Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
En verander al je wachtwoorden maar fijn. Ook hier op S.com en van je MSN. en regel een virusscanner en update 'm naar een recente versie..
Maar eerst die trojan verwijderen voor je uberhaupt overweegt te internetten.. Daarna een firewall. Mocht hij dan op je connecten geef je 'm aan bij z'n ISP waarbij je ook precieze tijdstip vermeld dat hij je heeft gehacked + de pogingen dat hij het probeerde. Heb je echt een payback ![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben dus iig ff van i-net geweest. Ik heb ff alle verbindingen opgezocht en erzijn er 3, naast m'n provider:
64.4.12.15:1863---> iets met hotmail, msn waarschijnlijk 213.239.130.40:80--->scholieren.com 62.195.38.112:2064 hierachter staat ook nog SYN-SENT--->node-d-2670.a2000.nl:2064 Ik weet dus van die laatste niet wat het is? Zit die gast nu nog in mijn computer of niet meer? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Ok, heb me hele computer ff gerestart.
Citaat:
Citaat:
Heb nog een ip: 65.54.249.126 is het overigens mogelijk dat hij gelijk verbinding met mij maakt terwijl ik verbind heb. |
![]() |
|
![]() |
als je het helemaal veilig wilt doen, voor sub7 dan, verwijder je eerst via sub7 de server van je comp en zet je de server er dan opnieuw op. dan weet je zeker dat niemand jou via sub7 kan hacken want er staat dan een wachtwoord op de server.
er zijn touwens andere manieren om die server weg te halen maar moet je maar ff zoeken. gewoon op een zoeksite zoeken op sub7 dan kom je wel wat tegen suc6
||
Citaat:
Als je dan infected bent ff proberen in te loggen op aangegeven poort. Lukt dit niet (passprotected) down dan ff op http://astalavista.box.sk een pass-sluisje. Je gaat dan ongemerkt 'langs' de pass. Dan kun je hem bij Server Options eraf gooien. ![]() Succes. |
![]() |
|
![]() |
Vet easy om server weg te halen
Waarschijn heet de Server : MSREXE.exe ... ga ff naar je win.ini en check je run= kijk ff wat daar achter staat... als daar dus msrexe acherstaat (te vinden in: C:\windows of C:\Windows\System(32) (anders zoek je het ff op) moet je dus die naam weghalen en run= laten staan. dan je pc opnieuw opstarten... en dan kan je hem verwijderen uit je dir Werkt ook met andere namen btw hoor ![]() gewoon ff kijken wat er achter run= staat.... als het om subseven gaat is het iig MSREXE (iig tot versie 2.1Gold Editie..) Suc6 (PS. het kan nog makkelijk met een Sub7 Trojan Remover ;-)) http://www.google.nl/search?q=subsev...over&hl=nl&lr= ) Laatst gewijzigd op 12-06-2002 om 21:38. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ok, Ik heb ff norton laten scannen. Hij vond een Backdoor.Subseven22 met als bestandsnaam Winloader.exe Ik heb het er gelijk afgegooid. Is het nu zo goed. Nog ff iets anders: ik kwam ineens iets van 1500x
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*zoekt* Jah, hier is het gratis. Maar wel met minder functies. Maar hij werkt erg goed. Heb hem sinds vandaag geinstalleerd ![]() Laatst gewijzigd op 13-06-2002 om 12:01. |
![]() |
|
![]() |
Uhm. Tucows.com Download.com etc. etc. bijv. Zone Alarm of AtGuard ik weet niet precies welke tegenwoordig populair is voor Windows
||
![]() |
Citaat:
|
als ik een trojan vermoed gebruik ik buiten m'n virusscanner altijd
Trojan Remover, fijn programma..
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Er komen tevens allemaal adressen binnen. Mijn firewall houdt ze dan wel tegen, maar het zijn cker 5 adressen per dag. Allemaal opzoek naar de NetBIOS. En ze komen allemaal uit Amerika, voornamelijk uit de VS. Als ik Visualroute erop loslaat gaat deze eerst de halve VS door. Bij 1 had ik die ging zo:
Hij ging vanaf Amsterdam, pennsauken, washington, san jose, newark, montreal, london en vervolgens naar toronto. Maar in london stopte Visualroute al. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|