Advertentie | |
|
![]() |
|
ik speel bass (en zing) in een punk band
ik speel gitaar voor de lol en binnenkort misschien in een tweede band zanger (als ze me willen ![]() bass - 4 en een half jaar gitaar - 1 jaar zingen - sinds ik kan janken (19 jaar al dus ![]()
Laatst gewijzigd op 17-06-2002 om 21:33. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik drum zelf, en ik speel in een maracatu-band op een tambor... ook percussie dus...
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Ik heb 4 jaar dwarsfluitles gehad, kan een beetje blokfluiten, speel sinds ongeveer een jaar gitaar, en m'n vader heeft me een klein beetje leren drummen. Van alles een klein beetje dan. Ik denk dat ik met een dwarsfluit toch het best overweg kan
![]() ![]()
|
uhm drum nu 2 maandjuhs
en ik speel nu ook een beetje gitaar omdat da drummen voor geen meter gaat kzit ook in een bandje (ben nog een beetje twijfelgeval ofdat ze mij in da bandje gaan nemen) ik speel daar bij sommige nummers mee en schrijf hun nummers en ik ben ook de pizzabestelster ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
lessen moet je ook niet nemen omdat ze LEUK zijn, die heb je om BETER te worden
als je ophoud met een bepaald instrument te bespelen omdat je niet snel genoeg goed bent dan heb je kromme denkwijze......ik denk dat voor de meeste instrumenten 2 a 3 jaar een goede grens is, zo rond die tijd kan je wel wat dingen strak spelen
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Liefde in F Majeur Tovenaar | 9 | 13-03-2005 19:15 | |
De Kantine |
hulp nodig met trainen van chatbot willow1 | 69 | 07-03-2005 22:29 | |
Muziek |