Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() -de postbode-
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
-de postbode-
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 12-06-2002 om 16:50. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik ben op dit moment druk bezig met het script voor de FAQ. De layout wordt hetzelfde als die van het forum.
Niet alleen FAQ`s van S&M en H&T zullen worden opgenomen, ook andere FAQ`s zullen van harte welkom zijn! Als mensen een FAQ gaan maken dan moeten ze zich wel houden aan de volgende eisen:
De huidige taakverdeling
Onderwerpen waarvoor nog een FAQ-(onderdeel) moet komen:
Ten Overvloede: Dat je opgenomen bent in deze lijst wil niet zeggen dat je ook daadwerkelijk "bruikbaar" bent geacht door Koen. Hij beslist uiteindelijk over het wel/niet plaatsen van een FAQ en het wel/niet accepteren van een auteur!! Iemand wat op te merken/toe te voegen? Laatst gewijzigd op 12-06-2002 om 17:05. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik meld me bij deze aan...
Ik weet weinig van software, maar mijn hardwarekennis is me (hopelijk ![]() ![]() Ik wil best stukjes schrijven...bij voorkeur over de audio-aspecten van de PC, maar ook over processoren, harde schijven...eigenlijk weet ik van alle hardware redelijk wat af, behalve routers/netwerken/internet e.d. |
![]() |
||
Citaat:
Als je aan een FAQ begint wil het niet zeggen dat hij ook geplaatst wordt; dit is afhankelijk van de kwaliteit en taalgebruik. Als je toch wilt beginnen aan een FAQ dan moet je rekening houden met het volgende:
|
![]() |
|
ForumFAQ V 1.0 is zojuist geboren. Artikelen kunnen vanaf nu gemaild worden naar foreverinlove2002@hotmail.com of neem contact met mij op via ICQ (150862163).
Zorg ervoor dat de tekst van het artikel is opgeslagen in een .TXT bestandje! Bij wijze van proef voeg ik alleen nog maar H&T/S&M FAQ`s toe! Je kan het voorbeeld van ForumFAQ bekijken op: http://chatfreak.endoria.net/FAQ/TEST/ Laatst gewijzigd op 21-06-2002 om 21:47. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 23-06-2002 om 19:52. |
![]() |
|
FAQ`s kunnen nu met onmiddelijke ingang per email worden verstuurd aan mij, het subforum maakt niet uit.
Mijn emailadres: foreverinlove2002@hotmail.com |
![]() |
||
Citaat:
Formuliertje => info toevoegen aan database => goedkeuren/afkeuren => weergeven in ForumFAQ Het probleem zit hem in het goedkeuren/afkeuren gedeelte, ik weet niet hoe ik dat ooit voor elkaar moet krijgen, ideetjes? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|