Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Tja, het is natuurlijk iets moois om afleiding te zoeken en op deze manier zie je snel de "voordelen" van het vrijgezel zijn (flirten zonder dat iemand zit te zeuren etc.). Van die kant begrijp ik het wel, van de andere kant is het natuurlijk niet dé oplossing. Een betere oplossing zou zijn (na een lange relatie dan he, zeker van een jaar of langer): afleiding zoeken maar niet op die manier. Gewoon leuke dingen doen met je vrienden, een tijdje op jezelf zijn, totdat je echt weer degene met wie je lang hebt gehad "vergeten" bent en weer klaar bent voor een nieuwe relatie. ![]()
||
Citaat:
![]() Ik ben al een jaar vrijgezel, en ja, ik ga meer uit dan toen ik een vriend had en oh ja, ik kijk veel meer naar de mannen ![]() ![]() Mijn ex daarentegen slet al vanaf week 2 rond en gaat van de ene relatie in de andere, en met hem gaat het niet goed ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Het is logisch dat je het liefste wilt dat je ex (als je het net uit hebt gemaakt) alleen maar zielig en alleen thuis zit en crepeert van ellende omdat het uit is met jou. Maar op een gegeven moment moet je dan gewoon eerlijk zijn naar jezelf en toegeven dat dit niet echt fair is. Je hebt het toch uitgemaakt om juist verder te gaan met je leven op jouw manier, probeer hem dan ook gewoon los te laten en je minder druk te maken over wat hij nu allemaal doet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
[Deel 2] Ervaringen met Roaccutane johnbiezen | 109 | 09-03-2009 15:01 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #116 rare kwast | 492 | 19-12-2007 21:11 | |
Drugs & Alcohol |
profielwerkstuk alcohol faber | 15 | 18-06-2007 13:29 | |
Liefde & Relatie |
Ben ik de enige die me zo voelt na een BREUK? kopspijker87 | 26 | 10-08-2005 15:06 | |
Psychologie |
enquete Judy2 | 69 | 16-05-2005 08:42 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 |