Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Misschien kan het nog wel erger zijn zelfs, want als je weer gaat twijfelen, ben jij degene waarop je boos moet worden omdat je het zelf uit hebt gemaakt en kan je niet op de ander boos worden.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Geen contact is de grootste straf voor me en ook de reden dat ik het zo lang niet heb uitgemaakt. Liever een kutrelatie dan helemaal geen contact meer. Nu weet ik beter maar dat neemt niet weg dat ik hem als 'maatje' heel erg mis.. We waren overigens 6,5 jaar bij elkaar... vandaar dat ik er zo over doorga... dat zet je niet zomaar even aan de kant...
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik hoop gewoon dat ik ooit van een ander zal leren houden. Hij blijft (lichamelijk) mijn ideale beeld van een man. Innerlijk valt er gelukkig nog een hoop beters te vinden... i hope...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar je bent sterk. Girl power ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Heb vannacht weer fijn gedroomd dat ik m op ging bellen omdat ik wilde weten of ie al met een ander had lopen zoenen... Damn. Ik hoop dat zulke dromen ook snel over gaan want het is geen fijn begin van je dag! ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Toen ik dat eenmaal doorhad toen had ik het ineens niet veel moeilijker. je kunt niet verwachten dat een persoon stil blijft staan alleen maar zodat jij je dan beter voelt. Het enige wat ik je mee kan geven (believe me, i've been there ![]() ![]() Probeer dat nare gevoel niet te onderdrukken en uit het gewoon. Ga jezelf ff verwennen en ga leuke dingen doen ![]() Probeer niet aan hem te denken hoe moeilijk dat ook is. Het duurde mij ook een aantal maanden voordat ik er echt overheen was (ok het duurde langer dan gepland ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hij weet het nie, wat moet ik ermee? scholier8 | 8 | 31-05-2011 12:08 | |
Liefde & Relatie |
Weer uitgemaakt.... bindmiddel | 92 | 09-02-2005 20:33 | |
Liefde & Relatie |
ik heb het uit gemaakt maar nu heb ik er spijt van juudjuh | 22 | 03-10-2003 08:03 | |
Liefde & Relatie |
Te snel?! neeltje | 12 | 01-06-2003 17:38 | |
Liefde & Relatie |
zelf uitgemaakt, maar toch verdrietig?! anoniem17 | 19 | 31-01-2003 15:53 | |
Liefde & Relatie |
ik kan me niet hechten en houden van komt me ook niet bekend voor.....hij snapt ut ni nikky3x3 | 1 | 06-06-2002 09:44 |