Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-07-2005, 22:49
Verwijderd
Jaja, aangezien de zomervakantie weer begonnen is. Waar ben je heengeweest? Hoe was het? Wat heb je allemaal gedaan? Foto's zijn natuurlijk welkom!

Ik ben teruggekomen uit Coma-ruga. Dat is een klein spaans badplaatsje in Spanje. Ik zat in het hotel Europa San Salvador. Het is een hotel waar je all inclusive bij kon boeken voor 7.50 euro pppd extra, je kreeg dan ook gelijk middageten erbij, was dus een goede prijs. Het hotel was super goed. Lekker eten, kamers waren ok, en dat all inclusive was gewoon gaaf.
De plaats is mooi. Het is niet zo toeristisch wat het gewoon super leuk maakt. Het strand is er breed met zand strand, dus geen last van zere voeten.
Er zit een groot treinstation in de buurt (st. vicent de calders). Ben naar Tarragona, Barcelona en Calafell met de trein geweest. Maar je kan bijvoorbeeld ook naar Salou met de trein.
Al met al gewoon een super leuke vakantie gehad<3

Laatst gewijzigd op 14-07-2005 om 13:54.
Advertentie
Oud 14-07-2005, 08:23
Verwijderd
Leuk topic Anneka
Maar ik ga pas 3 aug weg
Oud 14-07-2005, 08:33
Verwijderd
Leuk ja!
(en ik ga ook pas 3 augustus weg, daarna zal ik een verslagje doen )
Oud 14-07-2005, 13:29
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Jouw

Ik ben ook nog niet geweest, maar ik zal het tezijnertijd dan wel vertellen!
Oud 14-07-2005, 15:38
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Anneka schreef op 13-07-2005 @ 23:49 :
Dat is een klein spaans badplaatsje in Spanje.

Ik ga pas vier augustus weg.
Oud 14-07-2005, 15:56
Verwijderd
Citaat:
TheRedArrow schreef op 14-07-2005 @ 16:38 :

Ik ga pas vier augustus weg.
oeppss

en wat gaat iedereen pas laat weg zeg
Oud 14-07-2005, 18:38
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
En ik ga zelfs niet.
Oud 14-07-2005, 19:27
Verwijderd
Citaat:
Anneka schreef op 14-07-2005 @ 16:56 :

en wat gaat iedereen pas laat weg zeg
Jij bent gewoon heel vroeg Ga je nog meer weg of blijf je nu nog 1 1/2 maand thuis?
Oud 14-07-2005, 19:54
Verwijderd
Citaat:
per piacere schreef op 14-07-2005 @ 20:27 :
Jij bent gewoon heel vroeg Ga je nog meer weg of blijf je nu nog 1 1/2 maand thuis?
Ik ga in augustus nog naar Kroatie voor 10 dagen
Oud 14-07-2005, 20:37
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Anneka schreef op 14-07-2005 @ 20:54 :
Ik ga in augustus nog naar Kroatie voor 10 dagen
Opschepper, patser...veel plezier.
Oud 14-07-2005, 20:38
Verwijderd
Citaat:
TheRedArrow schreef op 14-07-2005 @ 21:37 :
Opschepper, patser...veel plezier.
dankjewel

en nu ontopic, want ik wil vakantie belevenissen horen!
Oud 14-07-2005, 20:57
Verwijderd
wij willen ook ouw:
Oud 17-07-2005, 10:51
rubenrtv
rubenrtv is offline
toen jij terug was had ik officieel nog geen vakantie
Oud 17-07-2005, 16:30
Kadaver
Kadaver is offline
Deze zomer ga ik niet op vakantie, aangezien ik dit jaar al veel bezocht heb en derhalve blut ben.

Snorkelen nabij onbewoonde eilandjes (Indonesie):

Genieten van een prachtig uitzicht vanaf de Chinese Muur:

Typisch voor een drukke Chinese stad, veel reclame in Shanghai:

Kleurijke tempels en imposante mensen in Seoel:

Liften door Zuid Korea:

En net terug uit Italie, nabij het Como meer waar veel prachtige huizen staan:

Al deze plekken waren geweldig, al was het maar omdat ze van elkaar zo verschillen qua taal, cultuur en avontuur

Laatst gewijzigd op 17-07-2005 om 16:44.
Oud 17-07-2005, 23:41
vrijgezel
vrijgezel is offline
in mei ben ik 10 dagen in portugal geweest plaatsje albufeira...
was erg leuk voor het eerst vliegen weel relaxter dan met de bus maar was super gaaf foto`s heb ik nog niet ingescand

en dinsdag vertrek ik naar Lloret de mar voor 8 dagen en weer met het vliegtuig tis toch een beetje verslavend dat vliegen.
Oud 17-07-2005, 23:43
Verwijderd
Citaat:
Kadaver schreef op 17-07-2005 @ 17:30 :
Deze zomer ga ik niet op vakantie, aangezien ik dit jaar al veel bezocht heb en derhalve blut ben.

Snorkelen nabij onbewoonde eilandjes (Indonesie):

[afbeelding]

Genieten van een prachtig uitzicht vanaf de Chinese Muur:

[afbeelding]

Typisch voor een drukke Chinese stad, veel reclame in Shanghai:

[afbeelding]

Kleurijke tempels en imposante mensen in Seoel:

[afbeelding]

Liften door Zuid Korea:

[afbeelding]

En net terug uit Italie, nabij het Como meer waar veel prachtige huizen staan:

[afbeelding]

Al deze plekken waren geweldig, al was het maar omdat ze van elkaar zo verschillen qua taal, cultuur en avontuur
wowww het ziet er echt gaaf uit!
*wil oook*
Oud 18-07-2005, 10:51
El Kim
El Kim is offline
Ik ga niet eens weg
Oud 25-07-2005, 12:31
Verwijderd
Citaat:
El Kim schreef op 18-07-2005 @ 11:51 :
Ik ga niet eens weg
aww dat is minder

up

Laatst gewijzigd op 25-07-2005 om 12:36.
Oud 26-07-2005, 14:17
drilboor sjakie
drilboor sjakie is offline
ik ga pas over 3 week
Oud 30-07-2005, 16:21
Henk Biertank
Henk Biertank is offline
ik heb een redelijk vette vakantie gehad
alleen op 3 dagen voor het eind m'n hond in laten slapen
Oud 30-07-2005, 21:19
Roadrunner
Roadrunner is offline
Mijn vakantie was helemaal geweldig. Ik was in de Belgische Ardennen in het plaatsje Bure. Superveel leuke mensen ontmoet, elke avond kampvuur en muziek. Zwemmen en met de opblaasbanden van de rivier af. Midden in de bossen was ook n kartbaan, heel wat rondjes geraced. Veel leuke dingen gedaan

*zuchtje* Ik wil terug
Oud 30-07-2005, 22:38
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Vakantieverhaal van Daantje en Keyser Saus

Zaterdag 16 juli vertrokken vanuit Goes met de intercity richting Dordrecht. Er reden geen treinen tussen Roosendaal en Breda dus wilden we omreizen via Dordrecht. Dat ging allemaal goed. Daar overgestapt op de trein naar Eindhoven (ging geloof ik uiteindelijk naar Venlo), in Dordrecht nog wat leuke treinenfoto's gemaakt (voor diegene die het nog niet wist: dat doe ik graag) In die trein gezeten tot Eindhoven, daar snel het perron overgestoken naar de trein naar Maastricht die we al zo vaak in Haarlem hadden zien staan Daarmee naar Maastricht gegaan. In Maastricht zagen we de trein naar Schin op Geul zo voor ons neus wegrijden en het was een trein die maar eens in het uur ging dus we zijn wat te eten gaan halen en hebben in de zon gezeten op het perron en gewacht op de volgende. Al met al uurtje later maar dat maakte toch niet uit. Toen uitgestapt in Schin op Geul en daar konden we de weg naar de camping niet vinden. We waren de verkeerde kant op gelopen en daardoor best ver van de camping vandaag. Komt er ineens een auto aanrijden en die man vraagt 'zijn jullie verdwaald?' wij: 'ja, we zoeken de Valkenburgerweg' hij: 'ow, de camping' wij: 'ja; hij: 'stap maar in, ik breng jullie wel' Onderweg heeft zijn vrouw nog verteld waar de bakker en de supermarkt enzo zat en hij vertelde ook dat hij vorige week en de dag er voor ook nog mensen naar de camping gebracht had, was wel gaaf want het was best een eindje lopen ook als je gelijk de goede kant op gelopen was. Toen we aankwamen eerst onze stacaravan bekeken, die was best brak: je zakte bijna door het trapje heen, KS kon niet rechtop staan, ik niet languit in bed liggen (en ik ben maar 1.70 m ), we hadden we een wc en koud stromend water en een kastje waar een wasbak in hoort maar die was er niet, we hadden ook geen warm water of een douche. Best vaak maar wel okee. Toen boodschappen gedaan en gaan zwemmen om even af te koelen. 's Avonds tv gekeken want die hadden we dan weer wel. De volgende dag zijn we naar Maastricht gegaan met de trein en erna naar Luik, daar even rond gekeken en mijn bankafschriften geprint in de bank want ik moest mijn saldo weten en dat kan je alleen in de bank printen in Belgie. Daarna wilden we door naar Luik maar die trein ging eens in de twee uur en die hadden we net gemist. We gingen dus met een andere trein naar Welkenraedt, dat ligt vlak bij de grens met Duitsland in Duitstalig Belgie in de hoop dat er daar vandaag wel meer treinen naar Aken gingen, dat bleek niet zo te zijn dus hebben we daar anderhalf uur gezeten en het was echt een saai station waar eens in het uur een trein komt ofzo. Wel lekker in de zon gelegen maar verder me verveelt. Toen eindelijk de trein naar Aken. Daar even bij de Dom gekeken maar die stond in de steigers en het was zondag dus alle winkels waren dicht dus het was niet super boeiend. Toen maar weer terug van Aken naar Heerlen. In Heerlen wat gegeten, KS wil er dolgraag nog eens terug heen om nog eens zo'n Gyrosschotel te eten 's Avonds nog tv gekeken en wat ingepakt want de dag erna zouden we weer weg gaan.

Maandag zijn we van Schin op Geul via Heerlen, Roermond, Nijmegen, Zwolle en Groningen naar Hurdegaryp. Daar zou de vader van mijn vriendin ons ophalen zodat we daar een nachtje zouden slapen. De treinreis was leuk, veel leuke treinen gefotografeerd en overal alle tijd. De trein naar Nijmegen was erg druk door de vierdaagse en in Nijmegen was het ook erg druk. Onze trein naar Zwolle had vertraging waardoor we in Zwolle onze aansluiting mistte. Om toch op dezelfde tijd in Hurdegaryp te zijn zijn we maar via Leeuwarden gegaan zodat de vader van mijn vriendin niet heel lang op ons moest wachten. Mijn vriendin moest werken tot half tien dus daarom zou haar vader ons komen halen en hij zou te herkennen zijn aan een zonneklep met Friese vlag patroon In Leeuwarden hadden we nu alle tijd en hebben we wat gegeten en leuke treintjes gefotografeerd. Daarna naar station Hurdegaryp, dat was echt niets en in de middle of nowhere. Haar vader stond in de file dus het duurde ff voor ie er was. Daarna in de auto even gekletst over studeren in Leuven enzo. Mijn vriendin gaat ook weg daar en HBO-V doen in Leeuwarden omdat ze weer uitgeloot was voor geneeskunde en weer gezakt voor het toelatingsexamen. Na een half uurtje waren we bij hun thuis. Daar had ze ons tentje al opgezet want ze hadden geen ruimte in huis voor ons. Daar lekker in de tuin gezeten. 's Avonds daar meegegeten en rond half tien was ze ook thuis. Even bijgekletst want we hadden elkaar al twee weken ofzo niet gezien. Rond elf uur naar bed en de volgende morgen weer om negen uur op. Ontbeten en nog wat rondgekeken en toen moest zij alweer naar haar werk. Haar moeder heeft ons toen naar Veenwouden gebracht naar de bus naar Lauwersoog.

