Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-08-2005, 10:41
Verwijderd
Omdat PV er geen durft te maken

Citaat:
SnakeZ schreef op 07-08-2005 @ 16:21 :
Code:
Alle uitslagen Amstel Cup:
Quick Boys	0-2	FC Twente	(na verlenging)
Harkemase Boys	1-4	Vitesse		
SV Triborgh	0-5	Roda JC
Kozakken Boys	0-4	RKC Waalwijk
FC Vinkenslag	0-6	NAC Breda
HSC '21		1-0	Stormvogels Telstar
Urk		1-4	FC Omniworld
Ajax (amateurs)	0-4	Go Ahead Eagles
WKE		1-4	Cambuur Leeuwarden
ACV		1-3	FC Volendam
IJsselmeervogels1-3	BV Veendam
Nuenen		0-8	Helmond Sport
Westlandia	1-1	TOP Oss		(TOP wint na strafschoppen)
EVV 		1-4	FC Dordrecht
HSV Hoek	0-3	FC Eindhoven
VUC		1-4	MVV
SC Joure	0-2	Jong Ajax
Ceasar		0-5	ASWH
Turkiyemspor	0-1	Rijnsburgse Boys
UDI '19		0-0	Capelle		(UDI wint na strafschoppen)
Twente, Stormvogels Telstar en TOP Oss.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-08-2005, 10:46
Verwijderd
Citaat:
PV schreef op 07-08-2005 @ 17:20 :
Die laatste uitslag staat niet vast toch? Omdat ze vergeten waren te verlengen
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 10:46
PV
PV is offline

Citaat:
Mr.Oizo schreef op 07-08-2005 @ 22:56 :
Scheidsrechter slaat verlenging over
Na de reguliere speeltijd van het Amstelcup-duel tussen de amateurs van UDI’19 en Capelle, was de staand 0-0. En in plaats de wedstrijd met tweemaal 15 minuten te verlengen, liet scheidsrechter Ketting direct strafschoppen nemen. UD’19 won de strafschoppenserie maar is hierdoor officieel nog geen winnaar van het duel. De KNVB zal op korte termijn een besluit nemen over de ontstane situatie. Naar verwachting zal de wedstrijd hervat worden bij de aanvang van de eerste verlening.

Bron: www.eerstedivisie.info
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 10:48
Verwijderd
Tsja anders wordt het zo'n zooitje in het andere topic he
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 10:50
Verwijderd
NAC overigens kinderlijk makkelijk van Vinkenslag gewonnen. Lokhoff had de spelers als opdracht meegegeven om het duel voor rust al gewonnen te hebben en dat is ze aardig gelukt. 3x Johan Vonlanthen en 2x Sikora op aangeven van Pi-Air en Jenner maakte de russtand tot 0-5. Na rust scoorde Pi-Air himself nog uit een vrije trap
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 13:23
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
NEC zal morgen wel weer de nodige moeite hebben, zoals altijd
Oud 08-08-2005, 15:03
AGH
AGH is offline
Citaat:
vijf schreef op 08-08-2005 @ 11:50 :
NAC overigens kinderlijk makkelijk van Vinkenslag gewonnen. Lokhoff had de spelers als opdracht meegegeven om het duel voor rust al gewonnen te hebben en dat is ze aardig gelukt. 3x Johan Vonlanthen en 2x Sikora op aangeven van Pi-Air en Jenner maakte de russtand tot 0-5. Na rust scoorde Pi-Air himself nog uit een vrije trap
Mooie kraker hoor.... Is daar nog volk naar toe gegaan? Was het een verplichte combi of gewoon vrij vervoer?
En kon je gewoon een kaartje halen aan de wagen en moest je dan je schoenen eerst in het klompenhok zetten voordat je de kantine in kon?

Wij hebben onze eerste wedstrijd al met veel gemak gewonnen.
Dat Ajax is ook niet meer wat het geweest is, het zijn net amateurs! En bovendien staat Amsterdam ook erg slecht aangegeven! Wegens de Gay Parade viel de Amsterdamse belangstelling overigens erg tegen!
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 15:13
AGH
AGH is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 08-08-2005 @ 14:23 :
NEC zal morgen wel weer de nodige moeite hebben, zoals altijd
Komt Opsporing Verzocht ook filmen?
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 16:10
Gimme more beer
Citaat:
AGH schreef op 08-08-2005 @ 16:13 :
Komt Opsporing Verzocht ook filmen?
Robert ten Brink schijnt bezig te zijn met een nieuw programma waar (ex-)hooligans zich verzoenen met de mensen die ze vroeger kapot hebben geslagen.

Maar opsporing verzocht zal waarschijnlijk morgenavond bij Het Kasteel staan, na gehoord te hebben dat Sparta'25 thuis speelt.
Oud 08-08-2005, 22:23
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Moeizame eerste ronde wedstrijd, maar alles was beter dan het debacle in Groesbeek vorig jaar.
Nu hopen op (eindelijk weer eens) een thuiswedstrijd in de Amstel Cup. Ik droom van MVV - Roda...
Oud 10-08-2005, 12:48
Gimme more beer
Een redelijk resultaat, 0 - 7. Maar volgens mij hadden ze zo met meer dan tien goals verschil kunnen winnen. Wel grappig dat we nu geloot hebben tegen de club die onze amateurs in de eerste ronde heeft uitgeschakeld
Oud 10-08-2005, 13:15
PV
PV is offline
RBC eruit tegen Gemert, dat doen ze goed.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 13:56
one.
one. is offline
Citaat:
PV schreef op 10-08-2005 @ 14:15 :
RBC eruit tegen Gemert, dat doen ze goed.
Inderdaad.
Oud 10-08-2005, 15:59
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Er zijn nu 3 betaald voetbal clubs uit de Amstel Cup: Den Bosch, RBC en Telstar.

Loting voor de tweede ronde (speeldata 20 en 21 september):
Jong Ajax - Cambuur
Fortuna - FC Twente
Ado Den Haag - Jong PSV
Emmen - winnaar Udi'19/Capelle
RKC - Top Oss
WSV - Helmond Sport
Vitesse - AGOVV
Excelsior - NEC
Roda JC - Rijnsburgse Boys
De Graafschap - FC Omniworld
FC Dordrecht - Gemert
HSC'21 - FC Eindhoven
FC Groningen - Sparta
ASWH - FC Utrecht
FC Zwolle - NAC Breda (weer zo'n takke-eind weg
en uiteraard weer eens een uitwedstrijd...)
De Treffers - Excelsior'31
Haarlem - MVV
Heracles - Go Ahead Eagles
Excelsior Maassluis - VVV
FC Volendam - Veendam

Lekker, Haarlem uit. Dus weer geen thuiswedstrijd of uitwedstrijd op korte afstand. Drie jaar geleden trouwens vlogen we er daar uit in de beker. Hopelijk doen we het nu wat beter.

FC Groningen - Sparta lijkt mij het leukste affiche.
Oud 10-08-2005, 17:21
qwnm
qwnm is offline
Die AGH, denk je dat je een jaartje niet naar Almelo hoeft, mag je toch!
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 17:26
geen punt :|
geen punt :| is offline
Gister werd er nog een scheidsrechter onderuit gemaaid

Ook debiel van RBC en ik dacht dat 't Den Bosch was om te verliezen van amateurs
Met citaat reageren
Oud 11-08-2005, 09:23
AGH
AGH is offline
Citaat:
qwnm schreef op 10-08-2005 @ 18:21 :
Moet je eerst al een halve nacht wachten op de loting (de meest spannende gebeurtenis in het leven van een Eagles-supporter), krijg je dit!
Maar ik heb er zin in!
Waarschijnlijk net zoveel zin als de burgermeester van Almelo!

