Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() wat vind je eigelijk van dat laatste stukje, moet dat erbij of niet?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En daarbij komt dat ik niet echt weet wat ik hiermee moet. Ik zou eens rondkijken hier, dan zie je dat je gedicht een beetje cliché is. Behalve het onderwerp, is ook de verwoording dat, je gebruikt hele bekende beelden en een gedwongen rijm. Het is gewoon een gedicht wat al zó veel mensen voor je bijna letterlijk ook geschreven hebben. Dat is misschien wel goed om aan iemand te sturen ja, maar als gedicht zelf kan het veel en veel beter. Probeer het eens wat origineler te verwoorden, andere beelden te gebruiken? |
![]() |
||
Citaat:
![]() van de rijm: toen ik het maakte voelde het niet geforceerd, en toen ik het vlak daarna een aantal keer over las, vond ik het ook niet echt storend, maar nu zie ik je punt wel edit: ik probeer nu te bedenken hoe ik veel meer de nadruk kan leggen op liefde -> afwijzing -> wanhoop, en dat ik ook nog veel andere dingen aan mijn hoofd heb... ik ga er ff flink over nadenken ![]()
Laatst gewijzigd op 21-06-2005 om 22:26. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] De tweede grote liefde flyaway | 0 | 13-11-2008 11:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Als de liefde voor de maan gaat. Ieke | 0 | 05-04-2005 16:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Lief Charlottetje | 93 | 03-04-2004 16:28 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Liefde Vlooienband | 8 | 21-10-2002 11:26 | |
Verhalen & Gedichten |
liefde is...................... Mi$$L@dy | 1 | 20-11-2001 19:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Pijn in mijn leven, liefde in mijn leven, waarom louis84 | 1 | 07-11-2001 16:16 |