Dinsdag dus met de bus naar Lauwersoog. Tien strippen vanaf Veenwouden, dan gaat je strippenkaart wel hard. In Dokkum hadden we een uur om te wachten op de bus dus ben ik vast boodschappen gaan halen in de supermarkt vlak naast het busstation en nog even in de zon gelegen en wat gegeten. De bus eindigde in de veerhaven van de boot naar Schiermonnikoog dus moesten we nog een stukje met de bus naar Groningen die ons precies voor de camping afzette. We wilden daar een pannenset huren voor in onze trekkershut maar die was kwijt en uiteindelijk heeft de bazin van de camping overal wat vandaan gehaald, ook uit haar eigen huis zodat we uiteindelijk toch pannen enzo hadden. Voordeel was wel dat we niet hoefden te betalen. We hadden een hele mooie nieuwe trekkershut met uitzicht op het Lauwersmeer.

De dag erna uitgeslapen en gerend voor de boot naar Schiermonnikoog want die gaat maar drie keer op een dag. Het stormde echt keihard en op het eiland was het nog erger. Toen we aankwamen stonden er allemaal bussen maar wij dachten dat we het wel konden lopen. Dat was drie kilometer onderlangs de dijk tegen de wind ik. Geen aanrader maar wel een heel voldaan gevoel gaf dat. Het dorpje was echt heel lief, echt zo'n schattig klein dorpje. Daar wat gegeten en gedronken en boodschappen gehaald en nog wat rondgekeken en toen maar de bus teruggepakt naar de boot. De boot van half zeven genomen en rond half acht terug op de camping.

De dag erna zouden we met de bus naar de haven, met de bus naar Leeuwarden, met de Q-liner over de afsluitdijk naar Alkmaar, van Alkmaar naar Beverwijk en van Beverwijk naar IJmuiden om even bij te slapen, op de warmen en schone kleren te krijgen. Onderweg ben ik een paar keer in slaap gevallen en Tour geluisterd. Het was een lange reis en ook niet super interessant. Het was lekker om even thuis te zijn. Lekker te kunnen douchen, op te warmen, een bord eten onder je neus te krijgen en even te kunnen computer en tv te kijken. Dat was echt wel fijn zo even tussendoor.

De volgende dag redelijk laat vertrokken met de bus naar Driehuis, de sprinter naar Amsterdam Centraal en vandaar uit de ICE naar Arnhem. Alles ging goed. Alleen zaten we in de ICE in het rookgedeelte (wist niet dat je daar nog wel mocht roken) en tussen allemaal gare Duitsers. In Arnhem bijna een uur op de bus gewacht want die was net weg. Echt een gaar busstation was dat, zonder bankjes maar wel met van die Trolleybussen met bovenleiding, best leuk. Daarna de bus naar de camping. Was een half uurtje. De camping lag echt langs een heel stil zandweggetje, er was echt niet veel boeiends te doen. Wel een mooie trekkershut gewoon langs het veldje met tenten en caravans, dat was wel gezellig. Toen nog boodschappen gaan halen in het dorp, veel hadden we niet nodig want we hadden eten mee van thuis maar geen drinken enzo.

De dag erna wilden we gaan winkelen in Arnhem. Wij al een kwartier staan wachten bij de bushalte maar de bus zat vol en kwam keihard langsgescheurd maar stopte niet De volgende bus was een kwartier te laat dus ruim anderhalf uur bij de bushalte staan wachten. Zo hadden we nog maar een uurtje in Arnhem. Er zitten best leuke winkels. Heb nog nieuwe schoenen gekocht maar verder hadden we geen tijd meer om iets leuks te zoeken. Daarna naar de supermarkt gelopen die best een eindje weg was. Toen weer net de bus gewacht dus weer een uur moeten wachten.

De dag erna was het zondag en dan is er op de Veluwe echt weinig te doen. We hadden fietsen gehuurd op de camping en zijn een stuk gaan fietsen richting Ede. We hadden een fietsroute van de camping gekregen maar we wilden die andersom fietsen maar zo stonden er geen bordjes dus we konden het niet meer vinden dus we zijn zomaar een stuk gaan fietsen. Na twee uur had ik het wel gehad en waren we weer terug op de camping. Daar ben ik op bed gaan liggen en is KS nog een stuk gaan fietsen. Ik ben heel vast in slaap gevallen en werd pas wakker toen KS me wakker belde dat ie er weer was. De hele vakantie ben ik doodmoe geweest, viel ik om de haverklap in slaap en heb ik de hele dag honger gehad, echt vaag

Maandag onze spullen ingepakt, de hut schoongemaakt en naar huis vertrokken. We wilden van Arnhem via Geldermalsen naar Goes want dat vonden we leuker dan via Den Bosch. Toen we in de trein naar Dordrecht zaten vanaf Geldermalsen kwam de conducteur melden dat de werkzaamheden waren uitgelopen en dat er bussen reden tussen Dordrecht en Breda en tussen Breda en Roosendaal dus dat we misschien beter terug konden gaan en alsnog over Den Bosch konden gaan. We hebben ervoor gekozen om toch verder te reizen. Toen we in Dordrecht waren kwam het treinverkeer net weer op gang. We hebben wat te eten gehaald en de Benelux gepakt. Al met al waren we een half uur later in Goes.

Gister dus thuisgekomen. Het was een leuke vakantie. Ik vond het wel jammer dat we overal maar een dag hadden om echt wat te doen. Het reizen was wel leuk en op deze manier heb ik (ondanks al het slapen) ook veel van het land gezien. Volgend jaar zou ik wel graag eens naar het buitenland willen want Nederland hebben we nu echt wel van Noord tot Zuid en van West tot Oost gezien.

Dat is ons vakantieverhaal. Ik heb geen zin om het weer helemaal overnieuw te typen dus ik het het gekopieerd uit het spamtopic op onzin dus ik hoop dat het voor buitenstaanders ook begrijpelijk en interessant is.

Succes met lezen
Oud 31-07-2005, 09:26
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik heb een maand taalcursus in Antibes/Juan les pins aan de cote d'azur gedaan

het was wel aardig, maar niet superleuk. beetje zonde van het geld. het was vast leuker geweest als ik ook een feestbeest was en wat socialer was geweest
Oud 01-08-2005, 17:37
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik ben samen met een vriend naar Noorwegen geweest, komende vrijdag gaan we met de hele vriendengroep naar de Kempervennen om ons daar een weekje te misdragen.

Maar de vakantie in Noorwegen:

We hebben aardig wat tegenslag gehad, was het niet door het weer wat erg slecht was en best wel wat dingen onmogelijk maakte dan was het wel door domme pech: de ferry had 5 uur vertraging en een lekke band gehad, wat voor het nodige gezeik heeft gezorgd, we zijn ook maar 10 dagen weggeweest.

Maar ik heb er toch een positief gevoel over, veel mooie natuur gezien, leuke mensen ontmoet waaronder een paar gasten die naar de Olympische Spelen gaan (skieen) en natuurlijk veel mooie Noorse vrouwen

Ik zoek alleen nog een site om mijn foto's te uploaden, weet iemand iets?
Oud 01-08-2005, 18:52
Qimm
Qimm is offline
Whoohoo!
Oud 03-08-2005, 18:19
Verwijderd
Drie dagen mooi weer, drie dagen bagger weer en één dag matig weer. Verder zaten we in een redelijk 'waterloos' stuk van Zweden, wat ik erg jammer vond. We zaten wel aan een meer ergens in de middle of nowwhere, dus wat dat betreft was het dan wel weer oké. Wel (heel) veel muggen, die mij erg lekker schenen te vinden...heel de vakantie vreselijke jeuk gehad (17 muggenbulten op een stukje van 15 bij 15 centimeter is best rot). Nu al weer een paar uurtjes thuis: ook wel weer lekker.
Oud 04-08-2005, 17:17
Sandersss
Sandersss is offline
Ik ga vrijdag, naar Nederland
Oud 04-08-2005, 17:38
Verwijderd
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 01-08-2005 @ 18:37 :

Ik zoek alleen nog een site om mijn foto's te uploaden, weet iemand iets?
www.photobucket.com
Oud 04-08-2005, 20:46
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Anneka schreef op 04-08-2005 @ 18:38 :
www.photobucket.com
Of www.imageshack.us Hoef je niet aan te melden ofzo, heel simpel
Oud 05-08-2005, 19:09
Verwijderd
De vakantie naar Kroatie was perfect. Alleen terugreis in de bus viel wat zwaar.

De vakantie naar Amerika (Florida) was ook perfect, op de terugreis na ... :

Nou we zijn weer terug uit Amerika. De terugreis was één grote ramp en was echt slopend:

Eerst de vlucht van Orlando naar Atlanta: met een kwartier vertraging word dat toestel richting de baan geduwd door zo'n karretje. Valt ineens de stroom uit. Dus gelijk weer terug naar de gate. Daar viel de stroom nog eens 5x uit. Uiteindelijk zijn we met 2 uur vertraging vertrokken. Doordat er geen stroom was, zaten we ook lange tijd zonder airco, dus het was erg warm in het vliegtuig en je mocht er niet uit. Uiteindelijk veilig aangekomen in Atlanta, waar we onze aansluiting maar net haalden.

Atlanta - Brussel: reis met de klok mee, je slaapt dus weinig, dus jetlag ... in totaal maar 1 uurtje geslapen.

Brussel: onze bagage kwam als laatste uit het vliegtuig, daarna zijn we naar de uitgang gegaan, waar de dochter van onze kennis en een neef ons kwamen ophalen. Komen we terug in de parkeergarage, lekt er rode vloeistof uit m'n vaders auto (dat was 5 weken terug ook gebeurd, maar het zou gerepareerd zijn ... ). Dus bellen naar de ANWB. Die stuurden na 1,5 uur de Touring (Belgische ANWB), maar die kon zoals we hadden verwacht het probleem niet oplossen. Hij zou een takelwagen laten komen ... dus hij gooide water in de koelvloeistoftank, zodat we ongeveer een kilometer tot aan het benzinestation konden rijden. Daar stonden we om half 12 ... Vervolgens veel gebeld met ANWB voor vervangend vervoer en waar de takelwagen bleef. Uiteindelijk ben ik met m'n neef met de taxi en trein naar huis gegaan. M'n moeder en zusje waren al 's ochtend met onze kennissen vertrokken. En m'n broertje en vader zitten nu nog in Belgie. Bij de garage zeiden ze dat er geen probleem was, ze konden terug komen ... na 10 km raakt de motor oververhit ... dus ze staan nu langs de snelweg ... Ze komen vanavond terug met een takelwagen naar Nederland ...

k*t ANWB we zeggen het abonnement gelijk op

Verder was de vakantie overigens wel goed. Ik ga er nog een website maken met foto's en reisverslag, maar dat kan wel een paar weekjes duren
Oud 07-08-2005, 22:47
Verwijderd
Greeeeeat
Oud 07-08-2005, 23:38
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Ben in Argeles Sur Mer geweest wat niet echt helemaal wow was. Was met mijn ouders voor de laatste keer. We zaten op een camping met allemaal van die dellerige Engelsen, Nederlandse gezinnen met kleine kinderen en ik miste mijn vriend gewoon teveel! Nee, volgend jaar blijf ik lekker thuis!
Oud 08-08-2005, 12:21
Verwijderd
ok, ik ben ook thuisgekomen
het was eh, geweldig (estland + finland)
ik ben verliefd op estland
Oud 08-08-2005, 12:49
Verwijderd

het eiland hiiumaa vanuit de lucht

(dit is een concerthal en haven tegelijk )

helsinki - tallinn lijn

(houten huizen die de esten en russen niet onderhouden omdat het niet duidelijk is wie er verantwoordelijk voor is..)

russische markt, met veel boze russische vrouwen

helsinki:

een wipeland
Oud 08-08-2005, 15:40
HybridTheory
HybridTheory is offline
Leuke foto's allemaal!
Ik ben 2 weken naar Tsjechië geweest, het was echt superleuk .
We zaten in het oosten, tussen Vsetín en Olomouc in zeg maar, hele mooie omgeving, aardige mensen, leuke steden etc.
Ik wil nog wel eens terug .
Over 3 dagen ga ik nog naar Spanje voor 10 dagen, naar l'Escala, in Catalonië .
Oud 08-08-2005, 16:22
Mindfields
Mindfields is offline
ben een week naar Engeland geweest, naar de ouders van mijn vriend. Hebben een Beatles tour gedaan, gewinkeld, etc.
Over 2 weekjes ga ik voor het eerst echt alleen op vakantie: met mijn vriend 8 dagen naar Turkije, naar de lycische kust, all-inclusive. Heb er super veel zin in.
Oud 10-08-2005, 19:35
gurl19
gurl19 is offline
Ik ga 12 aug. na Blanes in Spanje. Dus kmoet nog ff geduld hebben
Oud 11-08-2005, 12:05
Balance
Balance is offline
Citaat:
El Kim schreef op 18-07-2005 @ 11:51 :
Ik ga niet eens weg
dat geldt ook voor mij en hoe meer verhalen ik hier lees hoe meer die '' terecht is..
Oud 15-08-2005, 14:00
evanescence
evanescence is offline
mijn vakantieverslag kan je vinden op deze link

http://www.de-grancanaria-site.nl/Gr...ReisvIlse.html

(foto's zijn niet van mij persoonlijk, maar van de man die de site onderhoudt, ik heb foto's gemaakt met een gewone camera dus heb niks op de computer)

war erg leuk de vakantie
Oud 15-08-2005, 15:47
snoopy
snoopy is offline
http://spaces.msn.com/members/marjol...paFolderID=cns!1peIcBwXpMUhS_I-4CZNFQrw!173&_c=PhotoAlbum&owner=1
mijn foto's.

De vakantie was heerlijk!

edit: ik kan niet de link van de foto's van canda geven moet je zelf even op 'foto's' klikken en dan naar 'canada' gaan/.
Oud 16-08-2005, 13:39
pinkkashmir
pinkkashmir is offline
leuk.
bretagne,cotes de amor dus de hele tijd zon maar niet te warm gelukkig, en we hadden een vreselijk groot huis.
ook ben ik voor het eerst van m'n leven echt bruin, ze hadden namelijk een spraytan salon
Oud 16-08-2005, 20:01
Verwijderd
Mijn vakantie was lui en lekker. Ben naar het Caldonnazzo meer in Italie geweest. Weer veel mensen gezien die ik kende van andere jaren, en weer veel mensen ontmoet. Heb veel boeken gelezen en ben soms uit geweest. Verder heb ik aso veel van de omgeving gezien (ondanks de hitte), en leuke Italiaanse schoentjes gekocht waarin mijn grote stampers passen. Yeah. Oh en we waren dus op een camping. Lekker primitief met de tent.
Oud 17-08-2005, 10:07
Houseparty21
Houseparty21 is offline
Ik ben 15 dagen naar Mallorca geweest.Echt een super vakantie gehad.

Mooie mensen,zon,zee,strand,mooie natuur en zo'n 35 C overdag.Daarbij is de hoofdstad Palma boeiender,hipper en meer trendy dan Amsterdam of welke stad in Nederland .

Kortom TOPPIE

Maar volgend jaar Ibiza!!Helemaal los!!
Oud 17-08-2005, 22:13
Verwijderd
Ik ben in Spanje geweest op windsurfvakantie naar deze camping. Ook heb ik nog een bezoek gebracht aan Barcelona wat zeker een succes was!

Lang leve de spaanse costa.
Oud 19-08-2005, 19:56
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Met nog een dikke week te gaan evalueer ik ff mijn vakantie:

Saai.

Naja, vooral omdat ik MIDDEN in de vakantie hertentamens had, dat betekende dus studeren. Verder helemaal niet op vakantie geweest. Wel naar 2 dancefeesten, dat was wel relaxed. Maar volgend jaar toch écht wel op vakantie, dit is toch minder. Ook het weer in Nederland zat niet mee. Desondanks veel dingen met vrienden gedaan (de meesten gingen ook niet op vakantie), dat was ook wel gezellie.

Ach ja, volgende zomer beter.
Oud 21-08-2005, 01:24
Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Ik ben met mijn ouders en broer naar Kroatië geweest, van 29-07 tot 14-08.

Hier wat foto's.

Op de heenweg hebben we overnacht in Munchen. 's Avonds moesten we natùùrlijk München zelf in.

In Kroatië moesten we natuurlijk oude gebouwen bezoeken. (In Pula gemaakt)

En nog een keer.

In het centrum van Pula.

De grootte van je schoorsteen kan je ook overdrijven?

De Adriatische zee.

Een van de vele dorpjes in Istrië.

Nog een keer van hetzelfde dorpje. (En ja, ik ben vergeten hoe het dorpje heette. )

Porec.. Waar we in de buurt verbleven. Mooie stad, erg gezellig.

Een zwaar geslaagde vakantie..
Oud 21-08-2005, 01:30
Green Day
Green Day is offline
Citaat:
Leeuwtje schreef op 21-08-2005 @ 02:24 :

Hier wat foto's.

[afbeelding]
Op de heenweg hebben we overnacht in Munchen. 's Avonds moesten we natùùrlijk München zelf in.

[afbeelding]
In Kroatië moesten we natuurlijk oude gebouwen bezoeken. (In Pula gemaakt)

[afbeelding]
En nog een keer.

[afbeelding]
In het centrum van Pula.

[afbeelding]
De grootte van je schoorsteen kan je ook overdrijven?

[afbeelding]
De Adriatische zee.

[afbeelding]
Een van de vele dorpjes in Istrië.

[afbeelding]
Nog een keer van hetzelfde dorpje. (En ja, ik ben vergeten hoe het dorpje heette. )

[afbeelding]
Porec.. Waar we in de buurt verbleven. Mooie stad, erg gezellig.

nooit geweten dat ik nog eens naar Kroatie zou willen, totdat jij over je vakantie begon
Oud 21-08-2005, 08:57
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Leeuwtje schreef op 21-08-2005 @ 02:24 :

Hier wat foto's.

*knip

Daar ben ik ook geweest, half tegelijk met jou! (En ik heb ook in München overnacht, maar daar ben ik toen twee weken gebleven. )

Ik zou niet weten hoe het dorpje heet, het komt me ook niet echt bekend voor helaas... (en dat is bijzonder, want we hebben super veel dorpjes bezocht. )
Oud 21-08-2005, 21:49
Verwijderd
van leeuwtje kan ik alleen maar aanvullen met een aantal foto;s:, om een idee te geven:

Pula en dat dorpje van Leeuw is Rovinj zijn echt zoooooo mooi<3,

ik lag er al languit

Ik ben bij de plitvicj meren geweest, ook sterk aan te raden wanner je naar Kroatie gaat.

richting de Plitvicje meren kwamen we langs de kust, dit is voor je het binnenland ingaat:

de meren en watervallen:

zonsondergang in de kvarnerbaai, tevens mijn uitzicht vanaf de hotelkamer<3:

Ik zat in Crikvenica en het was er zoooooo gaaf.. echt een geslaagde vakantie
Oud 21-08-2005, 22:00
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Die enalaatste foto is scheef!

Regels voor berichten