Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-01-2006, 07:53
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Centrale topic over de voorbereidingen naar het WK toe. Vriendschappelijke wedstrijden, berichten over Oranje, opmerkelijke berichten vanuit Duitsland, de tegenstanders van Oranje,...
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-01-2006, 07:55
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Acht van de twaalf Duitse WK-stadions voldoen niet aan de door de Fifa opgelegde standaardnormen. Dat zegt de Duitse consumentenbond.

Bij de stadions in Leipzig, Gelsenkirchen en Berlijn, waar op 9 juli de finale wordt betwist, zijn volgens het rapport veiligheidsgebreken aangetoond die bij de verbouwing zijn ontstaan en die bij paniek onder de toeschouwers tot desastreuze gevolgen zouden kunnen leiden. Het stadion van Kaiserslautern zou volgens de consumentenbond niet brandveilig zijn.

De stadions van Hamburg, Frankfurt, Stuttgart en Dortmund zijn volgens de consumentenbond eveneens voor verbeteringen vatbaar, vooral dan op het gebied van vluchtwegen en brandgevaar. Anderszijds worden de stadions van Munchen, Keulen, Nurnberg en Hannover als optimaal beschouwd.

Sinds Duitsland in 2000 als organisator van het WK 2006 werd aangeduid, werden de 12 stadions nieuw gebouwd of vernieuwd voor een totae kostprijs van 1,5 biljoen euro. De laatste maanden doken echter meer en meer problemen op, ondermeer in Kaiserslautern waar het stadion vorige maand tijdelijk moest gesloten worden wegens scheuren in de dakbedekking.

Voorzitter Franz Beckenbauer van het organisatiecomité reageert geïrriteerd op de studie van de consumentenbond, die zich volgens Beckenbauer beter zou bezighouden met gezichtscrèmes, olijfolie en stofzuigers. " Alles is onder controle" aldus Beckenbauer. " Ik heb genoeg van al die betweters en opgeblazen egotrippers die het WK aangrijpen om zichzelf in het zonnetje te plaatsen".
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2006, 14:12
Een Tweeling
Avatar van Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Een opmerkelijk oranje-attribuut:

Helmpje
__________________
De dokter zei: 'volgens mij ben je schizofreen.' Maar wij denken van niet.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2006, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Een Tweeling schreef op 11-01-2006 @ 15:12 :
Een opmerkelijk oranje-attribuut:

Helmpje
Zo'n onzin, al die ophef er omheen. Het gaat erom dat het een Duits attribuut met de oranje kleur. niemand denkt bij dat ding aan de oorlog, maar aan duitsland.
Hup Holland Hup
Met citaat reageren
Oud 11-01-2006, 21:36
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Inderdaad kansloos, zo'n helmpje. Wel weer typisch Nederlands.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2006, 21:42
squat
squat is offline
Helmpje is niet grappig. En de ophef is overdreven. Waar kunnen mensen zich druk om maken zeg.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2006, 23:15
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Idee van het helmpje is leuk.
Maar door de ophef eromheen is de lol er wel vanaf...

Danmaar weer met een toeter of een molen op ons kop.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 12-01-2006, 01:20
Rodion
Rodion is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 11-01-2006 @ 08:55 :


Voorzitter Franz Beckenbauer van het organisatiecomité reageert geïrriteerd op de studie van de consumentenbond, die zich volgens Beckenbauer beter zou bezighouden met gezichtscrèmes, olijfolie en stofzuigers. " Alles is onder controle" aldus Beckenbauer. " Ik heb genoeg van al die betweters en opgeblazen egotrippers die het WK aangrijpen om zichzelf in het zonnetje te plaatsen".
Ik vind het wel humor.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2006, 15:17
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
BERLIJN Het WK voetbal in Duitsland krijgt geen openingsgala. Het zou te duur worden, mede omdat de kaartverkoop tegenviel. Ook werd gevreesd voor de grasmat van het Olympisch Stadion in Berlijn. Op het gala zouden the Black Eyed Peas en Peter Gabriel optreden.
Right , leuk zeg
Al liep ik niet warm voor the Black Eyed Peas
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2006, 22:37
Verwijderd
Citaat:
vijf schreef op 11-01-2006 @ 15:49 :
Zo'n onzin, al die ophef er omheen. Het gaat erom dat het een Duits attribuut met de oranje kleur. niemand denkt bij dat ding aan de oorlog, maar aan duitsland.
Hup Holland Hup
Ik denk misschien niet als eerste aan de oorlog, maar je moet toegeven dat het toch wel gemaakt is om de "strijd" tegen de Duitsers hoog te houden
Met citaat reageren
Oud 14-01-2006, 23:27
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
vijf schreef op 11-01-2006 @ 15:49 :
Zo'n onzin, al die ophef er omheen. Het gaat erom dat het een Duits attribuut met de oranje kleur. niemand denkt bij dat ding aan de oorlog, maar aan duitsland.
Los van de vraag of het kan of niet, is dit natuurlijk ook onzin. Hoezo niemand denkt aan de oorlog bij het zien van zo'n helm? Het ziet er uit als een helm van een militair, ik zou direct aan de of een oorlog denken, eerlijk gezegd. Bij worst of bier denk je aan Duitland, maar dit is toch echt iets anders.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Met citaat reageren
Oud 14-01-2006, 23:29
Verwijderd
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 15-01-2006 @ 00:27 :
Los van de vraag of het kan of niet, is dit natuurlijk ook onzin. Hoezo niemand denkt aan de oorlog bij het zien van zo'n helm? Het ziet er uit als een helm van een militair, ik zou direct aan de of een oorlog denken, eerlijk gezegd. Bij worst of bier denk je aan Duitland, maar dit is toch echt iets anders.
dankuwel
Met citaat reageren
Oud 15-01-2006, 08:38
Wawl
Wawl is offline
Wanneer en tegen wie oefent Nederland?
__________________
Wauwel.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2006, 08:46
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Woensdag 1 maart: Nederland - Ecuador (Amsterdam ArenA)
21 t/m 26 mei: Trainingskamp Zwitserland (Lausanne)
zaterdag 27 mei : Nederland - Kameroen (Stadion Feijenoord, Rotterdam)
29 mei t/m 4 juni: Trainingskamp Nederland (Hoenderloo)
Donderdag 1 juni: Nederland - Mexico (Philips Stadion, Eindhoven)
Zondag 4 juni: Nederland - Australië (Stadion Feijenoord, Rotterdam)
Dinsdag 6 juni: Vertrek naar Duitsland (Hinterzarten)
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2006, 12:28
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Dertig spelers in voorlopige selectie Oranje

ZEIST - Bondscoach Marco van Basten heeft dertig spelers opgenomen in de voorlopige selectie voor de vriendschappelijk wedstrijd tegen Ecuador. Oranje oefent op 1 maart tegen in de Arena in Amsterdam tegen de Zuid-Amerikanen.

De meest opvallende namen in de spelergroep zijn die van Nicky Hofs (Feyenoord), Theo Janssen (Vitesse) en Klaas-Jan Huntelaar (Ajax). Die drie spelers werden nog niet eerder door Van Basten in een voorlopige selectie opgenomen. Van Basten maakt op vrijdag 24 februari zijn definitieve selectie bekend.


Selectie:

Doel: Van der Sar (Manchester United), Timmer (AZ), Stekelenburg (Ajax)
Verdediging: Emanuelson (Ajax), De Cler, Jaliens, Mathijsen, Opdam (AZ), Van Bronckhorst (Barcelona), Vlaar (Feyenoord), Boulahrouz, De Jong (HSV), Ooijer (PSV)
Middenveld: Maduro, Sneijder (Ajax), Landzaat (AZ), Van Bommel (Barcelona), Hofs (Feyenoord), Janssen (Vitesse), Boateng (Middlesbrough), Cocu (PSV), Davids (Tottenham Hotspur)
Aanvaller: Huntelaar (Ajax), Van Persie (Arsenal), Makaay (Bayern München), Robben (Chelsea), Castelen, Kuijt (Feyenoord), Van Nistelrooij (Manchester United), Vennegoor of Hesselink (PSV)

nu.nl
Met citaat reageren
Oud 14-02-2006, 17:03
Verwijderd
Spelen ze dan al in de nieuwe tenues?
Met citaat reageren
Oud 14-02-2006, 18:20
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Toch op dit moment wat verrassende namen in die selectie, zoals Hofs, Janssen, Huntelaar, Boateng, Makaay (naja niet zo verrassend maar dit seizoen maakt hij niet superveel doelpunten). Sneijder al een tijdje geblesseerd en die staat erbij. Maja, het is een groep van 30 man, veel van de bovenstaande namen zullen wel afvallen.
Opvallend dat de hele AZ-verdediging bij de selectie staat, al staat de organisatie bij AZ achterin natuurlijk als een huis.
Stekelenburg weer als derde keeper. Met zeer veel Maastrichts chauvenisme zeg ik: Maarten thuis laten en neem Serge van den Ban eens mee.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.

Laatst gewijzigd op 14-02-2006 om 18:22.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2006, 18:26
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Toch weer 6 AZers erbij. En dat is niet eens verrassend meer natuurlijk. Het had er misschien wel 1tje meer kunnen zijn als Schaars fit was geweest, gezien welke spelers geselecteerd zijn had hij daar ook zeker tussen gepast.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-02-2006, 09:52
Wawl
Wawl is offline
Wat vinden we eigenlijk van de nieuwe tenues?
__________________
Wauwel.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2006, 09:59
Verwijderd


Ik citeer:
Heel erg vet de tenues. Blauwe sokken zijn erg gaaf, ze spelen nu in feite in de Nederlandse vlag van een paar honderd jaar terug.
Uittenue is ook super, ik geloof dat de aller eerste wedstrijd van het Nederlands elftal ooit in een soortgelijk shirt was. Het embleem is ook erg stijlvol verwerkt.
Vetste Nederlandse tenues die ik ken.

Toevoeging:
Ik hoop dat meer landen iets origineels doen, 2 jaar geleden had iedereen exact hetzelfde shirt van Nike maar dan in de kleuren van het land.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2006, 11:48
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Ik snap niet dat Huntelaar weer niet geselecteerd is.

van Bommel keert iig weer terug en Hofs maakt wel zn debuut
__________________
That'll be our little secret
Met citaat reageren
Oud 24-02-2006, 12:17
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Ik snap niet dat Meerdink terug is in Oranje... Die heeft sinds zijn blessure zijn oude niveau niet gehaald.

Maar wel 7! AZers erbij.
(Ajax en PSV maar 2)
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 24-02-2006, 12:21
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 24-02-2006 @ 13:17 :
Ik snap niet dat Meerdink terug is in Oranje... Die heeft sinds zijn blessure zijn oude niveau niet gehaald.

Maar wel 7! AZers erbij.
(Ajax en PSV maar 2)
Geniet er van... lang gaat dit niet meer duren denk ik
__________________
That'll be our little secret
Met citaat reageren
Oud 24-02-2006, 12:23
baas
Avatar van baas
baas is offline
Komop zeg, Theo Janssen daar kun je toch niet mee aankomen? Die gast presteert al jaren 'wel aardig': af en toe goede wedstrijden en af en toe matig. Waarom dan nu opeens in oranje? Bovendien is hij gewoon te dik.
__________________
De Honderdjarige oorlog was hét evenement van die eeuw.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2006, 12:41
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
baas schreef op 24-02-2006 @ 13:23 :
Komop zeg, Theo Janssen daar kun je toch niet mee aankomen? Die gast presteert al jaren 'wel aardig': af en toe goede wedstrijden en af en toe matig. Waarom dan nu opeens in oranje? Bovendien is hij gewoon te dik.
Theo Janssen zit niet bij de selectie hoor...
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-02-2006, 15:53
one.
one. is offline
Selectie:

Doel: Edwin van der Sar (Manchester United), Henk Timmer (AZ)

Verdediging: Khalid Boulahrouz (HSV), Giovanni van Bronckhorst (FC Barcelona), Tim de Cler (AZ), Urby Emanuelson (Ajax), Kew Jaliens (AZ), Joris Mathijsen (AZ), Barry Opdam (AZ), Ron Vlaar (Feyenoord).

Middenveld: George Boateng (Middlesbrough), Mark van Bommel (FC Barcelona), Phillip Cocu (PSV), Nicky Hofs (Feyenoord), Denny Landzaat (AZ), Hedwiges Maduro (Ajax).

Aanval: Romeo Castelen (Feyenoord), Dirk Kuyt (Feyenoord), Martijn Meerdink (AZ), Ruud van Nistelrooy (Manchester United), Arjen Robben (Chelsea), Jan Vennegoor of Hesselink (PSV).

Goede selectie. Ik vind dat Boateng er niet bij hoort, en van der Vaart wel, dan heb je ook nog iemand achter de hand als Robben weer geblesseerd raakt. Ik denk dat Sneijder uit voorzorg is thuisgelaten.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2006, 19:16
Nick-Name
Avatar van Nick-Name
Nick-Name is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 24-02-2006 @ 16:53 :
Goede selectie. Ik vind dat Boateng er niet bij hoort, en van der Vaart wel, dan heb je ook nog iemand achter de hand als Robben weer geblesseerd raakt. Ik denk dat Sneijder uit voorzorg is thuisgelaten.
Vd vaart is ook uit voorzorg thuisgelaten want die is net terug van een 2 maande durende enkelblessure.. Op het WK is die er gewoon bij, net zoals Sneijder.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2006, 21:21
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ik vind zeker wel dat Boateng erbij hoort, je moet je selectie afstemmen op basisspelers en spelers die een taak kunnen vervullen als invaller. Je hebt meer aan Boateng dan bijvoorbeeld Van Bommel als hij geen basisplaats heeft, Van Bommel is geen speler die als invaller een voorsprong kan verdedigen noch een speler die aanvallend voor iets extra's kan zorgen. Van Boateng weet je dat hij verdedigend zijn zaken voor elkaar heeft en die kan je bij een voorsprong inbrengen. Zelfde verhaal met een speler als Vennegoor, heb je meer aan dan iemand als Makaay als hij niet in de basis start. Makaay heeft 90 minuten nodig, krijgt daarin 2 kansjes en dan is hij ontzettend gevaarlijk, maar als je nog 10 minuten op de klok hebt dan heb je geen tijd meer om 45 minuten te wachten op het kansje van Makaay, maar heb je meer aan een speler die oorlog maakt in de 16 en kansen forceert (VOH). Ik zie ook totaal het nut van de selectie van Hofs niet, overbodige speler voor Oranje.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 28-02-2006, 15:10
baas
Avatar van baas
baas is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 24-02-2006 @ 13:41 :
Theo Janssen zit niet bij de selectie hoor...
Ja voorselectie...das al erg zat.
__________________
De Honderdjarige oorlog was hét evenement van die eeuw.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2006, 21:53
Bas Braadpan
Bas Braadpan is offline
ff een vraagje..
Net Nederland - Ecuador gekeken.. maar aan het eind bij de statistieken hebben ze het over zuiveren speeltijd en dit was maar 53 minuten ofzoiets.. wat bedoelden ze (sbs6) hiermee?
Met citaat reageren
Oud 01-03-2006, 22:01
Verwijderd
DUITSLAND - ITALIE : 1 - 4

Geweldig
Met citaat reageren
Oud 01-03-2006, 23:17
Verwijderd
Citaat:
Bas Braadpan schreef op 01-03-2006 @ 22:53 :
ff een vraagje..
Net Nederland - Ecuador gekeken.. maar aan het eind bij de statistieken hebben ze het over zuiveren speeltijd en dit was maar 53 minuten ofzoiets.. wat bedoelden ze (sbs6) hiermee?
Misschien als dat bal over de zijlijn / achterlijn dat er niet wordt gespeeld, maar de tijd toch doortikt?
Met citaat reageren
Oud 01-03-2006, 23:31
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Het was weer een standaart oefenpotje, waar we absoluut geen conclusies uit moeten trekken.

Ik vond het wel goed om te zien dat als Oranje even wat aanzet, ze meteen ook gevaarlijk zijn en kansen creeeren. In wedstrijden waar het om gaat komt die inzet en beleving vanzelf (in dit soort oefenpotjes niet). Ik zie het wel zitten voor komende zomer.

En leuk voor Tinus en Kew dat ze hun debuut mochten maken. Naar mijn mening hebben ze een aardige wedstrijd gespeeld.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 02-03-2006, 08:43
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Ik heb me niet echt vermaakt.

standaard is met een d
Met citaat reageren
Oud 02-03-2006, 08:53
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Het was natuurlijk een experimenteerwedstrijdje; Van Basten staat er niet om bekend dat hij het publiek wil entertainen bij zijn oefenpotjes... jammer voor ons.

En ik ben het ermee eens dat ze met de juiste (WK)beleving wel een eind kunnen komen. Verdedigend ging er in ieder geval niet heel veel mis.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 02-03-2006, 19:31
Odin
Avatar van Odin
Odin is offline
1 maart 2006 - Jurgen moet blijven!

Met nog exact 100 dagen te gaan tot het wk hebben die Mannschaft van oefenmeester Jurgen Klinsmann een enorm pak slaag gehad van het normaliter erg defensief ingestelde Italie. In een volgepakt Artemio Franchi stadion hadden de mannen van Del Piero geen kind aan de elf van Klinsmann.

Na slechts 7 minuten stonden de geplaagde Mannschaft al tegen een 0-2 achterstand aan te kijken. De rest van de wedstrijd was alleen interessant voor statistici en Nederlanders: Italie tikte Duitsland compleet van de mat. Het was slechts te wijden aan de van nature lui ingestelde Italianen dat het geen 12-0 was geworden. Tekenend was de 4-1 van Robert Huth (wie?!), waarbij het merendeel van de Italianen al onder de douche stond om op tijd weer thuis te zijn.

Het ontslag van Jurgen Krisismann hangt al weken in de lucht, maar na deze nieuwe zeperd lijkt het er dan toch echt van te komen onderhand. Ons hoor je natuurlijk niet klagen, het motto van deze avond is dan ook "Jurgen ga alsjeblieft NIET weg!".

Oh ja, Nederland moest ook nog spelen vanavond. Aan de wedstrijd was weinig tot niets te blijven, overig

http://www.schade-deutschland-alles-ist-vorbei.com/
__________

Ach ja, het WK is al een semi-succes als we verder komen dan Ze Germans.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-03-2006, 20:34
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Het kutte is alleen wel dat Duitsland hierdoor alleen maar meer gemotiveerd wordt om op het aankomende WK in eigen land wel te knallen.

Dus of we hier nou echt blij mee moeten zijn. Was fijner geweest als zij 4-1 hadden gewonnen en achterover gingen hangen en op het WK op hun bek gingen.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 02-03-2006, 20:39
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Precies; een slechte generale betekent een perfecte echte opvoering. Dat persbericht bevat trouwens in elke zin wel één fout.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 02-03-2006, 21:17
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
0,0 gezien gisteren. Oefenwedstrijden kijken boeit me echt geen kloot. In juni en juli, dán moet het gebeuren!
Maar ik hoorde wel dat het niet om aan te zien was, vooral de eerste helft. Mooi dan, anders had het me verspilling van mijn tijd gekost.

Maar Italie-Duitsland vond ik wel een heerlijke uitslag hebben. En wat te denken van Frankrijk en Argentinie, die verliezen van respectievelijk Slowakije thuis en Kroatie uit!
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2006, 09:56
Verwijderd
Mja Duitsland zal er wel weer staan in de zomer inderdaad, ik laat mijn hoop niet te snel stijgen.

Ik blijf bij mijn tip voor Italië als wereldkampioen, al vind ik het wel erg vreemd als Italië met 4-1 wint, dat is een slecht teken, ze horen gewoon lelijk met 1-0 te winnen
Met citaat reageren
Oud 03-03-2006, 10:16
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 25-02-2006 @ 22:21 :
Van Bommel is geen speler die als invaller een voorsprong kan verdedigen noch een speler die aanvallend voor iets extra's kan zorgen.
Ik denk dat hij bij Barça inmiddels het tegendeel wel bewezen heeft.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 03-03-2006, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 03-03-2006 @ 11:16 :
Ik denk dat hij bij Barça inmiddels het tegendeel wel bewezen heeft.
Hij heeft amper 12 keer gespeeld dit seizoen en sommige wedstrijden goed, maar enkelen ook minder. Vind dit dus een beetje onzin.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2006, 17:01
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ertur schreef op 03-03-2006 @ 17:47 :
Hij heeft amper 12 keer gespeeld dit seizoen en sommige wedstrijden goed, maar enkelen ook minder. Vind dit dus een beetje onzin.
Maduro speelt bij Ajax, dat vierde staat, matig tot redelijk, Robben heeft moeite zijn oude niveau écht op te pakken, Kuyt mist steeds meer kansen ten opzichte van vorig seizoen, Meerdink heeft bij AZ weinig gespeeld en laat vrijwel nooit iets zien, Opdam laat regelmatig fouten zien, moet ik doorgaan?

Van Bommel speelt regelmatig goed voetbal bij een team dat eerste staat in de hoogste Spaanse divisie en was bepalend in een team dat de halve finale Champions League haalde.

Het niveau van ons Nederlands elftal is niet erg hoog, hij heeft woensdag laten zien fel te zijn en over een redelijk overzicht te beschikken, dus hij is belangrijk. Sterker nog, ik vind hem bepalend in een matig team als het Nederlands elftal.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 03-03-2006, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 03-03-2006 @ 18:01 :
Maduro speelt bij Ajax, dat vierde staat, matig tot redelijk, Robben heeft moeite zijn oude niveau écht op te pakken, Kuyt mist steeds meer kansen ten opzichte van vorig seizoen, Meerdink heeft bij AZ weinig gespeeld en laat vrijwel nooit iets zien, Opdam laat regelmatig fouten zien, moet ik doorgaan?

Van Bommel speelt regelmatig goed voetbal bij een team dat eerste staat in de hoogste Spaanse divisie en was bepalend in een team dat de halve finale Champions League haalde.

Het niveau van ons Nederlands elftal is niet erg hoog, hij heeft woensdag laten zien fel te zijn en over een redelijk overzicht te beschikken, dus hij is belangrijk. Sterker nog, ik vind hem bepalend in een matig team als het Nederlands elftal.
Zie andere topic: ik zou hem selecteren, en ik kan er nog aan toevoegen dat ie bij mij tegen een basisplaats aanzit. Maar ik vind nog altijd niet dat hij REGELMATIG GOED voetbal speelt bij Barça. Af en toe zou een betere woordkeus zijn. Maar goed niet echt interessant om over wat woordjes te vallen
Met citaat reageren
Oud 03-03-2006, 18:05
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 03-03-2006 @ 11:16 :
Ik denk dat hij bij Barça inmiddels het tegendeel wel bewezen heeft.
absoluut oneens
Laatste wedstrijden was hij weer ontzettend slecht, en werd 3 wedstrijden op rij binnen een uur gewisseld.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 04-03-2006, 10:57
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 03-03-2006 @ 19:05 :
absoluut oneens
Laatste wedstrijden was hij weer ontzettend slecht, en werd 3 wedstrijden op rij binnen een uur gewisseld.
Goed, laat ik het anders zeggen, denk jij dat Zomer, Boateng, Maduro, Castelen en anderen überhaupt de kans zouden krijgen bij Barça?

Ik vind dat hij goede dingen heeft laten zien bij Barça en absoluut is vooruitgegaan ten opzichte van vorig jaar. Maar als je me niet wilt geloven, pakken we binnenkort toch een keer een vliegtuigje?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 04-03-2006, 13:36
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 04-03-2006 @ 11:57 :
Goed, laat ik het anders zeggen, denk jij dat Zomer, Boateng, Maduro, Castelen en anderen überhaupt de kans zouden krijgen bij Barça?

Ik vind dat hij goede dingen heeft laten zien bij Barça en absoluut is vooruitgegaan ten opzichte van vorig jaar. Maar als je me niet wilt geloven, pakken we binnenkort toch een keer een vliegtuigje?
Nee maar Barcelona is nogal een ander team dan Oranje (bovendien zou ik Maduro zeker niet meenemen ) en deze discussie heeft zo verder geen zin
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 04-03-2006, 15:33
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 04-03-2006 @ 14:36 :
Nee maar Barcelona is nogal een ander team dan Oranje (bovendien zou ik Maduro zeker niet meenemen ) en deze discussie heeft zo verder geen zin
Nou ja goed, onze meningen verschillen. Ik vind Wisgerhof ook een betere verdediger dan Opdam, dat zal niemand waarschijnlijk met me eens zijn, dat maakt me ook niet zo veel uit. Ik ben misschien controversieel als ik zeg dat van Bommel, Seedorf en Kluivert (mits hij fit is) mee moeten, maar ik denk echt dat ze meerwaarde hebben.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 04-03-2006, 15:55
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 04-03-2006 @ 16:33 :
Nou ja goed, onze meningen verschillen. Ik vind Wisgerhof ook een betere verdediger dan Opdam, dat zal niemand waarschijnlijk met me eens zijn, dat maakt me ook niet zo veel uit. Ik ben misschien controversieel als ik zeg dat van Bommel, Seedorf en Kluivert (mits hij fit is) mee moeten, maar ik denk echt dat ze meerwaarde hebben.
Kluivert heeft al jaren geen behoorlijke wedstrijd gespeeld... Sinds hij bij Barca weg is heeft ie echt nix meer laten zien. Ik snap niet helemaal dat je denkt dat hij een meerwaarde zou hebben voor Oranje.

In zijn oude Barca vorm zou ik hem ook zeker selecteren. Maar op dit moment (afgezien van het feit dat ie ook nog geblesseerd is) komt ie qua niveau absoluut niet in de buurt van Oranje.
__________________
Zuur...

Laatst gewijzigd op 04-03-2006 om 15:57.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2006, 16:11
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 04-03-2006 @ 16:55 :
Kluivert heeft al jaren geen behoorlijke wedstrijd gespeeld... Sinds hij bij Barca weg is heeft ie echt nix meer laten zien. Ik snap niet helemaal dat je denkt dat hij een meerwaarde zou hebben voor Oranje.

In zijn oude Barca vorm zou ik hem ook zeker selecteren. Maar op dit moment (afgezien van het feit dat ie ook nog geblesseerd is) komt ie qua niveau absoluut niet in de buurt van Oranje.
Er valt over te twisten, ik zie hem natuurlijk ook niet zo vaak spelen, maar hij heeft bij Newcastle wel een hoop mooie dingen laten zien. Maar hij scoorde niet veel, dat was z'n nieuwe handicap, net als nu bij Valencia. Ik zie hem echter wel nog steeds als het type spits dat écht geschikt is voor Oranje. Hij speelt alleen te weinig goede wedstrijden en in dat opzicht ben ik het, in de lijn van van Basten, wel eens met de beslissing hem niet mee te nemen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Nederland op weg naar EK 2008
Fides
500 22-08-2007 22:55
Vrije tijd Eredivisie topic 2005 - 2006, deel II
Gimme more beer
500 26-03-2006 20:37
Levensbeschouwing & Filosofie waarom gaat de tijd zo snel
BarbapapaX
14 09-08-2004 11:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:03.