Advertentie | |
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ik begon met blowen toen ik 14 was ik begon met drinken toen ik 15 was, maar pas vanaf mijn 17de ofzo drink ik regelmatig. Ik hou me tegenwoordig wel erg in besef ik. Er waren tijden dat ik weleens wat meer dronk. (bewust of onbewust) Zatte mensen zijn sowieso irritant. Ik stopte trouwens met blowen op mijn 18de, (ik was bijna 19) na wat nare ervaringen. Op een festival ofzo wil ik nog weleens roken, maar over het algemeen heb ik er TOTAAL geen behoefte meer aan.
||
Citaat:
gehehe, ben toch niet zo verstandig als ik overkom.. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Mijn eerst blow-sessie was toen ik in de 2e klas zat (13 jaar) en in diezelfde periode begon ik ook met alcohol. Maar sinds 1 jaar heb ik geen alcohol meer genomen en het wiet gebruik is ook erg omlaag gegaan. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
De een vind een 13 jarige veel te jong om drugs te gebruiken terwijl de ander op z'n 13e zich helemaal de tering blowt. Ik persoonlijk vind je op je 13e toch nog een behoorlijk schraal kind aangezien je dan nog niet eens aan je pubertijd bent begonnen. Maarja het schijnt normaal te zijn dat je al heel vroeg aan drugs en alcohol begint.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat er daarna komt is allemaal weinig vergeleken met wat er daarvoor veranderde. Puberteit idd |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar dan nog veranderd er tussen je 12e en je 18e nog meer dan genoeg. Ok lichaamelijk gezien mischien niet maar geestelijk zeker wel. Het is immers toch de bedoeling dat je rond die tijd wat verstandiger/vowassener word en dat gaat er niet bepaald sneller op door in die tijd veel te blowen.
||
Citaat:
Met schraal bedoel ik meer t basisschool gebeuren. Die zijn er imo lichamelijk en geestelijk nog niet aantoe. (wellicht heb je uitzonderingen) Maar het ligt heel erg aan de persoon in kwestie als het gaat om hoe oud voor drugs. Bij alcohol vind ik de grens lager liggen dan voor (soft) drugs, omdat je daar simpelweg sneller een mindfuck van krijgt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het probleem is deze leeftijd te bepalen. Even een kromme maar duidelijke parallel trekken; Een pedosexueel die sex heeft met een 14 of 15 jarige is schuldig aan een misdrijf omdat de 14 of 15 jarige niet kan besluiten wat goed voor hem of haar is en dus tegen zichzelf en tegen anderen beschermd moet worden. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Waarom zou je roken, drinken of blowen? Verwijderd | 19 | 15-04-2012 19:31 | |
Drugs & Alcohol |
blow enquete...zou je willen invullen please? evanescence | 73 | 09-07-2005 22:50 | |
Drugs & Alcohol |
Wettige leefdtijd blowen. DHJ | 14 | 01-08-2003 13:10 | |
Drugs & Alcohol |
blowen thisisfun | 13 | 04-04-2003 14:41 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Drugs & Alcohol |
drugsonderzoek over jongeren shasita | 34 | 27-12-2001 19:15 |