Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik denk altijd heel realistisch.
Zo van: ik zou hem nu voor geen goud kwijt willen maar ik weet dat dit niet voor altijd is. Op zich vind ik dat niet vervelend. Wat vervelender is, is dat ik nu voortaan altijd zal denken dat hij eerst lief is en het dan toch op een rotmanier gaat uitmaken. Dat zal bestwel een stempel op een relatie drukken ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Kan me voorstellen dat je zo gaat denken. Vervelend! Sterkte meis! ![]() |
![]() |
|
Als ik weer ens in een 'dipje' zit, en het gaat erg goed tussen ons, dan ga ik denken aan dingen die allemaal fout kunnen gaan op de korte termijn, en word ik nog deprier...Maar goed, soms dan kan ik 't gewoon niet helpen..
|
Ja... ...helaas... ik zou soms willen dat ik dat niet deed, want je gaat alleen maar negatieve dingen denken. Je hebt steeds zoiets van zou ik over een bepaalde tijd nog bij haar zijn; en waarom doe ik al die moeite voor iets wat waarschijnlijk toch binnen een bepaalde tijd over is... AAARGH, die gedachten maken me knettergek...
en vooral de gedachte dat ze het uit zou maken. Zachtjes uitgedrukt ben ik gewoon verslaafd aan haar en de gedachte dat ik haar niet meer vast zou kunnen houden, niet meer haar in m'n armen kunnen nemen, geen ontbijtje meer voor haar zou kunnen maken, niet meer voor haar zou kunnen koken. Dat soort simpele dingetjes lijken misschien voor sommige mensen niet zo belangrijk maar voor mij is dat het belangrijkste wat er is... ... pas op dennis, niet te emotioneel worden ... Laatst gewijzigd op 11-06-2002 om 23:03. |
![]() |
|
gatver ja.. als ikECHT verliefd ben. wat zelden voorkomt.. zit ik in een roes waarbij ik denk.. ik zou echt eeeuwig met deze persoon kunnen zijn weetjewel..
ik wou soms dat ik wat dat betreft wat nuchterder was.. want als je denkt dat je echt HEEL lang bij elkaar blijft, en je word dan gedumpt.. doet het nog meer pijn
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zwanger worden #2 Verwijderd | 497 | 20-01-2008 15:20 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Bush wil Israel grote nederzettingen laten houden hhendrikxx | 270 | 17-05-2005 15:41 |