Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb sinds ik het heb gepost de eerste strofe al weer een paar keer aangepast, dus ik ben er nog aan het sleutelen (ik dacht dat het nadat ik dat al een uur of wat deed eindelijk wel klopte, maar toen ik het eenmaal postte liep het toch weer niet zoals het moest) maar ik ben het met je eens wat betreft dat metrum. En heel erg bedankt ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
![]() ![]() Let ik slecht op of ben ik niet de enige die zo verbaasd is? En wat ik toch al wilde zeggen, wat een enorm fijn gedicht, Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Net als met een zekere filosoof ![]() Over het gedicht nog. Porcelain heeft gelijk. Maar in de zin tussen haakjes vind ik het deeltje na de streep, toch nog niet echt helemaal glad lopen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Want ik wilde hier ook best zeggen dat ik het jammer vind dat xineof weg gaat, maar het is een topic over een gedicht van CSN, dus dat leek me zo raar ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik begrijp eigenlijk de "kanderen" niet zo goed ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Zo van dat ze tot weinig in staat zijn, dingen niet kunnen? |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
mijn oom en ik......Iemand lees dit aub HelpMePlease | 52 | 31-08-2004 16:44 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal/dagboekfragment van een anorexiapatient littlegurl | 17 | 01-07-2004 23:43 | |
Verhalen & Gedichten |
ik ben een verhaal aan het schrijven cactus metro | 7 | 02-05-2004 18:45 | |
Verhalen & Gedichten |
help me ! (serieus, kheb een probleempje) MightyMarcel | 2 | 22-12-2003 15:44 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal met voorlopig nog geen titel rozijntje | 3 | 30-10-2003 11:55 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 |