Maar ik heb al een weekje vrij genomen.
Iemand zin om mee te rijden?
Met citaat reageren
Oud 11-08-2005, 09:57
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
qwnm schreef op 10-08-2005 @ 18:21 :

o ja en dat mannetje van de KNVB nog beweren dat er geen knelpunten waren
Oud 11-08-2005, 14:00
AGH
AGH is offline
Waarschijnlijk heb ik dit weekend een goede daad verricht, want zie hier Gods helpende hand!

-------------------------------------------------------------------------
ALMELO – Voor Heracles Almelo is het toernooi om de Amstel Cup toch al na de eerste ronde voorbij. De Almelose debutant in de eredivisie stelde in de eerste ronde tegen DCG Sergio Hellings op. De speler was echter niet speelgerechtigd omdat hij geschorst was.

De KNVB besloot daarom de zege van 0-3 om te zetten in een nederlaag van 3-0.DCG komt nu thuis uit tegen Go Ahead Eagles.
De KNVB verwijderde ook De Graafschap reglementair uit het bekertoernooi. Daar had Jeffrey de Visscher (ex-FC Twente en Heracles Almelo) wegens een schorsing niet mogen spelen tegen AFC. Dat verloor met 2-0, maar mag nu verder bekeren tegen FC Omniworld.

bron: o.a. Tubantia
Met citaat reageren
Oud 11-08-2005, 14:18
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
AGH schreef op 11-08-2005 @ 15:00 :
Waarschijnlijk heb ik dit weekend een goede daad verricht, want zie hier Gods helpende hand!

-------------------------------------------------------------------------
ALMELO – Voor Heracles Almelo is het toernooi om de Amstel Cup toch al na de eerste ronde voorbij. De Almelose debutant in de eredivisie stelde in de eerste ronde tegen DCG Sergio Hellings op. De speler was echter niet speelgerechtigd omdat hij geschorst was.

De KNVB besloot daarom de zege van 0-3 om te zetten in een nederlaag van 3-0.DCG komt nu thuis uit tegen Go Ahead Eagles.
De KNVB verwijderde ook De Graafschap reglementair uit het bekertoernooi. Daar had Jeffrey de Visscher (ex-FC Twente en Heracles Almelo) wegens een schorsing niet mogen spelen tegen AFC. Dat verloor met 2-0, maar mag nu verder bekeren tegen FC Omniworld.

bron: o.a. Tubantia
Citaat:
Helemaal zeker is de straf nog niet. De KNVB heeft de aanklager op de hoogte gesteld van de faux pas van De Graafschap en Heracles Almelo, die tot maandag de gelegenheid hebben om een verweerschrift in te dienen. Als de onrechtmatigheden na het onderzoek worden bevestigd zal de KNVB de twee profclubs uit het Amstel Cup-toernooi verwijderen.
EVen afwachten dus hoe dit uit zal pakken, want ik denk dat beide clubs hier niet zomaar mee instemmen
Oud 11-08-2005, 14:41
Gimme more beer
Citaat:
WolterB schreef op 11-08-2005 @ 15:18 :
EVen afwachten dus hoe dit uit zal pakken, want ik denk dat beide clubs hier niet zomaar mee instemmen
Als je leest, zie je dat het weldegelijk zo is. Het moet nog bevestigd worden, nou ja, kijk maar naar de opstellingen, bevestiging genoeg, lijkt me.
Oud 11-08-2005, 22:21
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Röps schreef op 10-08-2005 @ 18:26 :
Ook debiel van RBC en ik dacht dat 't Den Bosch was om te verliezen van amateurs
Ja, was inderdaad heel opvallend. Ik kan er nog wel meer over zeggen, maar ik houd mijn mond maar na het debacle in Groesbeek vorig seizoen. Bovendien heeft MVV al eens meer blamages geleverd tegen amateurs.

Maar ja, nu liggen Heracles en de Superboeren er ook uit? Vraag me toch af of je als club/trainer/speler toch rekening houdt met een schorsing?
Oud 15-08-2005, 14:53
vreselijke fout
Topic titel klopt niet meer

Amstel niet langer sponsor KNVB-beker

ZEIST, 15 augustus 2005 08:15 - Amstel heeft zich teruggetrokken als sponsor van de KNVB-beker. Met ingang van de tweede ronde (21 en 22 september) zal het biermerk als sponsor worden opgevolgd door Gatorade, en zal de naam gewijzigd worden in Gatorade Cup. Tevens wordt Gatorade de officiële sportdrank van alle vertegenwoordigende elftallen van de KNVB, inclusief het Nederlands elftal.
Oud 15-08-2005, 14:55
Wawl
Wawl is offline
Gatorade Cup.
Oud 15-08-2005, 14:57
vreselijke fout
Citaat:
Wawl schreef op 15-08-2005 @ 15:55 :
Gatorade Cup.

Ook Jong PSV wordt uit de beker getrapt
Oud 15-08-2005, 15:10
Gimme more beer
Ik blijf amstelcup zeggen. Puh.
Oud 15-08-2005, 17:22
geen punt :|
geen punt :| is offline
Ik ken dat hele Gatorade niet
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 17:54
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Röps schreef op 15-08-2005 @ 18:22 :
1 vd grootste sportdranken ter wereld.

Daar ging het woord Bier Beker
Oud 15-08-2005, 18:22
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 15-08-2005 @ 15:53 :
Topic titel klopt niet meer

Amstel niet langer sponsor KNVB-beker

ZEIST, 15 augustus 2005 08:15 - Amstel heeft zich teruggetrokken als sponsor van de KNVB-beker. Met ingang van de tweede ronde (21 en 22 september) zal het biermerk als sponsor worden opgevolgd door Gatorade, en zal de naam gewijzigd worden in Gatorade Cup. Tevens wordt Gatorade de officiële sportdrank van alle vertegenwoordigende elftallen van de KNVB, inclusief het Nederlands elftal.
Dan klopt het nu toch nog wel?
Oud 15-08-2005, 18:23
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Röps schreef op 15-08-2005 @ 18:22 :
Gare sportdrank
Oud 15-08-2005, 20:38
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Wat een hoerennaam; dat klinkt toch niet.
Oud 15-08-2005, 20:40
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 15-08-2005 @ 15:57 :
Ook Jong PSV wordt uit de beker getrapt
Ja, nu mag SHO naar het Zuiderpark gaan. Wel leuk voor hun, al zullen ze geen hoge ogen gooien.

Gatorade Cup... klinkt niet echt. En ik ken het merk ook niet. Ach ja...
Oud 15-08-2005, 23:10
knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
de communiceerbeer schreef op 15-08-2005 @ 21:38 :
Wat een hoerennaam; dat klinkt toch niet.
Maar ze betalen wel
Oud 17-08-2005, 12:32
Verwijderd
ach, het is en blijft gewoon. De Beker. klaar.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2005, 20:16
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Afgelopen maandag: Haarlem - De Graafschap 3-0.

Conclusie: na 2 rondes liggen wij er dus weer uit.
Oud 17-08-2005, 20:40
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Heracles Almelo en De Graafschap zijn uit het bekertoernooi gezet.

De aanklager betaald voetbal heeft na onderzoek vastgesteld dat beide clubs een niet-speelgerechtigde speler hadden opgesteld. DCG, dat met 0-3 verloor van Heracles, en AFC (0-2 nederlaag tegen De Graafschap) mogen alsnog verder in de Gatorade Cup.

Tegen Jong PSV loopt nog een onderzoek van de aanklager betaald voetbal omdat ook de beloftes van de Eindhovenaren met een niet-speelgerechtigde speler zouden zijn aangetreden.
Oud 19-08-2005, 20:25
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Weer strafschoppen bij UDI'19-Capelle
Bij het restant van het Amstel Cup-duel tussen UDI'19 en Capelle moesten strafschoppen opnieuw de beslissing brengen. En ook nu nam de ploeg uit Uden ze het beste.
Het duel tussen de beide amateurclubs kende een paar weken geleden een bizar einde. Scheidsrechter Ketting vergat de wedstrijd na negentig minuten (0-0) te verlengen en liet meteen strafschoppen nemen. UDI'19 deed dat het beste, maar de KNVB oordeelde dat er alsnog een verlenging moest worden gespeeld.

Dat gebeurde vanavond, maar ook nu werd er niet gescoord. Tenminste: niet volgens de waarnemening van arbiter Goossens. UDI scoorde in zijn slotsignaal, waarna hij de treffer annuleerde. In de hectiek die daarop ontstond, kreeg oud-prof en VVV-manager Earnest Stewart de rode kaart.

Het weerhield de ploeg uit Uden er niet van de strafschoppen beter te nemen,
4-3. In het volgende ronde stuit het op FC Emmen.

UDI'19 dus door. Zonder Earnest Stewart.
Oud 20-08-2005, 00:37
Rob Z.
Rob Z. is offline
Gatorade Cup that is idd..

Jammer dat Westlandia 'r uit ligt man.. 'T was een spannende pot!
Oud 22-08-2005, 20:03
PV
PV is offline
ZEIST - Jong PSV is verbannen uit het nationale bekertoernooi (Gatorade Cup). Dat heeft de aanklager betaald voetbal maandag beslist. De Eindhovense ploeg stelde in de bekerwedstrijd op 9 augustus tegen de amateurs van SHO (1-0) een speler op die niet speelgerechtigd was. Hetzelfde lot trof eerder Heracles Almelo en De Graafschap.

Gatorade Cup, dat klinkt ook voor geen meter :/
Met citaat reageren
Oud 22-08-2005, 20:08
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Volgend jaar heet het weer gewoon KNVB Beker toch?
Oud 22-08-2005, 22:12
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Gatorade Cup klinkt helemaal niet.

Ach ja, Amstel Cup, Gatorade Cup, KNVB Beker... wat de naam ook is boeit me niet echt. Het zou beter zijn als ze het toernooi zelf eens veranderen. Gewoon de ploegen die Europees spelen vanaf het begin laten meedoen, zodat we niet elk jaar ongeveer dezelfde halve finales / finale hebben. Al jaren stelt die beker in Nederland geen kloot meer voor...
Oud 22-08-2005, 23:17
PV
PV is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 22-08-2005 @ 23:12 :
Het zou beter zijn als ze het toernooi zelf eens veranderen. Gewoon de ploegen die Europees spelen vanaf het begin laten meedoen, zodat we niet elk jaar ongeveer dezelfde halve finales / finale hebben. Al jaren stelt die beker in Nederland geen kloot meer voor...
Maar toch, er waren 8 verschillende ploegen in de laatste 5 finales, las ik ergens. Dat is toch niet verkeerd.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2005, 23:24
nochtans
nochtans is offline
24/5/2001 PSV FC Twente (wns) 0-0
12/5/2002 FC Utrecht Ajax 2-3
1/6/2003 FC Utrecht Feyenoord 4-1
23/5/2004 FC Twente FC Utrecht 0-1
29/5/2005 Willem II PSV 0-4

mwoah, 6 verschillende ploegen. vind dat niet zo spectaculair
Met citaat reageren
Oud 22-08-2005, 23:29
PV
PV is offline
Dan heeft de bron verkeerd geteld
Met citaat reageren
Oud 22-08-2005, 23:31
Verwijderd
Was dat alweer 2003 dat Feyenoord zo hard onderuit ging. Dat ligt nog vers in mijn geheugen
Met citaat reageren
Oud 23-08-2005, 21:14
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
PV schreef op 23-08-2005 @ 00:17 :
Maar toch, er waren 8 verschillende ploegen in de laatste 5 finales, las ik ergens. Dat is toch niet verkeerd.
Nee, 6 dus. Maar dan nog, in het bekertoernooi in andere Europese landen is elk jaar ongeveer een andere finale. Nee, laat ze allemaal maar vanaf het begin meedoen. Kans op spectacel en verrassingen is dan groter. Bovendien draaien amateurclubs als ze zo'n grote club op bezoek krijgen tenminste ook nog eens een hogere omzet, etcetera. Gewoon een win-win-situatie lijkt mij dus.
Ik denk echter dat er misschien 2 "struikelblokken" zijn: het overvolle programma (competitie, CL, Uefa Cup etc. maar eigenlijk is dat geen excuus want andere landen hebben hier ook mee te maken) en de veiligheid / het gebrek aan voorzieningen in stadions van amateurclubjes bij wedstrijdjes tussen bijvoorbeeld amateurclubs en de "grote" clubs uit de Eredivisie.
Maar dan nog denk ik dat zoiets (alle clubs dus vanaf het begin laten meedoen) best gemakkelijk gerealiseerd kan worden.
Oud 23-08-2005, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 23-08-2005 @ 22:14 :
Nee, 6 dus. Maar dan nog, in het bekertoernooi in andere Europese landen is elk jaar ongeveer een andere finale. Nee, laat ze allemaal maar vanaf het begin meedoen. Kans op spectacel en verrassingen is dan groter. Bovendien draaien amateurclubs als ze zo'n grote club op bezoek krijgen tenminste ook nog eens een hogere omzet, etcetera. Gewoon een win-win-situatie lijkt mij dus.
Ik denk echter dat er misschien 2 "struikelblokken" zijn: het overvolle programma (competitie, CL, Uefa Cup etc. maar eigenlijk is dat geen excuus want andere landen hebben hier ook mee te maken) en de veiligheid / het gebrek aan voorzieningen in stadions van amateurclubjes bij wedstrijdjes tussen bijvoorbeeld amateurclubs en de "grote" clubs uit de Eredivisie.
Maar dan nog denk ik dat zoiets (alle clubs dus vanaf het begin laten meedoen) best gemakkelijk gerealiseerd kan worden.
met oefenwedstrijden gaat toch ook nooit wat fout. Of bijna
Met citaat reageren
Oud 24-08-2005, 19:42
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Pibbo schreef op 23-08-2005 @ 22:39 :
met oefenwedstrijden gaat toch ook nooit wat fout. Of bijna
Inderdaad. Dus waarom niet iedereen vanaf het begin laten meedoen? Echter, ik denk dat een Amstel Cup wedstrijd meer publiek trekt (vooral van de bezoekende club) dan een gewone oefenwedstrijd.
Oud 31-08-2005, 10:31
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Vanaf volgend seizoen krijgen we hoe dan ook een eerlijke bekerwinnaar. Er komt namelijk een eind aan de privileges die de deelnemers aan Europees voetbal hebben in de KNVB beker. Vanaf volgend seizoen zijn alle clubs vanaf de tweede ronde van de partij. Volgend seizoen spelen in de eerste ronde 48 amateurclubs op basis van het knock- out- systeem tegen elkaar. De 24 winnaars komen in de tweede ronde (64 clubs), waarin alle bvo's, de kampioen van de belofteneredivisie en de winnaar van de beloften- bekercompetitie meedoen.

Nu is het nog zo dat de topclubs pas vanaf de achtste finales instromen. Voor voetballiefhebbers is dit een verheugende mededeling. We krijgen nu eindelijk een eerlijke strijd en het bekertoernooi zal in aanzien stijgen!

Bron: B-Side Rats!, psv.netwerk.to

Oud 31-08-2005, 12:50
USPalermo
USPalermo is offline
Lijkt me een grote vooruitgang!
Nieuwe ronde, nieuwe kansen...
Reageren

Regels voor berichten