Toen ik mijn appartement gehuurd heb vorig jaar, heb ik de gastoestellen overgekocht van de vorige huurders (dat wordt van huurder naar huurder overgekocht).
Nu, er zijn nieuwe huurders omdat ik de huur heb afgezegd met wie ik duidelijk ben overeengekomen de gastoestellen te verkopen aan een voorafgesproken prijs.
Ze hadden toegestemd dit bedrag te betalen binnen de twee weken na de inname van het appartement, dus ze moesten dit bedrag betalen binnen de eerste twee weken van september.
Nu, ik heb helemaal niets van ze ontvangen, en het gaat om een redelijk groot bedrag want 1 gastoestel is nieuw.
We hebben dit mondeling afgesproken, maar niets staat op papier. Wel het bewijs van mijn betaling toen vorig jaar en het bewijs van de controle van de toestellen. Ook heb ik in het begin van deze maand een mail gestuurd naar hen met het bedrag dat ze mij moesten betalen, dus ik heb wel nog het bewijs dat ze deze mail ontvangen hebben.
Wat kan ik nu het beste doen?
Ik ben 1x langs geweest bij hen om te zorgen dat het in orde kwam en 2x een bericht gestuurd. Eenmaal zeiden ze dat ze toch wel vonden dat het veel geld was maar dat het zeker in orde ging komen maar nu laten ze helemaal niets meer weten.
Hoe kan ik dit het best aanpakken?
Laatst gewijzigd op 27-09-2005 om 11:29.
|