![]() |
|
Zo. De poll is gesloten, de strijd gestreden, het gevecht is beslist. Oftewel: wie zijn de winnaars van deze wedstrijd van het thema 'de fluitende blokeend '?
Allereerst wil ik zeggen dat de strijd heel erg spannend was. Het verschil tussen de nummers 1 en 2 is maar 1 stem!. Geweldig, omdat de wedstrijd daardoor enorm interessant werd. Iedereen heeft er echt wat leuks van gemaakt, of in ieder geval het beste. Dit bleek al uit jullie stemmen; elk gedicht kreeg wel één of meerdere keren de voorkeur van de lezer. Omdat er echter maar één de winnaar kan zijn, wil ik beginnen met de nummer 1: Met 7 stemmen gaat de eerste plaats naar: Vogelvrij Gefeliciteerd met je eerste plaats!! Vogelvrij schreef het gedicht Alleenstaande moeder Met 6 stemmen gaat de tweede plaats naar: Thoughtful Gefeliciteerd! Thoughtful schreef het gedicht: de fluit en de blokeend. Een tweede tweede plaats gaat naar: CSN Gefeliciteerd! CSN schreef het gedicht: Ik, wilde eend en de blokfluit. En met elk 5 stemmen gaat de gedeelde derde plaats gaat naar: Mutant, met haar ode aan K. Schippers: de Blokeend & Not for Sale, met zijn gedicht In de vijver. Ook jullie gefeliciteerd! Op verzoek wil ik alle gedichten nog wel een keer hier voluit plaatsen, maar om het overzichtelijk te houden plaats ik nu enkel de titels met de namen van de auteurs erbij, het lijkt me dat jullie wel willen weten van welke schrijvers de andere juweeltjes afkomstig zijn! In volgorde van de poll: gedicht 1: Sjoerd gedicht 2: Blame me gedicht 3: Vogelvrij gedicht 4: Mutant gedicht 5: Flower_4_u gedicht 6: bloementje gedicht 7: Thoughtful gedicht 8: Not for Sale gedicht 9: Zepp gedicht 10: Reynaert gedicht 11: CSN gedicht 12: Zut gedicht 13: Sketch Voor de volledige poll(uitslag) en de gedichten, klik Bedankt voor het meedoen allemaal en geef (vooral Vogelvrij natuurlijk, zij heeft tenslotte gewonnen) iedereen een hartelijk applaus!
Laatst gewijzigd op 03-07-2005 om 06:08. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
gun het ze maar niet hoor ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar dit is wel erg slordig ![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 02-07-2005 om 22:58. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Het zou toch wel erg zijn als er wél valse stemmen waren.
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik vroeg me af waarom er in de titel van Bloementje een sterretje stond ![]() @Flower_4_u: Ik weet niet, ik vond het wel een beetje jouw stijl en humor, ook al heb ik niet zoveel gedichten van je gelezen...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vond het wel een mooi gedicht, geloof ik? ![]()
||
Citaat:
Deze tijd heb je alleen maar massahypnose wapens nodig, kijk maar naar Amerika, en heel het weste en natuurlijk ook het ooste, ach eigenlijk overal waar ze media hebben.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat was dus sarcastisch bedoelt ja :\
Toch? Laatst gewijzigd op 07-07-2005 om 09:22. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sowieso hoort CSN's gedicht daar ook bij, genoeg 'vaste doppers' die daarop stemden. En ook niet op deze volgorde. 11-8-4 zou het misschien geworden zijn, of zo (tenminste dat idee had ik). Maar ik kan de stemmen niet bekijken, en anyway, het doet er niet toe. Alsof alleen veel-posters recht van stemmen hebben. Laatst gewijzigd op 06-07-2005 om 20:16. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||