![]() |
||
Verwijderd
|
Omdat PV er geen durft te maken
![]() ![]() Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En kon je gewoon een kaartje halen aan de wagen en moest je dan je schoenen eerst in het klompenhok zetten voordat je de kantine in kon? Wij hebben onze eerste wedstrijd al met veel gemak gewonnen. Dat Ajax is ook niet meer wat het geweest is, het zijn net amateurs! En bovendien staat Amsterdam ook erg slecht aangegeven! Wegens de Gay Parade viel de Amsterdamse belangstelling overigens erg tegen! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar opsporing verzocht zal waarschijnlijk morgenavond bij Het Kasteel staan, na gehoord te hebben dat Sparta'25 thuis speelt.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar ik heb er zin in! Waarschijnlijk net zoveel zin als de burgermeester van Almelo! Maar ik heb al een weekje vrij genomen. Iemand zin om mee te rijden? |
![]() |
||
Citaat:
o ja en dat mannetje van de KNVB nog beweren dat er geen knelpunten waren ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Maar ja, nu liggen Heracles en de Superboeren er ook uit? Vraag me toch af of je als club/trainer/speler toch rekening houdt met een schorsing?
||
Citaat:
Daar ging het woord Bier Beker ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Gatorade Cup... klinkt niet echt. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Weer strafschoppen bij UDI'19-Capelle
Bij het restant van het Amstel Cup-duel tussen UDI'19 en Capelle moesten strafschoppen opnieuw de beslissing brengen. En ook nu nam de ploeg uit Uden ze het beste. Het duel tussen de beide amateurclubs kende een paar weken geleden een bizar einde. Scheidsrechter Ketting vergat de wedstrijd na negentig minuten (0-0) te verlengen en liet meteen strafschoppen nemen. UDI'19 deed dat het beste, maar de KNVB oordeelde dat er alsnog een verlenging moest worden gespeeld. Dat gebeurde vanavond, maar ook nu werd er niet gescoord. Tenminste: niet volgens de waarnemening van arbiter Goossens. UDI scoorde in zijn slotsignaal, waarna hij de treffer annuleerde. In de hectiek die daarop ontstond, kreeg oud-prof en VVV-manager Earnest Stewart de rode kaart. Het weerhield de ploeg uit Uden er niet van de strafschoppen beter te nemen, 4-3. In het volgende ronde stuit het op FC Emmen. UDI'19 dus door. ![]() ![]()
|
![]() |
ZEIST - Jong PSV is verbannen uit het nationale bekertoernooi (Gatorade Cup). Dat heeft de aanklager betaald voetbal maandag beslist. De Eindhovense ploeg stelde in de bekerwedstrijd op 9 augustus tegen de amateurs van SHO (1-0) een speler op die niet speelgerechtigd was. Hetzelfde lot trof eerder Heracles Almelo en De Graafschap.
Gatorade Cup, dat klinkt ook voor geen meter :/ |
![]() |
|
Gatorade Cup klinkt helemaal niet.
Ach ja, Amstel Cup, Gatorade Cup, KNVB Beker... wat de naam ook is boeit me niet echt. Het zou beter zijn als ze het toernooi zelf eens veranderen. Gewoon de ploegen die Europees spelen vanaf het begin laten meedoen, zodat we niet elk jaar ongeveer dezelfde halve finales / finale hebben. ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik denk echter dat er misschien 2 "struikelblokken" zijn: het overvolle programma (competitie, CL, Uefa Cup etc. maar eigenlijk is dat geen excuus want andere landen hebben hier ook mee te maken) en de veiligheid / het gebrek aan voorzieningen in stadions van amateurclubjes bij wedstrijdjes tussen bijvoorbeeld amateurclubs en de "grote" clubs uit de Eredivisie. Maar dan nog denk ik dat zoiets (alle clubs dus vanaf het begin laten meedoen) best gemakkelijk gerealiseerd kan worden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Vanaf volgend seizoen krijgen we hoe dan ook een eerlijke bekerwinnaar. Er komt namelijk een eind aan de privileges die de deelnemers aan Europees voetbal hebben in de KNVB beker. Vanaf volgend seizoen zijn alle clubs vanaf de tweede ronde van de partij. Volgend seizoen spelen in de eerste ronde 48 amateurclubs op basis van het knock- out- systeem tegen elkaar. De 24 winnaars komen in de tweede ronde (64 clubs), waarin alle bvo's, de kampioen van de belofteneredivisie en de winnaar van de beloften- bekercompetitie meedoen.
Nu is het nog zo dat de topclubs pas vanaf de achtste finales instromen. Voor voetballiefhebbers is dit een verheugende mededeling. We krijgen nu eindelijk een eerlijke strijd en het bekertoernooi zal in aanzien stijgen! Bron: B-Side Rats!, psv.netwerk.to ![]()
|
|