Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() nee maar ik wil bedoelen dat je niet lang hoeft te oefenen om "vette" dingen te doen, en dan is voor mij de lol er snel af |
![]() |
|
Vind het allebei niks.. Had vandaag ruzie met zo'n skatertje op me school.. liep te zingen met nog paar anderen "En wie niet springt is een skater" Kondie niet waarderen.. Heb niks met skaters zeker niet als ze ook nog overal van die kuttekens op gaan zitten spuiten met zo'n spuitbus..
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en als TE makkelijk was, waarom zie k nie al die inliners 'vette' dingen doen
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
SKATEBOARDEN NATUURLIJK!
alser hier nog meer skateboarders zijn(best logisch) meld je dan aan op Skateforum , is gezellig en je leert er veel van ![]()
Laatst gewijzigd op 31-10-2003 om 23:09. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ikzelf vind inlinen het gaafst om naar te kijken oa. omdat ik het zelf doe, het gaat sneller, hoger, extremer... Skateboarden kan ik ook wel naar kijken, is vaak wat techniser, al zijn veel inline skaters tegenwoordig ook vet tech bezig... |
![]() |
||
Citaat:
|
Skateboarden. Duidelijk. Inlinen is gewoon lam, te makkelijk en gewoon véél te weinig variatie. Street inlinen is gewoon het lamste wat ik ooit gezien heb terwijl street boarden gewoon blíjft boeien, zeker wanneer je zelf een boarder bent. Als ik een inlinetrick zie denk ik "Hmm lam dat kan ik ook wel", terwijl bij skateboarden wil ik het gewoon per se zelf gaan proberen. Vert boarden kan soms wel leuk zijn maar niet al te lang en vert inlinen heeft soms ook wel iets, als er backflips enzo gedaan worden.
Magoe skateboarden is gewoon honderdduizend keer leuker en stoerder dan inlinen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat mij betreft: Skateboarden, zonder twijfel. Waarom ? Omdat skateboarden er eerder was, en dus meer geschiedenis heeft, en dus veel stoerder is (en ook nog eens veel moeilijker, dus ik heb 100 keer meer respect voor een pro-skater dan een pro-inliner). Vergelijk snowboarden en snowbladen eens; practisch hetzelfde. En ik heb nog nooit íemand dope zien snowbladen. Alleen (te oude) lam0rs doen het, en ´t vaak ook nog engelsen ! ![]() ![]()
|
|