Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2002, 20:20
zomer_oud
zomer_oud is offline
Hey, 'k ben op zoek naar een leuke mp3 cd speler maar ik kan er echt niet uit komen welke ik nou moet kiezen, want die Slim X bijv is wel heeel mooi maar ook wel heel duur vind ik dus kunnen jullie mij een beetje helpen.. ..plz? het liefst geef ik dus nie meer dan 200€ uit maar ik wel dan wel mijn muziek in mapjes kunnen zetten enzo..

Alvast heel erg bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-06-2002, 20:32
zomer_oud
zomer_oud is offline
is er iemand die toevallig ervaring heeft met de RioVolt SP100?
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 20:52
]{ing
]{ing is offline
de Riovolt SP100 is alweer verouderd, de nieuwe modellen van IRiver (dus ook Riovolt) zijn de SP90, de SP250 en de Slim X; IMP350... de SP90 is een instapmodel (zelfde klasse als Riovolt SP100) en de SP250 is al een wat luxere speler... ik heb genoeg van het geklungel met CD's en ik ga een groot deel van het geld dat ik verdien met mijn vakantiebaan besteden aan een Creative Jukebox 3, de allervetste mp3 speler die er is... (20gb, 22 uur op 2 accu's, enorm display, firewire, optische lineout, usb.. etc)

http://www.nomadworld.com/products/Jukebox3/

http://www4.tomshardware.com/mobile/...419/index.html

prijs.. ?? zal rond de 400 euro's komen te liggen

[edit]prijs fout[/edit]

Laatst gewijzigd op 10-06-2002 om 20:58.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 21:05
Harrie
Harrie is offline
Citaat:
]{ing schreef:
..
pff.. 20 gig.. daar past een kudde olifanten in..
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 21:25
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Harrie schreef:

pff.. 20 gig.. daar past een kudde olifanten in..
er is ook een 40 gig versie

het ding is trouwens ook te gebruiken als portable hd.. dus je hoeft er niet alleen mp3 op te bewaren (en je kan er ook muziek als wave op zetten, voor de audiofiel) zit zelfs optische uitgang op
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 22:37
Verwijderd
Mooi speelgoed....lijkt me alleen bestwel eng om hem mee naar buiten te nemen. Straks laat je hem vallen of wordt hij gestolen.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 15:31
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
PIE schreef:
Mooi speelgoed....lijkt me alleen bestwel eng om hem mee naar buiten te nemen. Straks laat je hem vallen of wordt hij gestolen.
mwah, er zijn ook minidisc spelers en discmans in die prijsklasse hoor.. en ik denk dat ie niet zo kwetsbaar is als je em netjes opbergt (caselogic tasje ofzo)
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 16:07
Orion
Orion is offline
Citaat:
]{ing schreef:
Creative Jukebox 3
't is te hopen dat 'ie niet zo loodzwaar is als z'n voorgangers
Oud 11-06-2002, 16:44
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Orion schreef:

't is te hopen dat 'ie niet zo loodzwaar is als z'n voorgangers
300 gram
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 17:00
Verwijderd
Citaat:
]{ing schreef:
300 gram
Dat is zwaar.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 18:14
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
perseus schreef:

Dat is zwaar.
Denk jij dat een 2.5'' harddisk op een paar penlites kan draaien? Alleen al de harddisk weegt 100 gram

''One of the main criticisms of the first Jukebox was its size. This has now been addressed, and the makeover has produced the Jukebox 3, smaller by one-third and much lighter. But it is still too big to carry around easily, so unless you have a big jacket with deep pockets, you'll have to lug it around in a backpack. Still, this can be forgiven, since it can hold your entire music library and plug into any device with its two mini-jack analog line outs. ''
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 18:58
zomer_oud
zomer_oud is offline
maar is er nou nog iemand die ervaring heeft met de RioVolt SP100?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 19:36
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
zomer schreef:
maar is er nou nog iemand die ervaring heeft met de RioVolt SP100?
ja tis een goede speler hij is alleen niet al te nieuw, dus de laatste snufjes zoals ingebouwde fm radio's en afstandbedieningen met lcd schermpjes zitten er niet bij
Met citaat reageren
Oud 11-06-2002, 23:27
MaakUt
MaakUt is offline
Citaat:
]{ing schreef:
de Riovolt SP100 is alweer verouderd, de nieuwe modellen van IRiver (dus ook Riovolt) zijn de SP90, de SP250 en de Slim X; IMP350... de SP90 is een instapmodel (zelfde klasse als Riovolt SP100) en de SP250 is al een wat luxere speler... ik heb genoeg van het geklungel met CD's en ik ga een groot deel van het geld dat ik verdien met mijn vakantiebaan besteden aan een Creative Jukebox 3, de allervetste mp3 speler die er is... (20gb, 22 uur op 2 accu's, enorm display, firewire, optische lineout, usb.. etc)

http://www.nomadworld.com/products/Jukebox3/

http://www4.tomshardware.com/mobile/...419/index.html

http://athena.tweakers.net/ext/i.dsp/1019412536.jpg
prijs.. ?? zal rond de 400 euro's komen te liggen

[edit]prijs fout[/edit]
mmm... leuk ding... firewire?? dat is toch 400 mbit? .. trouwens.. kan je ook andere informatie op die HD zetten zodat je het makkelijk bij iemand anders op de pc kan zetten... lijkt me wel superhandig ivm een apparaat die iemand heeft (dvd-brander) die ik niet kan betalen....
Oud 12-06-2002, 00:04
Genesis
Genesis is offline
hm even tussendoor een vraagje van iemand die hier helemaal niks van begrijpt, maar wel opeens een verrekte handig apparaatje ziet hiero: Het is dus ook mogelijk om je cd's die je al hebt om te zetten in mp3, zodat je die ook af kan spelen????

En euhm: zo'n mp3 speler is dus WEL schokbestendig?? (ik = best wel beetje ziek van een discman wat dat betreft )

Genesis
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 10:31
Verwijderd
Citaat:
Genesis schreef:
hm even tussendoor een vraagje van iemand die hier helemaal niks van begrijpt, maar wel opeens een verrekte handig apparaatje ziet hiero: Het is dus ook mogelijk om je cd's die je al hebt om te zetten in mp3, zodat je die ook af kan spelen????

En euhm: zo'n mp3 speler is dus WEL schokbestendig?? (ik = best wel beetje ziek van een discman wat dat betreft )

Genesis
Je kan het coderen jah. Zoek eens op download.com naar wav to mp3 ofzo.

Een mp3 speler is volgens mij wel schokbestendig jah. Alles gebeurt namelijk digitaal.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 12:19
Genesis
Genesis is offline
Citaat:
perseus schreef:

Je kan het coderen jah. Zoek eens op download.com naar wav to mp3 ofzo.

Een mp3 speler is volgens mij wel schokbestendig jah. Alles gebeurt namelijk digitaal.
ik denk dat ik mij binnenkort eens een mp3 spelertje aan ga schaffen Ik vind zo'n apparaatje waar gewoon voor 20 Gb aan muziek op kan staan werkelijk een geniale uitvinding voor mij

Genesis
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 16:16
Verwijderd
Citaat:
Genesis schreef:

ik denk dat ik mij binnenkort eens een mp3 spelertje aan ga schaffen Ik vind zo'n apparaatje waar gewoon voor 20 Gb aan muziek op kan staan werkelijk een geniale uitvinding voor mij

Genesis
20 gb? Weet je hoeveel uur muziek dat is?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 16:37
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
perseus schreef:

niet genoeg

333 uur op 128Kbps
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 17:36
Harrie
Harrie is offline
ik ben er wel een beetje vergeild op geraakt, maar
400 euro.. zoveel geld heb ik er niet voor over..

dan zou je eigenlijk veel beter een discman die ook mp3z ondersteunt kunnen kopen...

beetje branden.. en 200 liedjes op een cdtje..
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 23:01
Genesis
Genesis is offline
Citaat:
perseus schreef:

een heleboel maar dat komt dan mooi uit, want dan kan ik mijn complete cd-voorraad daarin opslaan zo'n beetje hoef ik 's ochtends ook niet uit te kiezen welke cd ik die dag eens mee zal nemen voor in de bus ofzoow.. Bovendien zou het werkelijk een uitkomst zijn als zo'n ding niet over slaat.. dat vind ik namelijk een vreselijk nadeel van een discman. (of beter gezegd: MIJN Discman )

Jaa, ik denk dat ik na de vakantie mij eens zo'n dingetje op ga halen.. Kan je zo'n ding in normale elektro zaken kopen enzoow?

Genesis
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 09:46
zomer_oud
zomer_oud is offline
okey dan ff een ander vraagje, als je 2 min anti shock hebt merk je dan nog dat hij nog wel eens overslaad?
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 10:47
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
zomer schreef:
okey dan ff een ander vraagje, als je 2 min anti shock hebt merk je dan nog dat hij nog wel eens overslaad?
nee.. maar ligt er natuurlijk aan hoeveel kbps je muziek is, want 2 min antishock geld natuurlijk voor 64kbps ofzo terwijl wave 1440kbps is
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten