Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2002, 18:12
Verwijderd
Help!! Ik vrees dat ik zojuist gehackt ben. Komt opeens midden in beeld een schermpje: Ben jij dom?
Wat kan ik hier nu tegen doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-06-2002, 18:17
Verwijderd
MSN uitschakelen?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 18:18
Verwijderd
Ow kee, die gast werd net irritant. Want hij kon dus schijnbaar zien dat ik dit bericht tikte, want in 1x kwamen 10 schermpjes tegelijker tijd in beeld: Help, ik ben gehackt.
Ik heb dus ff de verbinding verbroken. Nu als volgt. Ik heb ff gezocht en m'n broertje heeft dus over kazaa Subseven gedownload, extreem dom dus. Waarschijnlijk had die gast dus een server bijgevoegd. Ik heb het inmiddels wel verwijderd, maar hoe kan ik die server verwijderen?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 18:19
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
MSN uitschakelen?
Nee, m'n computer
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 18:27
Verwijderd
Citaat:
darkshooter schreef:
Ow kee, die gast werd net irritant. Want hij kon dus schijnbaar zien dat ik dit bericht tikte, want in 1x kwamen 10 schermpjes tegelijker tijd in beeld: Help, ik ben gehackt.
Ik heb dus ff de verbinding verbroken. Nu als volgt. Ik heb ff gezocht en m'n broertje heeft dus over kazaa Subseven gedownload, extreem dom dus. Waarschijnlijk had die gast dus een server bijgevoegd. Ik heb het inmiddels wel verwijderd, maar hoe kan ik die server verwijderen?
ajajajaj, subseven. Ik heb gelezen dat dit je computer volledig onder controle kan hebben, dus ook de zooi formatteren enzo. het kan zelfs de optie systemrecovery van windows uitschakelen. Misschien moet je eens in veilige modus opstarten en alle laatste installaties ongedaan maken? Of gewoon subseven deinstalleren?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 18:36
dystopia
dystopia is offline
Modem er iig ff uit rukken.
Oud 12-06-2002, 18:39
Verwijderd
Citaat:
dystopia schreef:
Modem er iig ff uit rukken.
Dan kan ik niet meer op i-net
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 18:40
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
darkshooter schreef:

Dan kan ik niet meer op i-net
Duuhuuuuh! Ruk nou maar eerst je modem eruit. Die gast kan dit nl. gewoon meelezen.
Oud 12-06-2002, 18:42
dystopia
dystopia is offline
En verander al je wachtwoorden maar fijn. Ook hier op S.com en van je MSN. en regel een virusscanner en update 'm naar een recente versie..

Maar eerst die trojan verwijderen voor je uberhaupt overweegt te internetten..

Daarna een firewall. Mocht hij dan op je connecten geef je 'm aan bij z'n ISP waarbij je ook precieze tijdstip vermeld dat hij je heeft gehacked + de pogingen dat hij het probeerde.

Heb je echt een payback
Oud 12-06-2002, 18:46
Verwijderd
Ik ben dus iig ff van i-net geweest. Ik heb ff alle verbindingen opgezocht en erzijn er 3, naast m'n provider:
64.4.12.15:1863---> iets met hotmail, msn waarschijnlijk
213.239.130.40:80--->scholieren.com
62.195.38.112:2064 hierachter staat ook nog SYN-SENT--->node-d-2670.a2000.nl:2064
Ik weet dus van die laatste niet wat het is? Zit die gast nu nog in mijn computer of niet meer?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 18:48
Verwijderd
Citaat:
dystopia schreef:
En verander al je wachtwoorden maar fijn. Ook hier op S.com en van je MSN. en regel een virusscanner en update 'm naar een recente versie..

Daarna een firewall. Mocht hij dan op je connecten geef je 'm aan bij z'n ISP waarbij je ook precieze tijdstip vermeld dat hij je heeft gehacked + de pogingen dat hij het probeerde.

Heb je echt een payback
Ik had de verbinding al gelijk verbroken. verbreek hem nog wel een keer
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 19:04
Verwijderd
Ok, heb me hele computer ff gerestart.
Citaat:
dystopia schreef:
[B]En verander al je wachtwoorden maar fijn.
Gedaan

Citaat:
En regel een virusscanner en update 'm naar een recente versie..

En hoe verwijder je die trojan... stomme vraag met de virusscan

Heb nog een ip:
65.54.249.126 is het overigens mogelijk dat hij gelijk verbinding met mij maakt terwijl ik verbind heb.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 19:12
Octopus
Octopus is offline
Citaat:
darkshooter schreef:
En hoe verwijder je die trojan... stomme vraag met de virusscan
Je kan ook met Sub7 op je eigen comp inloggen en zo de server verwijderen..
Oud 12-06-2002, 20:40
Bking
Bking is offline
als je het helemaal veilig wilt doen, voor sub7 dan, verwijder je eerst via sub7 de server van je comp en zet je de server er dan opnieuw op. dan weet je zeker dat niemand jou via sub7 kan hacken want er staat dan een wachtwoord op de server.

er zijn touwens andere manieren om die server weg te halen maar moet je maar ff zoeken. gewoon op een zoeksite zoeken op sub7 dan kom je wel wat tegen

suc6
Oud 12-06-2002, 20:59
S
S is offline
Citaat:
Octopus schreef:

Je kan ook met Sub7 op je eigen comp inloggen en zo de server verwijderen..
Poort 27374 is standaart, maar dat kan hij hebben verandert. Dan moet je jezelf ff scannen. (IP = 127.0.0.1)

Als je dan infected bent ff proberen in te loggen op aangegeven poort. Lukt dit niet (passprotected) down dan ff op http://astalavista.box.sk een pass-sluisje. Je gaat dan ongemerkt 'langs' de pass.

Dan kun je hem bij Server Options eraf gooien. .

Succes.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2002, 21:35
Energy!
Energy! is offline
Vet easy om server weg te halen

Waarschijn heet de Server : MSREXE.exe ...
ga ff naar je win.ini en check je run= kijk ff wat daar achter staat...

als daar dus msrexe acherstaat (te vinden in: C:\windows of C:\Windows\System(32)
(anders zoek je het ff op)

moet je dus die naam weghalen en run= laten staan.
dan je pc opnieuw opstarten...

en dan kan je hem verwijderen uit je dir

Werkt ook met andere namen btw hoor
gewoon ff kijken wat er achter run= staat....
als het om subseven gaat is het iig MSREXE (iig tot versie 2.1Gold Editie..)

Suc6

(PS. het kan nog makkelijk met een Sub7 Trojan Remover ;-))
http://www.google.nl/search?q=subsev...over&hl=nl&lr=
)

Laatst gewijzigd op 12-06-2002 om 21:38.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 09:21
Verwijderd
Ok, Ik heb ff norton laten scannen. Hij vond een Backdoor.Subseven22 met als bestandsnaam Winloader.exe Ik heb het er gelijk afgegooid. Is het nu zo goed. Nog ff iets anders: ik kwam ineens iets van 1500x een virusbestand tegen allemaal hetzelfde. Het heette VBS.Loveletter(C). Wat is dit? Ik heb het voorlopig opgeslagen in Quarantine.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 09:33
Koen
Koen is offline
Een oude worm die je waarschijnlijk zelf een keer geopend hebt. Probeer die files ervan te cleanen, of hou 'm in Quarantaine.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 11:53
Verwijderd
Citaat:
dystopia schreef:
[B

[/B]
Waar haal ik zo'n ding vandaan?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 11:58
Verwijderd
Citaat:
darkshooter schreef:

Waar haal ik zo'n ding vandaan?
Download zonealarm

*zoekt*

Jah, hier is het gratis. Maar wel met minder functies. Maar hij werkt erg goed. Heb hem sinds vandaag geinstalleerd . Dit ding detecteerd gewoon alle verbindingen en vraagt jou of ze toestemming krijgen om verbinding te maken

Laatst gewijzigd op 13-06-2002 om 12:01.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 11:59
dystopia
dystopia is offline
Uhm. Tucows.com Download.com etc. etc. bijv. Zone Alarm of AtGuard ik weet niet precies welke tegenwoordig populair is voor Windows
Oud 13-06-2002, 13:45
Verwijderd
Ok zo te zien doet alles het weer en zijn die backdoors allemaal verwijderd. Thnx everyone
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 14:02
Verwijderd
Ok die Firewall geeft nu aan:
The firewall had blocked Internet access to your computer(NetBIOS) from ipadres (USP Port 1029)

Is dit een gast die mij probeerd te hacken?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 14:51
dystopia
dystopia is offline
Hoogstwaarschijnlijk niet.
Oud 13-06-2002, 14:56
Verwijderd
Citaat:
dystopia schreef:
Hoogstwaarschijnlijk niet.
Nee klopt. Heb ff Visualroute gedaan. Die gast kwam uit Philadelphia. Hoezo geeft m'n firewall dan een waarschuwing.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-06-2002, 15:16
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
darkshooter schreef:

