Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Oh, dank je, goede fee, voor je kritiek. Ik lees het zo, dat het net wel klopt met het ritme, maar ik kan begrijpen dat je je ritme er af en toe niet in vind. Laatst gewijzigd op 29-10-2005 om 22:10. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Verder: zee-kust klinkt leuk. Het is niet heel origineel, maar in een gedicht heb ik het nog nooit gezien. De rest van deze strofe vind ik minder, net zoals het einde: het komt op mij wat nietszeggend over, alsof je het leuker had kunnen uitwerken. In de rest van het gedicht vind ik dat er leuke stukjes in zitten, maar vaak ook net-niet-helemaal. Ik sta er te weinig van te kijken als het ware: je had me meer kunnen verrassen (al vraag ik me dan onmiddellijk weer af of dit wel het soort gedicht is dat de lezer moet verrassen). Maar ik denk op zich wel dat je begrijpt wat ik bedoel als ik zeg dat je het leuker had kunnen uitwerken (aangezien je zelf zegt dat je er altijd nog iets mee wilde doen maar niet wist wat). Het is trouwens wel fijn om zo'n gedicht te lezen: ga ik me weer een beetje zomers voelen. ![]()
|
ik kan je duizenden woorden geven, honderde schouderklopjes, maar ik denk dat ik het met 1 woord wel red: magisch
De zee-kust het strand? Wie zegt dat ’t strand de zee niet kust? vind ik echt het mooiste stukje, De zee-kust is briljant en de vraag erop volgend is heel leuk gevonden ![]() om het nog is te herhalen, magisch!!!
|
Reem, ik kan me wel vinden in wat je zegt. Als ik het las was het ook steeds een beetje net-niet. Ik vond het beeld in mijn hoofd veel leuker (de positieve kritiek hier viel me dan ook reuze mee). Ach, in ieder geval is het gelukt een zomers gevoel bij je op te roepen(A).
Bedankt Skul, leuk dat je je dit keer wel in het gedicht kunt vinden. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verliefd en nu? gaanmetdiedaan | 6 | 22-02-2015 16:29 | |
Verhalen & Gedichten |
Archieftopic: wie schreef wat wanneer? Verwijderd | 17 | 01-02-2007 11:59 | |
Verhalen & Gedichten |
Fora en Aurora Reynaert | 63 | 11-12-2005 16:29 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Belle en het beest dat liefde heette Ieke | 0 | 16-04-2005 21:56 | |
Liefde & Relatie |
hopeloos verliefd!!! help!!! xxbyilona | 7 | 18-05-2004 18:43 | |
Psychologie |
Het gaat eindelijk 'ns goed... star9 | 10 | 02-02-2002 21:14 |