Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2006, 14:42
leipe yugo
leipe yugo is offline
best mensen

ik ben opzich eenheel nuchter persoon als het om mystieke dingen gaat maar k heb duidelijk een probleem en k weet geen raad meer en ik hoop dat iemand hier van het forum mij kan vertellen wat er aan de hand is.

ik heb nu al vijf nachten achterelkaardat k wakker word ,en dat iemand me gezicht met een hand helemaal me kussen indrukt probeer k weerstand te geven dan drukt diegene alleen maar harder totdatk in 1x me gezicht weer recht zet en dan is het weg.

dit kan geen droom zijn want in dromen kan je niet voelen en k voel zeer zeker ben er100% van overtuigd dat k de druk voel van dat wat tegen mij drukt ,,

dit gebeurt 2x achter elkaar per nacht en het eindigd met een 3xmaar dan legt het als ware een hand op me nek en krijg ik geen lucht meer,de eerste 4 nachten durfde ik niks en wachte tot het op hield vannacht toen het gebeurde verzette k me met me gezicht en bij de 3x toen drukte k met mijn hand diegene zn hand van me nek af en hield het op,

k herhaal dit is geen flauwe grap k weet mijn god niet meer naar wie k me moet keren,k hoop alleen dat iemand met een verklaring kan komen

ik dank u zeer..

--nee ik ben neit aan de drugs or whatso ever nee k ben geestelijk 100% goed en ben geen labiele idioot die zich dingen inbeeld..

wat is er de laastte tijd verandert in me huis ,,k heb mn gouden kruis af gedaan want k heb een gouden kroatische wapenschild gekocht voor aan me ketting(ben kroatisch) sinds dien begon het (eind augustus ) met 1nacht per maand,

verder heb k elke dag zowat ruzie met me moeder vanwege gedrag en verdere dingen,,

een meisje zei dat k msichien door het ruzie maken negatieve energie in het huis heb laten komen en daardoor diegen of what het ook in godsnaam is een kans geef,,

en nee k geloof er niet in dus k ben ook niet zo'n iemand die het heel graag wil inbeelden..

b.v.d cao
Oud 12-01-2006, 18:54
Verwijderd
Tja, hm... op je rug slapen? Licht aanlaten? Je omdraaien?
Kussen over je hoofd?
Succes... en weltrusten iig
Oud 12-01-2006, 20:55
leipe yugo
leipe yugo is offline
Citaat:
Magican schreef op 12-01-2006 @ 19:08 :
Je zou je moeder kunnen vragen of ze er mee wilt stoppen
srry je duid dus blijkbaar op het ruzie maken? ja me moeder schrok toen k het vertelde dus we zijn gekalmeerd
Oud 12-01-2006, 22:22
Verwijderd
Weet je 100% zeker dat je wakker bent? In dromen kan je ook 'voelen', tenminste, je hersens kunnen de illusie hebben dat ze iets voelen. Probeer op het moment dat het net opgehouden is op je horloge of een klok te kijken, een boek te lezen, wat dan ook. Als je droomt, zal je merken dat er iets niet klopt.
Oud 12-01-2006, 23:00
JCG
JCG is offline
Drink je? Ik weet dat je geen drugs or whatso ever gebruikt, maar ik kan echt vaag gaan dromen van rum en sommige andere dranken drink.
Oud 13-01-2006, 09:10
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Het kan ook een slaapstoornis of iets dergelijks zijn. Kan weinig kwaad om even naar de huisarts te gaan, lijkt me.
Oud 13-01-2006, 10:16
legatus
legatus is offline
Citaat:
aliq schreef op 12-01-2006 @ 15:42 :
dit kan geen droom zijn want in dromen kan je niet voelen
Waarom zou je in dromen niet kunnen voelen?

Citaat:
k herhaal dit is geen flauwe grap k weet mijn god niet meer naar wie k me moet keren,k hoop alleen dat iemand met een verklaring kan komen
Klinkt als een slaapverlamming.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Slaapverlamming
Oud 13-01-2006, 11:47
leipe yugo
leipe yugo is offline
Citaat:
legatus schreef op 13-01-2006 @ 11:16 :
Waarom zou je in dromen niet kunnen voelen?

Klinkt als een slaapverlamming.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Slaapverlamming
thnx ik denk dan dat dat het is ? maarja 5 nachten achter elkaar?
Oud 13-01-2006, 11:48
leipe yugo
leipe yugo is offline
Citaat:
JCG schreef op 13-01-2006 @ 00:00 :
Drink je? Ik weet dat je geen drugs or whatso ever gebruikt, maar ik kan echt vaag gaan dromen van rum en sommige andere dranken drink.
ik drink wel bier in het s'weekends en drink wel eens een glaasje kroatische jenever (50%) zal het daar aan liggen? maarja laaste x dat k het dronk was cker 2week terug
Oud 13-01-2006, 11:51
leipe yugo
leipe yugo is offline
[QUOTE]legatus schreef op 13-01-2006 @ 11:16 :
[B]Waarom zou je in dromen niet kunnen voelen?

ze zeggen toch altijd knijp me even k denk dat k droom, dus k dacht dat je in dromen geen pijn of andere kunt voelen.
Oud 13-01-2006, 11:52
leipe yugo
leipe yugo is offline
Citaat:
Snees schreef op 12-01-2006 @ 23:22 :
Weet je 100% zeker dat je wakker bent? In dromen kan je ook 'voelen', tenminste, je hersens kunnen de illusie hebben dat ze iets voelen. Probeer op het moment dat het net opgehouden is op je horloge of een klok te kijken, een boek te lezen, wat dan ook. Als je droomt, zal je merken dat er iets niet klopt.
oke
Oud 13-01-2006, 15:57
yavanna
yavanna is offline
volgens mij kan je in dromen wel voelen, want als ik heel hard val in een droom voel ik dat wel en als ik een klap krijg ook.

Ik denk dat je een slaapprobleem hebt, misschien slaapverlamming ofzoiets ja. Of ademhalingsproblemen. Dat kan zich uiten in dromen dat iemand tegen je aan drukt.
Oud 13-01-2006, 16:25
PUSS
PUSS is offline
Waarschijnlijk hypnagogische hallucinaties, heb ik ook gehad. Soms als ik wakker werd zit er iemand op me, waardoor het voelt alsof ik stik.

Zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Slaapverlamming voor meer informatie.

Citaat:
Gevoelsmatig:

* De gewaarwording van een meestal onzichtbare, vaak kwaadaardige “aanwezigheid” in de kamer
* Het gevoel niet of nauwelijks te kunnen ademen
* Een druk/gewicht op de borst
Kijk vooral ff naar de 2e.

Laatst gewijzigd op 13-01-2006 om 16:28.
Oud 13-01-2006, 16:30
PUSS
PUSS is offline
Citaat:
PUSS schreef op 13-01-2006 @ 17:25 :
Waarschijnlijk hypnagogische hallucinaties, heb ik ook gehad. Soms als ik wakker werd zit er iemand op me, waardoor het voelt alsof ik stik.

Zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Slaapverlamming voor meer informatie.

Kijk vooral ff naar de 2e.
EDIT:

Ik zie net dat de link hierboven ook al gegeven is.

EDIT: Ik zie net dat dit geen edit is maar een quote.

Laatst gewijzigd op 13-01-2006 om 17:15.
Oud 14-01-2006, 20:28
legatus
legatus is offline
Citaat:
aliq schreef op 13-01-2006 @ 12:47 :
thnx ik denk dan dat dat het is ? maarja 5 nachten achter elkaar?
Ik zie niet in waarom dat niet vijf nachten achter elkaar zou kunnen.

Zelf heb ik ook wel eens sporadisch een hypnogogische hallucinatie en die dienen zich meestal aan in spinvorm. Soms zijn er een paar hele grote, andere keren honderden kleine. Ik kan me dan overigens uitstekend bewegen en vlieg praktisch m'n bed uit.

Oud 14-01-2006, 21:21
leipe yugo
leipe yugo is offline
Citaat:
legatus schreef op 14-01-2006 @ 21:28 :
Ik zie niet in waarom dat niet vijf nachten achter elkaar zou kunnen.

Zelf heb ik ook wel eens sporadisch een hypnogogische hallucinatie en die dienen zich meestal aan in spinvorm. Soms zijn er een paar hele grote, andere keren honderden kleine. Ik kan me dan overigens uitstekend bewegen en vlieg praktisch m'n bed uit.

oke naja het gaat nu 2 nachten goed
Oud 14-01-2006, 21:37
lady of the dark
lady of the dark is offline
Citaat:
aliq schreef op 14-01-2006 @ 22:21 :
oke naja het gaat nu 2 nachten goed
zou best eens spanning kunnen zijn, maar ik zou je toch aanbevelen, als het terugkomt eens een nachtje in een andere kamer door te brengen en kijken of je het dan ook hebt.
Oud 16-01-2006, 13:27
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Weer een probleem uit de wereld.
Advertentie

Regels voor berichten