Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en volgens mij heb je óf het verhaal verkeerd gelezen of is het bij jullie geheel anders uitgelegd dan wat ik heb gehad bij latijn/ckv en heb gelezen ![]() want ze stagen op ![]() En zoals ik dus net zei, het is te zien dat hij valt ja, maar hij was niet zo dicht bij land. Ze waren Samosm Delos en Lebynthos als gepasseerd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dus die post kan je eerder jegens jezelf richten. |
![]() |
||
OK, eerst de positieve dingen:
![]() ![]() en dan.... matig geschilderd vallend meisje (echt te verwijfd om een jongen te lijken), dus ![]() ![]() Het verhaal is er zonder toelichting niet uit te halen ![]() ![]() ![]() Citaat:
@ Kydnav: Icarus en Daedalus stegen op van een klif over de zee, maar verder klopt het helemaal,ook de eilanden. ![]() *pluim in kont Kydnav steekt* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben serieus. En gewoon eerlijk. Ik maakte een tweeledige beschouwing over wat jij presenteerde. Lees dan wat er staat: IK vind het niks Dat is toch mijn mening? Wat was er dan flauw aan? Ik heb gezegd wat ik ervan vind én alle negatieve punten onderbouwd met argumenten. Met die argumenten moet jij iets kunnen, toch? De positieve punten heb ik toch ook genoemd? Ik ben in het begin ooit een keer aangesproken op mijn manier van oordelen en nu doe ik het zoals de FB's zeiden dat ze het graag zouden willen zien: ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Icarus is mooi geschilderd. Erg goede schaduwen. Maar inderdaad lijkt hij veel meer op een vrouw dan op een man. De japanse zon is ook okee maar idd lopen de lijnen niet recht. Klein detail, en makkelijk om daar volgende keer op te letten. Heb je trouwens een foto/afbeelding waarvan je die Icarus na hebt geschilderd?
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik vind het wel grappig, mede door je leeftijd, en voor school zeker een leuke opdracht.. die je niet slecht hebt uitgevoerd |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nee, maar de was van de vleugels smolt omdat hij te dicht bij de zon vloog, die dus niet net opkwam. Die vader, hoe heet hij ook alweer, waarschuwt 'm ook voor ze vertrekken dat hij niet te laag moet vliegen omdat de vleugels dan nat worden, en niet te hoog omdat ze dan smelten. |
![]() |
||
Citaat:
das die vent die ook het doolhof voor de minotaur ontwierp. |
![]() |
||
Citaat:
dat is jezelf overschatten ![]()
|
![]() |
|
|