Nee klopt. Heb ff Visualroute gedaan. Die gast kwam uit Philadelphia. Hoezo geeft m'n firewall dan een waarschuwing.
Ach. Misschien ook wel, hij checked je NetBIOS. Kan best verdwaald zijn. Er zijn ook trojans die op die port draaien zoek ff op www.google.nl naat 'trojan list' ofzo. Ik dacht dat het een verdwaalde broadcast was. Maar uit Philadelphia lijkt me dat nou juist weer onwaarschijnlijk.
Oud 13-06-2002, 15:23
MaakUt
MaakUt is offline
als ik een trojan vermoed gebruik ik buiten m'n virusscanner altijd
Trojan Remover, fijn programma..
Oud 16-06-2002, 19:47
Droyd
Droyd is offline
Ik heb die ook ooit gehad...het zelfde virus...en waarschijnlijk door de zelfde oorzaak...Heb je ooit een mail gekregen met een bizar word document in de bijlage? daarin zat een VBS...die volgens mij het virus bevat...
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 07:32
Verwijderd
Citaat:
Droyd schreef:
Ik heb die ook ooit gehad...het zelfde virus...en waarschijnlijk door de zelfde oorzaak...Heb je ooit een mail gekregen met een bizar word document in de bijlage? daarin zat een VBS...die volgens mij het virus bevat...
Ja ik heb zo'n mailtje ooit gehad. Het begon als ik het goed had met een soort O. Het had geen afzender. Toen ik de bijlage opende zei hotmail al dat het een virus was. Toen heb ik het gelijk weggegooid. Maar das echt heel lang geleden. Ik denk dat m'n broertje gewoon een server heeft gedownload.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 07:36
Verwijderd
Er komen tevens allemaal adressen binnen. Mijn firewall houdt ze dan wel tegen, maar het zijn cker 5 adressen per dag. Allemaal opzoek naar de NetBIOS. En ze komen allemaal uit Amerika, voornamelijk uit de VS. Als ik Visualroute erop loslaat gaat deze eerst de halve VS door. Bij 1 had ik die ging zo:
Hij ging vanaf Amsterdam, pennsauken, washington, san jose, newark, montreal, london en vervolgens naar toronto. Maar in london stopte Visualroute al.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 09:38
Verwijderd
Citaat:
darkshooter schreef:
Er komen tevens allemaal adressen binnen. Mijn firewall houdt ze dan wel tegen, maar het zijn cker 5 adressen per dag. Allemaal opzoek naar de NetBIOS. En ze komen allemaal uit Amerika, voornamelijk uit de VS. Als ik Visualroute erop loslaat gaat deze eerst de halve VS door. Bij 1 had ik die ging zo:
Hij ging vanaf Amsterdam, pennsauken, washington, san jose, newark, montreal, london en vervolgens naar toronto. Maar in london stopte Visualroute al.
Ik heb ook zoiets als jij , Maar dan 13 x per dag. van 3 verschillende computers: 2 computers waarvan de ip-adressen de eerste 6 cijfers hetzelfde zijn als mijn ip-adres, en een ander ip-adres. die 2 computers staan ergens in Limburg en ergens in Overijssel, en hebben allebei @home (heb ik ook), en van die 3e heb ik de persoonlijke gegevens gevonden. Het is iemand uit Italie, ik heb zelfs zijn telefoonnummer
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 10:15
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef:

Ik heb ook zoiets als jij , Maar dan 13 x per dag. van 3 verschillende computers: 2 computers waarvan de ip-adressen de eerste 6 cijfers hetzelfde zijn als mijn ip-adres, en een ander ip-adres. die 2 computers staan ergens in Limburg en ergens in Overijssel, en hebben allebei @home (heb ik ook), en van die 3e heb ik de persoonlijke gegevens gevonden. Het is iemand uit Italie, ik heb zelfs zijn telefoonnummer
Ja maar de mijnes komen allen uit amerika: Philadelphia, Buenos Aires, Toronto, San jose, etc. Ebn ze gaan vaak over verschillende andere plaatsen heen.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 10:35
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef:
in Overijssel, en hebben allebei @home (heb ik ook),
Ik was het niet
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 11:29
* ^_^ *
* ^_^ * is offline
Bel/mail dan is naar hun provider... dûh!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 12:58
Verwijderd
Citaat:
* ^_^ * schreef:
Bel/mail dan is naar hun provider... dûh!
Dat ga ik nu lekker doen. Mwuhahahahaa!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten