door de millennium bug (wie kent hem nog) tot ontploffing zouden komen en dat de hele wereld vernietigd zou worden. Ik wilde nog met haar wedden om 1000 gulden (wie kent ze nog) dat het niet zou gebeuren, maar daar kon ze weer niet om lachen. Heus, die wereld zal wel niet vergaan, maar het kan wel zijn dat we in een nieuw astrologisch tijdperk terecht komen, waarin mensen zich meer voor elkaar en voor spiritualiteit gaan interesseren. Eigenlijk zie je dat nu ook al, ik bedoel, ik noem maar dat hele normen en waarden debat, tien jaar geleden had iedereen zich rot gelachen, nu gaat iedereen (nou ja, bijna iedereen) er nog serieus op in ook. Net als dat hele fantasy gebeuren, volgens mij is dat nog nooooit zo populair geweest als nu. Zo zijn er nog wel wat voorbeelden te noemen, maar dat doe ik niet omdat ik altijd probeer om zo weinig mogelijk te schrijven en het toch altijd weer een heel verhaal wordt. Ik denk ook niet dat je van de ene op de andere dag een totaal andere wereld hebt. Het zal geleidelijk gaan. Nog zeven jaar, en dan zweven we allemaal als hippie rond.. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
"De sterren staan vandaag gunstig." Dan moet het zijn: "Je moet een jaartje of 400 wachten voordat je de resultaten voor vandaag krijgt." |
![]() |
|
ik kwam aan deze site mischien meer vragen maar ook mischien meer antwoorden...
hier mischien hebben jullie er wat aan
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Presidentsverkiezingen Verenigde Staten 2012 Martiño | 262 | 06-11-2012 17:00 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
2012 Dave2006 | 7 | 05-06-2007 20:14 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
2012 Dave2006 | 5 | 04-06-2007 14:06 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Apocalypse 2012 ? Oktay-Y | 35 | 02-05-2007 00:10 |