![]() |
|
Verwijderd
|
boeken, tijdschriften, ..:
-bijna alle Humo's (tijdschrift) van de laatste jaren -"raspoetin" - guy didelez -"help mijn familie maakt me gek" ![]() -"jongens & wetenschap" - sven speybrouck en koen fillet -"jonge sla" - zaza (cartoons) -"digitale depressies" - theo van der linden -"goudmens"- anna coudenys -"koppain"- danny verstegen -"buffy, the vampire slayer - halloween" - christopher golden en nancy holder -"de blinde lijnrechter en andere tennisverhalen" - l.j. veen -"stille lippen' - dirk bracke -"optische illusies en andere puzzels" - jerry slocum en jack botermans "muziek van de zee" - karen hesse "de hel in new york" - koen d'haene "ram de riksjajongen" - goldmann "knip, ik heb je" -gillian cross "le coeur en poche" - christine aventin "the adventures of spiderman" "the hound of the baskervilles" - sir arthur conan doyle (2000 word voc book) "timoe" - paul kustermans "vijand zonder gezicht" - karel verleyen "gekke wetten - wereldwijde wettelijke waanzin" - jenny paschall & ron lyon "het rattenjong" - roger vanhoeck "pers in prent, press cartoon belgium 2002" "la vie a reculons" - gudule "le petit prince" - antoine de saint-exupéry "le dit de tiany" -francois cheng "le bourgmestre de furnes" -georges simenon "deltas jeugd encyclopedie" "deltas dieren encyclopedie voor de jeugd" "de midas moorden" - pieter aspe "murphy's law 2003 kalender" (een leuke uitspraak voor elke dag) "wat na het secundair onderwijs?" (overzicht van alle opleidingen in België) -een oplader voor een sony ericsson gsm cd's: -foute cd van deckers en ornelis volume 2, 2CD -donnamour 8, 2CD -sum 41 : all killer no filler -the very best of hitclub 99 2CD -Foxcliphits.nl volume 1 , 2CD -Dance hits voor kids -De La Soul, the best of singles: -dj boozywooz-jumpin' around, featuring pryme (gesigneerd) -usher - u remind me -shaggy - angel -spacystarsCD (joepie) met oa. britney, n'sync, aaron carter, getready -westlife-uptown girl -geri halliwell-it's raining men -big brother, mozaiek en walter grootaers- leef -britney-oops i did it again -christina, lil'kim, mya & pink-lady marmalade -bon jovi- it's my life + hush -nickelback- how you remind me -bart de pauw - nodig -the best music this side of heaven (bij tijdschrift heaven) -antilliaanse feesten- caribbean beat -het nieuwsblad-feel good (gratis: 7 swingende nummers om uw dag goed te beginnen, en een foto van een douchende man D ) -bangles: greatest hits -outkast - speakerboxxx/the love below software: -magix mp3 maker platinum -deneba canvas 7 (fully working program) en 'the hottest creative tryouts'. zat bij creative arts magazine -een usb stick, ergens bij gekregen, staat geen merk op vanalles: -een 'manikin', zo'n mannequinmannetje dat je kan gebruiken om te tekenen. (zoiets als dit : http://www.artshopper.co.uk/acatalog/DR_Manikin.jpg) de mijne is mannelijk en 30cm. -een rond gebruikt spaarvarken. Het ziet er vrij mishandeld uit, maar ach ![]() -een botsbal +/- 3cm doorsnee in alle kleuren -kaarten: 27 leuke spelletjes voor in de auto (zat bij libelle) -een zonneschijf: om te bepalen hoe lang je in de zon mag zitten -gebruikte deo's: verschillende kleuren, geuren en maten -creative kit: glittertjes, lijm enzo om kaarten te versieren -een roze minnie mouse horloge -Humo's tuinhandschoenen -allerlei porseleinen beeldjes (verras je oma.. ![]() -een poster met 4 schattige koala's -een poster met skaters van globe -posterboek, kalender en fotoalbum van harry potter -een kerstmanmuts -microscoop 300x tasco (speelgoed denk ik) -een politiezwaailicht (kermis) -een sneeuwbol -een zetel-gsmhouder paars Helaas geen foto's. Bied maar wat. Ik woon in België dus hou rekening met aanzienlijke verzendingskosten. En tot slot: ik doe dit omdat ik geen vakantiewerk vind (zie http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1223465 andere suggesties zijn ook altijd welkom en omdat je op Ebay blijkbaar alles kunt verkopen. : Laatst gewijzigd op 08-07-2005 om 17:31. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
1. I Want You to Want Me * Cheap Trick 2. Paradise By The Dashboard Light * Meatloaf 3. You See The Trouble With Me * Barry White 4. Non Stop Dance * Gibson Brothers 5. Non Non Rien N¿a Changé * Les Poppys 6. Casanova * Luv 7. Ik Wil Je * De Kreuners 8. Livin¿ Doll * Cliff Richard & The Young Ones 9. Swimming In The Pool * Radio¿s 10. The Final Countdown * Europe 11. Wasmasjien * Trafassi 12. When The Rain Begins To Fall * Jermaine Jackson & Pia Zadora 13. Sugar Baby Love * Rubettes 14. Mexico * Les Humphires Singers 15. Lay Your Love On Me * Racey 16. Freed From Desire * Gala 17. Heaven Must Be Missing An Angel * Tavares 18. Alles Kan Een Mens Gelukkig Maken * Rene Froger 19. I¿m A Scatman * Scatman John 20. The Grease Megamix * Olivia Newton-John CD2 1. In The Navy * Village People 2. Hands Up * Ottawan 3. Kom Van Dat Dak Af * Peter Koelewijn & Zijn Rockets 4. Dirty Ol¿ Man * Three Degrees 5. Cheerio * Vanessa 6. Vrijgezel * Benny Neyman 7. Brother Louie * Modern Talking 8. I Love To Love * Tina Charles 9. Cheer You Up * Barbarella 10. Yellow River * Christie 11. Making Your Mind Up * Bucks Fizz 12. A Town Called Malice * The Jam 13. Cotton Eye Joe * Rednex 14. I Only Wanna Be With You * Samantha Fox 15. Voulez-Vous Coucher Avec Moi Ce Soir * Labelle 16. Weekend * Earth & Fire 17. Looking For Freedom * David Hasselhoff 18. Japanese Boy * Aneka 19. I Saved The Day * Roberto Jacketti & Scooters 20. This Is My Life * Shirley Bassey 21. Goeiemorgen Morgen * Nicole & Hugo En hoeveel ik ervoor vraag.. um 5euro + verzendingskosten? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
excuseer hoor nogmaals nog veel succes met de verkoop ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nog mensen die iets willen kopen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |