Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-06-2002, 18:30
luckyleo
luckyleo is offline
Wat vinden jullie ervan als een meisje een handtasje met uitgaan draagt? Zegt dat wat over hun innerlijk/houding?
Wat vinden jullie ervan als je vriendin daarmee loopt?

Zelf ben ik het altijd in verband met arrogantie, uitzonderingen daargelaten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-06-2002, 18:32
little lady
little lady is offline
dat ze een arrogante snol zijn

nee geintje.. maar ik vind het zelf helemaal niet mooi staan, beetje overdreven, en arrogant.

maar als ze dat willen dragen, moeten ze lekker zelf weten ..
Oud 19-06-2002, 18:33
Verwijderd
Ik vind het altijd een beetje tuthola-achtig...misschien dat ik het wel in de verkeerde context breng maar ik associëer het altijd met 'foute' meisjes. Het lijkt me ook hartstikke onhandig.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 18:52
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Ik vraag me altijd af wat je nou nodig hebt tijdens het stappen. geld, en eventueel sigaretten. Tsja, die stop je toch gewoon in je zakken, want die heeft een strakke broek ook. Maar ik vraag me af wat ze meenemen in die tas. Dan ga ik ook richting de opmaak dingen en dat is een afknapper.
Oud 19-06-2002, 18:59
GeNeVa
GeNeVa is offline
Citaat:
luckyleo schreef:
Wat vinden jullie ervan als een meisje een handtasje met uitgaan draagt? Zegt dat wat over hun innerlijk/houding?

Zelf ben ik het altijd in verband met arrogantie, uitzonderingen daargelaten.

Wat lijken al die topics hier op elkaar!

Maar dit slaat echt alles!

Meisje + handtas = arrogant!

gigi LoL

Get over it.... jij hoeft die tas toch niet te dragen!

Waar jongens zich wel niet allemaal mee bezig houden!
Oud 19-06-2002, 19:09
Verwijderd
Nouw ja, vriendin van mij heeft altijd een handtas bij zich.. wat ze dr in heeft zitten:

mobiel, geld, deo, wat make-up (meestal oogpotlood want dat vervaagd snel) evt. kaartje en dergelijke dingen..

Want, als ze uitgaat heeft ze dan bijv. een lange rok aan, nouw ja.. means geen zakken.. en tis wel handig, ik kan mijn zooi dr dan owk bij haar indumpen

maarreuh, ik vind het dus helemaal niks zeggen, die vriendin is alles behalve arrogant of fout.. geen 'doos' of 'tuthola' ofzo.. en jah, kweetniet.. kvinnut een vaag vooroordeel.. net als euh.. jongens met gel in hun haar zijn arrogant..

Maar ja.. just my opinion
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 19:34
Lindansje
Lindansje is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
Tsja, die stop je toch gewoon in je zakken, want die heeft een strakke broek ook.
ik heb genoeg strakke broeken met zonder zakken hoor

ik draag alleen geen handtasje dan, ik pleur alles gewoon in mn beha en als ik iets nodig heb, ga ik ff naar de plee
Oud 19-06-2002, 20:01
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
GeNeVa schreef:

Waar jongens zich wel niet allemaal mee bezig houden!
Tsja, je moet wat als je 8 uur op een dag geestdodend werk met iemand anders doet, dan begin je vanzelf over dit soort dingen te praten, omdat je oevr de normale dingen uitgepraat raakt. Nu wilde ik jullie mening erover ff horen. Aaangezien er toch veel reageren houden zich er blijkbaar toch veel mensen met dit soort dingen bezig
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 20:20
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ik vind het altijd een beetje tuthola-achtig...misschien dat ik het wel in de verkeerde context breng maar ik associëer het altijd met 'foute' meisjes. Het lijkt me ook hartstikke onhandig.
*eens*
Oud 19-06-2002, 20:22
dwerg
dwerg is offline
als ik uit ga heb ik nooit een tasje bij mij want dat is verry ieritant vind ik en ik heb helemaal ook geen tasje past nie bij mij
Oud 19-06-2002, 20:49
*black rose*
*black rose* is offline
ik vind het een beetje overdreven... zelf neem k nooit een tas mee.....
Oud 19-06-2002, 21:32
Aurora
Aurora is offline
Wat is dit nou weer voor vraag!!!
Oud 19-06-2002, 21:42
miro
miro is offline
slaat echt nergens op deze vraag.

Ik heb zelf ook altijd een hadtas bij me. Om de simpele reden dat ik dan mn spulletjes kwijt kan (portomonnee, telefoon enz.) Niet omdat ik dat speciaal mooier of arrogant vind staan. Wat een onzin.

btw. ik heb een beige handtas van esprit.

Laatst gewijzigd op 20-06-2002 om 12:47.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 21:50
The-Offspring-GeeK
The-Offspring-GeeK is offline
Boeie!
Oud 19-06-2002, 23:17
Verwijderd
Ik heb ook altijd tas mee, telefoon past niet in mn broekzak, en portemonnee ook niet, en sleutels ook niet, en lipgloss ook niet, en spiegeltje ook niet... daarom doe ik dat in mn tasje, het is gewoon handig vind ik en ik ben absoluut niet arrogant of een of andere tuthola (vraag maar aan WimWok) dus vind het een rare associatie...
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 23:25
Jerommeke
Jerommeke is offline
damn je gaat toch niet oordelen om het feit dat iemand een handtasje draagt damn
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 06:34
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Ik heb nooit een tasje mee veel vriendinnen wel, dat moeten ze helemaal zelf weten mij lijkt het alleen heel erg irritant
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 09:30
Janet
Janet is offline
nou,ik zelf vind het onhandig.....maar als ik uit ga heb ik wel een tasje bij me en hang ik het bij de jasse......(makkelijker)
Oud 20-06-2002, 09:49
my baby
my baby is offline
tsjonge sjonge, wat een IQ-van-een-boterham-vraag zeg!

wat maakt het nou weer uit ?
soms heb ik een tasje mee en soms ook niet, dan dump ik mijn spullen bij een vriendin MET tasje(is ze nou arrogant?)

my baby

Laatst gewijzigd op 20-06-2002 om 10:10.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 10:10
*Marieke*
*Marieke* is offline
Daar had ik het laatst met een vriend van mij over; Hij dacht altijd dat meisjes die een tasje bij zich hadden ongesteld zijn...
Oud 20-06-2002, 10:11
my baby
my baby is offline
ja das nog zoiets, als je ongesteld bent moet je toch iets daarvoor meenemen neem ik aan.... waar moet je dat dan laten ?
juist een TASJE ! das wel zo handig!

my baby
Oud 20-06-2002, 10:32
Verwijderd
je hebt ook tuthola's zonder tasje

nee ieder voor zich. persoonlijk vind ik het ook handiger

wat ik erin doe

portomonnee
zakdoekjes
maandverband en tampons
sleutels
etc

aangezien ik een typ ben die altijd alles kwijtraakt
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 11:44
marieke_temp
marieke_temp is offline
nou, in mijn tas zit in elk geval:
- blistex
- portemonnee
- telefoon
- pennen
- agenda
- borstel
- zakdoekjes
- wattenstaafjes (heel handig voor bijv uitgelopen mascara)
- sleutels
- sjaaltje van mijn werk omdat ik het anders altijd vergeet
- luchtje dat ik op heb
- heeeeel veeeeeeel meer troep

ja sorry, maar het is gewoon handig
toen ik met mijn gala op school geen tas mee had zat mijn onmisbare blistex in de broekzak van mijn 'date' maar daar was hij weer wat minder blij mee, laat staan als ik mijn agenda er ook nog bij had gewild
dus: jongens, wees blij dat meisjes hun spullen helemaal zelf in hun tas bewaren zodat jullie (met zakken) er niet mee hoeven te lopen zeulen!!
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 11:55
Rio
Rio is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Nouw ja, vriendin van mij heeft altijd een handtas bij zich.. wat ze dr in heeft zitten:

mobiel, geld, deo, wat make-up (meestal oogpotlood want dat vervaagd snel) evt. kaartje en dergelijke dingen..
Want, als ze uitgaat heeft ze dan bijv. een lange rok aan, nouw ja.. means geen zakken.. en tis wel handig, ik kan mijn zooi dr dan owk bij haar indumpen
maarreuh, ik vind het dus helemaal niks zeggen, die vriendin is alles behalve arrogant of fout.. geen 'doos' of 'tuthola' ofzo.. en jah, kweetniet.. kvinnut een vaag vooroordeel.. net als euh.. jongens met gel in hun haar zijn arrogant..

Maar ja.. just my opinion
Ik ben het met haar eens... maar als men slim is neemt men;
- geen mobiel mee naar een uitgaansgelegenheid........
- spuit genoeg deo op voor de hele avond....
- smeer genoeg make-up op voor de hele avond...
- stop het geld in je schoenen....
.........en sigaretten in de hand..........

...........Waar is zo'n tas dan nog voor nodig?......

Tenminste zo zie ik dat. ... zo gaat men uit in de discotheken waar ik kom... zo'n tasje is alleen maar onhandig... maar ja daar zijn de meningen over verdeeld...

Kusjes, Rio
Oud 20-06-2002, 11:56
Anal Avenger
Anal Avenger is offline
die zie ik eerlijk gezegd niet bij het uitgaan. ik let er gewoon waarschijnlijk niet op.
Oud 20-06-2002, 12:02
snoopy
snoopy is offline
is dit trouwens niet meer een vraag voor Lifestyle?
Oud 20-06-2002, 12:22
makita
makita is offline
ik pleur mijn dingetjes altijd in mijn schoenen of bij vriendinnen !!

ik vind handtassen onhandig en ik voel me dan net zo'n tutje. Ik moet altijd wel hard lachen als meisjes met tassen dan al hun tassen in het midden leggen en er dan omheen gaan dansen !!! en dan komt er zo'n dronken knakker aan en die walst door het groepje heen. Al die tasjes schuiven weg en al die mensjes er achteraan !!
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 12:24
miro
miro is offline
Citaat:
makita schreef:
ik pleur mijn dingetjes altijd in mijn schoenen of bij vriendinnen !!

Die dus wel een tas bij zich hebben omdat jij bang bent je een tutje te voelen met een tas. Lekker gemakkelijk van je.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 12:25
casey
casey is offline
Weleuh, ik heb zelf enkel een klein zakje (voor de portefeuille, gsm, klein notaboekje en minibalpen, soms een zakdoek en kauwgum.. en da's het). En 't is een beetje een sportiever model dat je gekruist draagt, dus geen echte 'chacoche'.

Echte handtassen vind ik zo ook wel wat overdreven.. vooral als je dan kijkt waar ze die soms bijhebben en wat er allemaal inzit.
Je hebt ook van die echte handtassen, overdreven groot, maar je hetb dan natuurlijk ook moderne modelletjes of rugzakjes, schouderriem, gekruist..
Kortom: 'k denk gewoon wat type model en hoe ze het draagt of ze bij zich heeft, dat dat vooral bepaald hoe wij erop reageren (vinden we ze arrogant of charmant).

Tjonge, wat zit ik hier te zeveren...
Oud 20-06-2002, 12:40
french kiss
french kiss is offline
en zo'n eastpack heuptasja?
Oud 20-06-2002, 12:46
Da King
Da King is offline
wat kunnen vrouwen toch altijd overdreven reageren als je hun handtasjes af gaat kraken...
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 12:47
Roos
Roos is offline
Pfff wat een onzin. Je moet toch wat spulletjes meenemen? Jongens hebben daar vaak wijdere broeken voor, daar past een portemonnee in, een telefoon etc.

Wat ik in een tasje doe: geld, telefoon, lipgloss, evt. een shirtje voor als het koud gaat worden. Dat soort dingen.
Ben ik nu arrogant?
Oud 20-06-2002, 12:48
Roos
Roos is offline
Citaat:
nare man schreef:

grom
Oud 20-06-2002, 12:53
I_am_anouk
I_am_anouk is offline
L&R??
maar ja, is arrogant
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 12:54
Da King
Da King is offline
Citaat:
rosi schreef:
Ben ik nu arrogant?
ligt er natuurlijk ook aan wat voor tasje dat je hebt. Sommige tasjes zijn arroganter dan andere
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 14:43
lake bodom
lake bodom is offline
neem nooit tasje mee, is irri... alsk geen broekzakken heb, stop geld in me schoen, zit wel irri, of bewaar t bij iemand anders...

laatste tijd neemk soms mee, voor mobiel geld... maar das dan alsk maar heel evetjes gaa
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 16:05
casey
casey is offline
euhm tja, als 'k uitga heb i kook eigenlijk vaak nie bij.. geld geef ik dan aan m'n vriend en gsm moet niet mee dan (ze bereiken me wel op zijn tel.)
Ik doe enkel een tasje mee als 'k ga winkelen ofzo, gewoon om 't geld en gsm te bewaren.
En die heuptasjes die ze rond de schouder enzo dragen vind ik weer zo'n domme trend.. iedereen moe dat plots doen.. tjaaa
Oud 20-06-2002, 21:57
Ninnoc
Ninnoc is offline
ik heb een hekel aan tasjes al moet ik toch zeggen dat ze weleens makkelijk zijn. Wat ik echt toppunt van verschrikking vind mbt tasjes is als je een tasje met lang hengsel schuin om doet zodat die band tussen je tieten zit, verschrikkelijk!!!!
Oud 20-06-2002, 22:00
Verwijderd
Citaat:
rosi schreef:
grom
oei hoe lul ik me hier nu weer uit

Dat is een andere tas Die vind ik mooi, was erbij toen je 'm kocht...natuurlijk zijn tasjes an sich niet fout ofzo, alleen (in ieder geval bij ons) is het meestal wel een bepaald soort meisje wat ermee loopt. Maar dat zal in de Randstad ongetwijfeld anders zijn
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 00:45
Verwijderd
Citaat:
Lindansje schreef:

ik heb genoeg strakke broeken met zonder zakken hoor

ik draag alleen geen handtasje dan, ik pleur alles gewoon in mn beha en als ik iets nodig heb, ga ik ff naar de plee
Sterker nog, ik heb alleen maar strakke broeken zonder zakken... en ik ga niet in m'n cavello lopen (die gebruik ik als 'thuis'broek ) Anyway: in mijn bh passen m'n sigaretten niet, dus ik moet wel een tasje meenemen...
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 09:11
Verwijderd
Citaat:
tomtommertje schreef:

Sterker nog, ik heb alleen maar strakke broeken zonder zakken... en ik ga niet in m'n cavello lopen (die gebruik ik als 'thuis'broek ) Anyway: in mijn bh passen m'n sigaretten niet, dus ik moet wel een tasje meenemen...
... of stoppen met roken...
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 09:21
Verwijderd
Citaat:
Rio schreef:

Ik ben het met haar eens... maar als men slim is neemt men;
- geen mobiel mee naar een uitgaansgelegenheid........
- spuit genoeg deo op voor de hele avond....
- smeer genoeg make-up op voor de hele avond...
- stop het geld in je schoenen....
.........en sigaretten in de hand..........

...........Waar is zo'n tas dan nog voor nodig?......

Tenminste zo zie ik dat. ... zo gaat men uit in de discotheken waar ik kom... zo'n tasje is alleen maar onhandig... maar ja daar zijn de meningen over verdeeld...

Kusjes, Rio
-Nouw jah, dat jij dan naar een discotheek gaat.. die vriendin gaat dan gwoon zelf naar ut Leidseplein, en dan via dr mob komt ze dr achter waar iedereen zit enzow, en zo kan ze met mensen die later komen ook afspreken enzow..
-Deo's claimen dan wel altijd 24 uur te houden maar als je in een zweterige discotheek staat te dansen is da echt niet zo, hoeveel je ook op spuit
-Genoeg make-up opsmeren kan, maar ut loopt vaak zat uit, omdat dr bijv. dan weer een of andere malloot zn bier de lucht in gooit wat op jouw hoofd slasht (paar keer gebeurd)
-Geld in je schoenen zou kunne, maar ja, als je toch al je tasje mee hebt voor al die andere zooi!
-Ze is nu gestopt met roken, dus sigaretten zijn al niet meer nodig

Maar ja, ik heb geen tasje nodig want ten eerste neemt mn vriend ALtijd zijn tas mee, en ten tweed heb ik vaak zat een huge broek aan met huge zakken waar die zooi dan allemaal in kan.. zo niet, is dr wel een vriendin die ut voor me draagt..
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 09:25
Verwijderd
ik vind het ook niet bepaald mooi, maar ik bedoel....
je moet je spullen toch érgens laten....??
(meestal laat ik dus m'n spullen bij anderen )
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 09:41
Cinamon
Cinamon is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ik vind het altijd een beetje tuthola-achtig...

Duh!

Citaat:
nare man schreef:
Het lijkt me ook hartstikke onhandig.
is het ook!
Oud 21-06-2002, 09:46
Sciza
Sciza is offline
Ik ga niet zo vaak uit, maar als ik uitga, moet er toch een tasje mee... Voor deo, geld, wat opmaak spul, maandverband (je weet maar nooit) en zakdoekjes (ben een niesbeest). Ik vraag me af wat daar zo erg aan is, is alleen maar handig dat je alles in een klein tasje mee kan slepen...
Oud 21-06-2002, 09:59
Hermes
Hermes is offline
Citaat:
nare man schreef:
oei hoe lul ik me hier nu weer uit
Niet.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 10:09
luckyleo
luckyleo is offline
werelds, al die reacties op zo'n simpele topic
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 14:24
Verwijderd
Citaat:
luckyleo schreef:
werelds, al die reacties op zo'n simpele topic
das ook de lol van dit topic, er heel serieus op ingaan en een serieuze discussie gaan voeren over het feit handtasjes.. geweldig toch?
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 02:25
Verwijderd
Citaat:
eddie schreef:

... of stoppen met roken...
Dat nooit!
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 02:30
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
luckyleo schreef:
K*T .
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten