Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb al een brief geschreven naar de Tina met een mooie uitnodiging erin en een advertentie op het gastenboek van www.scholieren.nl gezet.
Anders kunnen we altijd nog naar the Box of TMF SMS'en! Laatst gewijzigd op 21-06-2002 om 20:40. |
![]() |
|
is denk ik niet omdat er meer jongens aan sport doen. Ik vind sport echt heel leuk, maar op dit forum gaan heel veel topics over voetbaluitslagen, voorspellingen, e.d. En ik vind voetbal erg leuk, maar voorspellingen etc. niet... Misschien delen meer meisjes deze mening?
||
Citaat:
NOT TRUE wat voor een bullshit is dat nu weer jongens interesseren zich meer in sport jouw mening okay maar goed ik kijk ook tennis,voetbal,hockey en doe het zelf ook allemaal behalve tennis ![]() bubaaj now ps. voetbal welliswaar niet bij een klub
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() uitzonderingen bevestige de regel ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Marjah das weer een ander onderwerp ![]() Ik ben duz van mening dat meiden net zo veel met sport bezig zijn als jongens Maarjah dat vind ik en wie ben ik
||
Citaat:
|
|