Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-12-2005, 17:52
latino-gurl
latino-gurl is offline
Ik denk dat veel meisjes hier last van hebben, maar ik heb egt ff advies nodig

Ik had al een tijdje een oogje op hem , (hij is populair, knap, slim en dus omrings door knappe meisjes)

Ik dacht dat hij me nooit zou zien staan,....WEL DUS ...hij ging me een avondje thuisbrengen, omdat hij het te gevaarlijk vond als ik in me eentje savonds wegging. Hij gaf me z'n msn en ...we spraken af en allemaal...

mjha we hebben nou 3x afgesproken en gerotzooid, kom ik erachter dat hij 3 andere meisjes heeftttt Hij praat er heel open over en ik doe alsof het me niets doet ..maar het iiriteert me mateloos....Vooral als hij me opeens negeert en niet meer ziet staan.
Ik weet dat ik hem eigenlijk moet laten zitten, hij is het niet waard, but I can;t ...ik mis hem teveeel

What should I do....
Oud 27-12-2005, 17:56
Neiu
Neiu is offline
Dumpen en vergeten. Telefoonnummer wissen, MSN blokkeren.
Je laat je toch niet gebruiken?
Oud 27-12-2005, 17:59
Verwijderd
Het missen gaat over. Die gast is je niet waard. Gewoon hem laten staan. Hij gaat maar die andere meisjes...
Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 18:03
Akilina
Akilina is offline
Zolang je het nog niet aankan om hem los te laten, dan ben je nog te veel gehecht aan de 'bijzondere' aandacht die hij je geeft en geniet je eigenlijk nog van het feit dat hij je gebruikt, ook al voelt het misschien anders op het moment als je met 'm afspreekt.

Gewoon ermee door blijven gaan en ervan genieten zonder jezelf er rot of minderwaardig bij te voelen. Of anders hem loslaten door erover na te denken dat hij in feite echt niet zo heel fantastisch en uitzonderlijk is en dat er nog veel meer andere jongens rondlopen, die jouw liefde wel waardig kunnen zijn.
Oud 27-12-2005, 18:04
Qamra
Qamra is offline
Dumpen, want je wordt misbruikt en je staat het nog toe ook.

Moven!

Ja, of je moet het leuk vinden natuurlijk. Dan moet je alleen even wat doen aan dat negeren van hem.
Oud 27-12-2005, 18:09
Vice
Vice is offline
Citaat:
latino-gurl schreef op 27-12-2005 @ 18:52 :
Ik denk dat veel meisjes hier last van hebben

Waarom denk je dat?
Oud 27-12-2005, 18:29
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Vice schreef op 27-12-2005 @ 19:09 :

Waarom denk je dat?
"Ik ben een meisje, en ik ben zwakzinnig. Andere meisjes zullen ook wel zwakzinnig zijn dus, en hier ook last van hebben."

Ik vind het trouwens wel heel grappig allemaal, dat die knakker er zo open over praat dat hij nog drie anderen heeft. En dat hij ermee weg komt.. Jezus, wat voor meisjes zijn dat?
Oud 27-12-2005, 18:32
Jolt
Jolt is offline
Niet echt bijster slim.
Oud 27-12-2005, 18:34
Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 27-12-2005 @ 19:29 :
[BIk vind het trouwens wel heel grappig allemaal, dat die knakker er zo open over praat dat hij nog drie anderen heeft. En dat hij ermee weg komt.. Jezus, wat voor meisjes zijn dat? [/B]
"" zwakzinnige meisjes" Maar ff zonder gekkigheid, je laat je toch niet zo behandelen. Zeg die kerel gewoon de waarheid en zoek een ander
Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 18:37
Verwijderd
loverboy alert
Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 18:39
Al Murphy
Al Murphy is offline
Je hebt in elk geval gelijk: er zijn nog minstens drie meisjes die van net hetzelfde last hebben. Op zich kan dat natuurlijk geen kwaad. Hij is knap en populair, dus als je nog heel even wacht, kan er nog wel een meisje bijkomen. Terwijl hij dan met een van jullie bezig is, kunnen de andere meisjes kaarten. Op die manier zal het je ook stukken minder irriteren, want als hij je dan even niet ziet staan, heb je gelukkig iets anders te doen.

Top, dat hij er zo eerlijk over is. Want communicatie is natuurlijk heel erg belangrijk in een relatie. Dat jullie al zo goed kunnen praten, betekent misschien wel dat hij een blijvertje kan zijn.
Oud 27-12-2005, 19:54
HoneYy
HoneYy is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 27-12-2005 @ 19:29 :
"Ik ben een meisje, en ik ben zwakzinnig. Andere meisjes zullen ook wel zwakzinnig zijn dus, en hier ook last van hebben."

Ik vind het trouwens wel heel grappig allemaal, dat die knakker er zo open over praat dat hij nog drie anderen heeft. En dat hij ermee weg komt.. Jezus, wat voor meisjes zijn dat?
jij zal het idd niet snappen want je bent geen meisje... en van gevoel begrijp je ook vrij weinig... ik snap het wel, heb zelf ook zoiets gehad... leuke jongen... weet precies wta hij moet doen om je bijzonder te laten voelen en neem je die andere meiden maar voor lief... ik weet hoe ze zich voelt... alleen weet ik helaas ook dat het voor hem alleen maar een spelletje is...dat wil niet zeggen dat zij zwakzinnig is!! er word gespeeld met haar gevoelens... en stiekem weet ze dat ook wel... ermee omgaan is alleen moeilijker dan je denkt... jij hebt dat zeker niet meegemaakt... alsof jou leven zo perfect is!
Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 19:55
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Al Murphy schreef op 27-12-2005 @ 19:39 :
Je hebt in elk geval gelijk: er zijn nog minstens drie meisjes die van net hetzelfde last hebben. Op zich kan dat natuurlijk geen kwaad. Hij is knap en populair, dus als je nog heel even wacht, kan er nog wel een meisje bijkomen. Terwijl hij dan met een van jullie bezig is, kunnen de andere meisjes kaarten. Op die manier zal het je ook stukken minder irriteren, want als hij je dan even niet ziet staan, heb je gelukkig iets anders te doen.

Top, dat hij er zo eerlijk over is. Want communicatie is natuurlijk heel erg belangrijk in een relatie. Dat jullie al zo goed kunnen praten, betekent misschien wel dat hij een blijvertje kan zijn.
Gast
Oud 27-12-2005, 20:07
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
HoneYy schreef op 27-12-2005 @ 20:54 :
jij zal het idd niet snappen want je bent geen meisje... en van gevoel begrijp je ook vrij weinig... ik snap het wel, heb zelf ook zoiets gehad... leuke jongen... weet precies wta hij moet doen om je bijzonder te laten voelen en neem je die andere meiden maar voor lief... ik weet hoe ze zich voelt... alleen weet ik helaas ook dat het voor hem alleen maar een spelletje is...dat wil niet zeggen dat zij zwakzinnig is!! er word gespeeld met haar gevoelens... en stiekem weet ze dat ook wel... ermee omgaan is alleen moeilijker dan je denkt... jij hebt dat zeker niet meegemaakt... alsof jou leven zo perfect is!
Dus jij bent ook niet helemaal 100% en liet je ook zomaar (in)pakken door de een of andere gladjanus?
Oud 27-12-2005, 20:12
Verwijderd
Sterkte.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 20:32
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Al Murphy, wat een heerlijke reply!

Ontopic en ff serieus:
Wat je moet doen? Natuurlijk op zoek gaan naar iemand anders. Ermee kappen en vergeten die gozer. Vier meiden tegelijk hebben en dan ook nog doen alsof dat hartstikke normaal is, leuk bezig ben je dan.
Oud 27-12-2005, 21:04
Iduna
Iduna is offline
Denk jij er serieus over na om iets met hem te 'beginnen'?
Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 21:20
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
latino-gurl schreef op 27-12-2005 @ 18:52 :
Ik denk dat veel meisjes hier last van hebben, maar ik heb egt ff advies nodig

Ik had al een tijdje een oogje op hem , (hij is populair, knap, slim en dus omrings door knappe meisjes)

Ik dacht dat hij me nooit zou zien staan,....WEL DUS ...hij ging me een avondje thuisbrengen, omdat hij het te gevaarlijk vond als ik in me eentje savonds wegging. Hij gaf me z'n msn en ...we spraken af en allemaal...

mjha we hebben nou 3x afgesproken en gerotzooid, kom ik erachter dat hij 3 andere meisjes heeftttt Hij praat er heel open over en ik doe alsof het me niets doet ..maar het iiriteert me mateloos....Vooral als hij me opeens negeert en niet meer ziet staan.
Ik weet dat ik hem eigenlijk moet laten zitten, hij is het niet waard, but I can;t ...ik mis hem teveeel

What should I do....

Die jongen lijkt op een vriend van me, hahahaa... hoop niet dat het dezelfde is
Maaruhm, je moet zo'n jongen lekker laten klooien met anderen, hij is blijkbaar heel erg onvolwassen en niet toe om zich aan iemand te binden. Wees slim en laat die jongen lekker gaan, genoeg vis in de zee, anders blijf je je voor de rest van tijd verrot voelen en dat is ook niet de bedoeling.
Oud 27-12-2005, 21:49
Vice
Vice is offline
Citaat:
HoneYy schreef op 27-12-2005 @ 20:54 :
Wil je alsjeblieft niet zo zwakzinnig typen.
Oud 27-12-2005, 21:55
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Nou, veel meiden zijn wel wat slimmer en laten zich niet zo met zichzelf sollen. Kom op, hij gebruikt je en wordt daardoor alleen maar ongelukkiger. En daar schiet je nog niks mis op. Het beste wat je kunt doen is alle contact verbreken met die player.
Oud 27-12-2005, 22:06
Verwijderd
Dat je hier gewoon serieus over na moet denken....
Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 22:06
Thee Muts
Thee Muts is offline
Ik vind het eigenlijk wel knap van die gozer hoe hij het zo voor elkaar krijgt. Met 4 meiden tegelijk gaan en die nog behouden ook ondanks dat hij er gewoon open en eerlijk voor uitkomt. Dat pik je als meisje toch niet? Dan zet je zo'n gozer toch gelijk voor het blok en zoekt ie het verder maar lekker zelf uit met de rest van z'n harem? Vraag met echt af hoe hij het voor elkaar speelt zo..

Tuurlijk, ergens snap ik het ook wel. Als zo'n knul dan toch weer naar je toe komt, lieve dingen tegen je zegt, je zoent of misschien zelfs wel met je naar bed gaat, tuurlijk voel jij je dan machtig omdat ie tóch weer voor jou kiest. Maar realiseer je wel dat hij dat bij al die andere meiden ook steeds weer doet en dat het dus niks zeg over jou. Hij geniet gewoon van de vrijheid die jullie hem geven, dus daar maken jullie de fout. Laat lekker gaan die gozer, of doe precies hetzelfde als hem. Zoek hem op als je behoefte aan hem hebt, en neem verder ook de vrijheid met anderen die je wil. Wil je dat niet, vergeet hem dan helemaal, want hij zal toch nooit van jou zijn. En dat weet je zelf ook maar al te goed.
Oud 27-12-2005, 22:25
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Dat een slimme jongen wat in jou ziet. Weet je zeker dat ie slim is?
Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 22:32
Metal
Metal is offline
Citaat:
Al Murphy schreef op 27-12-2005 @ 19:39 :

Oud 27-12-2005, 22:36
Verwijderd
En dat is dan 19. Argh.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-12-2005, 22:37
latino-gurl
latino-gurl is offline
Jullie hebben wel gelijk over het feit dat hij er te gemakkelijk mee wegkomt....Als my vriendinnen om zoiets advies zouden vragen bij mij, zou ik ook zeggen DUMPEN DIE HANDEL what a fucked up asshole....wrm zou je nog aan hem denken...

het ligt moeilijker,...anders zou ik geen advies hier vragen.,,..
MEisjes denken erg veel na over die onzin en beginnen er zelfs iets voor te voelen op een gegeven moment

Het is gewn zo dat hij het soort jongen is, dat ik dacht die nooit naar me zou kijken....en nu hij dat wel heeft gedaan....weet ik niet wat ik moet doen...als hij met me praat, voel ik me gewn goed....als hij dom doet, verkloot, maar ik moet gewn te vaak aan hem denken...
Oud 27-12-2005, 22:39
Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Oke dan pak je hem, maar ga niet over 2 weken klagen dat hij stout is geweest.
Oud 27-12-2005, 22:42
Verwijderd
Waarschijnlijk streelt het gewoon je ego dat hij oko met jou wil rotzooien. Wanneer je echter een beetje zelfrespect had zou je hem dumpen.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2005, 23:05
Vice
Vice is offline
Citaat:
latino-gurl schreef op 27-12-2005 @ 23:37 :
Jullie hebben wel gelijk over het feit dat hij er te gemakkelijk mee wegkomt....Als my vriendinnen om zoiets advies zouden vragen bij mij, zou ik ook zeggen DUMPEN DIE HANDEL what a fucked up asshole....wrm zou je nog aan hem denken...

MEisjes denken erg veel na over die onzin en beginnen er zelfs iets voor te voelen op een gegeven moment

Het is gewn zo dat hij het soort jongen is, dat ik dacht die nooit naar me zou kijken....en nu hij dat wel heeft gedaan....weet ik niet wat ik moet doen...als hij met me praat, voel ik me gewn goed....als hij dom doet, verkloot, maar ik moet gewn te vaak aan hem denken...
Offtopic: Waren de punten in de bonus?
Oud 27-12-2005, 23:35
Escapism
Escapism is offline
bij mij werkt t nooit als ik eerlijk zeg dat er ook anderen zijn
Oud 28-12-2005, 07:00
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Axilithor schreef op 28-12-2005 @ 00:33 :

Doe gewoon ff normaal en laat die domme onverklaarbare vrouwen latino-gurl-gevoelens varen.
Gewoon dumpen die handel. Als hij je echt zo speciaal vind, dan wilde hij alleen maar jou en jou alleen. En niet nog drie andere meiden.
Oud 28-12-2005, 07:09
Roos
Roos is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 27-12-2005 @ 23:25 :
Dat een slimme jongen wat in jou ziet. Weet je zeker dat ie slim is?
Nou ik vind hem best slim
Oud 28-12-2005, 09:36
Verwijderd
als je advies wilt, ga dan niet telkens op dingen in met ja, maar.

mijn advies, dumpen die handel en doe wat aan je naiviteit en onzekerheid want daar maakt hij gebruik van.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 09:41
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
latino-gurl schreef op 27-12-2005 @ 23:37 :

Om de manier hoe jij schrijft kan ik me wel eens schamen voor mn havo-diploma.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 09:41
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
neem zelf ook een harem, zijn jullie allebei tevreden...
Oud 28-12-2005, 09:42
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Heeft niemand de gedachte dat een (of meerdere) van die meiden misschien wel juist de jongen in het verhaal "playt"?
(Ik bedoel, er zijn ook zat meisjes die 3 jongens tegelijk hebben )
Oud 28-12-2005, 10:29
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 28-12-2005 @ 10:42 :
Heeft niemand de gedachte dat een (of meerdere) van die meiden misschien wel juist de jongen in het verhaal "playt"?
(Ik bedoel, er zijn ook zat meisjes die 3 jongens tegelijk hebben )
Aha... ook meteen weer duidelijk waarom die soa's zich zo snel verspreiden
Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 14:09
juno
juno is offline
Als jij het verdragen kunt dat hij geen flikker om je geeft, en je wilt zelf ook alleen maar scoren omdat het nou eenmaal een lekker ding is is er niks mis mee. Het geeft jou tenminste ook het recht om met meerdere jongens te rotzooien.

Maar word er alsjeblieft niet verliefd op, en denk nooit dat hij verliefd op jou is, want verliefdheid speelt hier geen rol.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 15:09
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
juno schreef op 28-12-2005 @ 15:09 :
Als jij het verdragen kunt dat hij geen flikker om je geeft, en je wilt zelf ook alleen maar scoren omdat het nou eenmaal een lekker ding is is er niks mis mee. Het geeft jou tenminste ook het recht om met meerdere jongens te rotzooien.

Maar word er alsjeblieft niet verliefd op, en denk nooit dat hij verliefd op jou is, want verliefdheid speelt hier geen rol.
Ik snap echt niet dat mensen zo luchtig denken over een relatie/sex
Als ik een relatie aan ga wil ik dat doen met enige vorm van zekerheid... die ik met iemand die allemaal dit soort 'relatietjes' heeft gehad dus totaal niet heb, zo iemand moet ik dus ook niet
Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 15:22
BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:
BrunetJuh schreef op 27-12-2005 @ 22:55 :
Nou, veel meiden zijn wel wat slimmer en laten zich niet zo met zichzelf sollen. Kom op, hij gebruikt je en wordt daardoor alleen maar ongelukkiger. En daar schiet je nog niks mis op. Het beste wat je kunt doen is alle contact verbreken met die player.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 16:30
freud
freud is offline
Ik ben met Juno en Theemuts.

Je hebt twee opties:

1) het je niet aantrekken en gaan voor de aandacht, maar dan mag je niet komen zeuren naderhand dat je serieus gekwetst bent, want dat je gaat gekwetst worden, ziet een blinde.

2) dumpen die handel en liefst na een gemene wraakactie.

Ik ben meer voor twee.
Oud 28-12-2005, 16:54
Iduna
Iduna is offline
Ik kan me wel wat bij een seksrelatie voorstellen, maar ik wil alleen maar 'exclusieve seks', één man met één vrouw (en het liefst in een relatie).
Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 19:07
Smokin'
Smokin' is offline
Die kerel moet een echte Firecracker zijn..Komop 4 meisjes tegelijk en er open over zijn? Ik zou hem graag eens ontmoeten. Hij heeft ongetwijfeld charismatische kwaliteiten waar de meeste gozers enkel van kunnen dromen.

Zijn integriteit vertoont echter wel serieuze gebreken. Of je met die kerel blijft gaan is met name een kwestie van zelfvertrouwen. Je moet voor jezelf weten dat je binnen enige tijd wel een andere jongen zal ontmoeten die ook mooi en leuk is maar ook integriteit heeft. Als je dat gelooft kan je deze player ook wel wegdoen.. Dit geloof ontbreekt bij jou echter want je zegt:

Het is gewn zo dat hij het soort jongen is, dat ik dacht die nooit naar me zou kijken

Gooi die kerel weg.. op de lange termijn is het toch een verloren zaak.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 19:19
juno
juno is offline
Als meisje ben je dan eerst vereerd dat zo'n leuke jongen ook naar jou kijkt, maar later kom je erachter dat het niet goed is voor je ego, maar juist slecht. Dat het geen eer is maar een schande, omdat je maar een van de velen bent waar hij toch niets om geeft.

Maar goed, na dit fiasco trap je daar dus nooit meer in.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 19:21
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 28-12-2005 @ 20:07 :
Je moet voor jezelf weten dat je binnen enige tijd wel een andere jongen zal ontmoeten die ook mooi en leuk is maar ook integriteit heeft. Als je dat gelooft kan je deze player ook wel wegdoen.. Dit geloof ontbreekt bij jou echter want je zegt:
Denk je dat die gozer d'r dan wil hebben als hij er achter komt dat ze een beetje loopt te sletten bij een gozer die al een heel harem heeft?
Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 19:27
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
MTpower schreef op 28-12-2005 @ 20:21 :
Denk je dat die gozer d'r dan wil hebben als hij er achter komt dat ze een beetje loopt te sletten bij een gozer die al een heel harem heeft?
Denk je dat het de bedoeling is dat ze daar over lult? Ze moet gewoon zeggen dat ze er meteen vandoor ging toen ze erachter kwam. Een leugentje om haar eigen bestwil en dat van haar toekomstige vriend. Amen.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 20:18
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Escapism schreef op 28-12-2005 @ 00:35 :
bij mij werkt t nooit als ik eerlijk zeg dat er ook anderen zijn
Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 22:18
Anaïs
Anaïs is offline
drie opties:
- verdraag het dat hij geen serieuze relatie wil...
- dump hem
- neem ook nog 3 extra vriendjes
Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 22:27
nivava
nivava is offline
zoals al gezegd is..
in jou geval zal ik die jongen echt dumpen.
hoe moeilijk jij het er ook mee gaat krijgen.
ik ken jou niet, maar ik neem aan dat jou ego/zelfvertrouwen e.d. hoger is...je laat je toch niet zo behandelen?!?!

jij bent meer waard dan een jongen die met jan en alleman zit te rotzooien...
dadelijk loop je nog ziektes op!!!!
Oud 28-12-2005, 22:55
crook
crook is offline
nou, hij is tenminste eerlijk
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten