![]() |
|
Verwijderd
|
Niet alleen vonden we het weer tijd voor een wedstrijd, ik heb me ook bezig gehouden met het doorspitten van het verleden op DoP. Ik heb een overzicht van alle wedstrijden gemaakt die er al op DoP zijn gehouden. Hier terug te vinden. En daaruit blijkt dat deze wedstrijd de 10e alweer is. (nr. 1 bestaat, maar de link heb ik nog niet kunnen vinden, iemand die veel tijd heeft?)
Nu hebben Halogeen en ik wat zitten brainstormen, xineof vond het allemaal wel best en gaf uiteindelijk mij de vrije hand. Wat Halogeen betreft, weet ik het niet, maar als ie het er niet mee eens is, dan hoor ik dat achteraf wel ![]() Deze keer gaan we het nog eens met een afbeelding proberen. Maar 1 afbeelding, dus je kunt niet kiezen. Het is overigens ook niet zomaar een plaatje van het internet geplukt. We zaten wat te kniezen over de soort afbeelding en wilden echt wel met een schilderij werken. Na wat lacherige opmerkingen hadden we het over mijn werken en Halogeen riep: Ja maar, dan wel je vogels! Daarna heb ik hem niet meer echt gesproken, dus hij komt misschien uit de lucht vallen ![]() Bij deze is de afbeelding waarnaar jullie je inspiratie mogen richten: Alfreds Mare ![]() ![]() Er is een uitleg verbonden aan dit schilderij, maar die ga ik niet zomaar geven. Die is wel ergens terug te vinden, maar het is niet de bedoeling dat jullie gaan dichten over wat ik erin heb gestoken. Het is de bedoeling dat jullie zelf jullie ideeën en sfeer zoeken en dichten over jullie eigen interpretatie. Voor de rest zijn jullie vrij. Het mag een visueel project worden of een nieuw schilderij met gedicht, een sonnet, een vrije vorm, laat jullie inspireren door het schilderij en leef je uit. Voor wie misschien nog wat ideeën voor de vormgeving op wil doen, in deze topic staat een hoop informatie over verschillende rijmsoorten en dichtvormen. Insturen kan vanaf vandaag t/m vrijdag 30 september. Insturen kan naar dansenoppapier@hotmail.com (zet ook even je nick erbij). Na 30 september wordt er een poll geopend waarin iedereen zijn stem kan uitbrengen, en na een week lang stemmen zal er een topic met de uitslag geopend worden. Let op: omdat we een keer te maken hebben gehad met fraude bij het stemmen, willen we jullie uitdrukkelijk verzoeken om niet aan vriendjespolitiek te doen; trommel dus geen niet-leden op om zich aan te melden en te stemmen op jouw gedicht! Succes en maak er wat moois van, Halogeen, Mutant en xineof. Let op: De uiterste inzenddatum is een week opgeschoven: Inzenden kan tot en met 30 september. Laatst gewijzigd op 23-09-2005 om 08:50. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb even gezocht
![]() Uitslag wedstrijd 1: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=415077 Een wedstrijdtopic of poll heb ik niet kunnen vinden ![]()
Laatst gewijzigd op 09-09-2005 om 21:29. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik vind het ook wel een leuk thema, geloof ik. Maar de inspiratie wil nog niet echt komen ![]()
||
Citaat:
Maar je bedoeld de drie (of eerder 2,5) middelste vogels, neem ik aan? De twee linker zijn goed zwart. De derde van links is trouwens het interesants, is dat ook de bedoeling?
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
En wat zijn Nederlanders toch domme, domme wezens. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik vind van niet, maar als andere mensen vinden van wel...
||
Citaat:
Ik ben voor een maximum van 2 inzendingen per persoon. Uitstel vind ik wel ok, maar niet te lang hoor. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En ik vind eigenlijk dat er alleen uitstel moet zijn als er minder dan vijf gedichten zaterdag binnen zijn ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zie, het wordt veel te ingewikkeld op die manier ![]()
||
Citaat:
Of bedoel je: -je voorbereiden op de Ramadan -Je alvast inschrijven voor de aller-allereerste schoolmediatheekdag -dat stomme eclips-zonnebrilletje weer opgraven voor de komende zonsverduistering -Verhuizen naar duitsland vóór de Dag van de Duitse Eenheid nee, dat zal je vast niet bedoelen...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Hattrick XV Verwijderd | 500 | 12-11-2004 17:24 |