Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2006, 20:40
twinkebel
twinkebel is offline
topic zegt het al, Puistjes, hoe kom ik er snel vanaf
bij voorbaat dank
Met citaat reageren
Oud 12-01-2006, 20:45
coopergirl
coopergirl is offline
huid regelmatig reinigen
eventueel spul via de huisarts
ik houd van dr vd hoog producten
Oud 12-01-2006, 21:20
Dolores
Dolores is offline
Wat coopergirl zegt.
En verder gewoon gezond eten en leven enzo.

Oh en gebruik de zoekfunctie eens, genoeg topics over dit onderwerp.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2006, 22:02
Verwijderd
Ik heb ook dr van der hoog producten. Werken opzich wel goed, maar moet er wel aan denken om ze te gebruiken.
Verder gebruik ik diane-35, maar dat is alleen voor ernstigere acné. Ben er nu bijna vanaf.
En wat ook helpt is om regelmatig je kussensloop te verversen.
En verder zo min mogelijk met je handen aan je gezicht zitten, vooral als je iets zouts en vets als bijv chips en patat hebt gegeten.
Ga geen uitdrogende middelen als clerasil gebruiken. Die drogen je huid uit waardoor die alleen maar meer talg gaat produceren met weer meer kans op puistjes.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2006, 23:34
Koen M
Koen M is offline
Citaat:
ABgirl schreef op 12-01-2006 @ 23:02 :
Ik heb ook dr van der hoog producten. Werken opzich wel goed, maar moet er wel aan denken om ze te gebruiken.
Verder gebruik ik diane-35, maar dat is alleen voor ernstigere acné. Ben er nu bijna vanaf.
En wat ook helpt is om regelmatig je kussensloop te verversen.
En verder zo min mogelijk met je handen aan je gezicht zitten, vooral als je iets zouts en vets als bijv chips en patat hebt gegeten.
Ga geen uitdrogende middelen als clerasil gebruiken. Die drogen je huid uit waardoor die alleen maar meer talg gaat produceren met weer meer kans op puistjes.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Haha, ik zou de jongen die de vraag stelt geen diane-35 laten nemen... Denk dat zijn borstjes gaan groeien dan ;-)

Er bestaan een hoop producten die helpen tegen acne. Exfoliac bijvoorbeeld. (zie www.exfoliac.com )
Met citaat reageren
Oud 13-01-2006, 00:49
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Hoe oud ben je TS. Als je het na je 17e nog erg hebt kan je het beste naar de dokter gaan, die heeft wel middelen zoals rocutane ofzo, da's wel heel agressief en niet echt goed voor je gezondheid.

Maar wat kan je doen? Eet eens wat gezonder. 2 stuks fruit, genoeg groente etc. Zorg dat je ook genoeg water drinkt. Het liefst bronwater, maar aangezien dat natuurlijk niet altijd haalbaar is kan je ook gekookt water drinken. 2 liter per dag zal zeker helpen. Dingen als biergist, kan allemaal. Vermijd in ieder geval veel verzadigde vetten. Er wordt weleens gezegd dat voedsel niet echt in verband is te brengen met acne, maar da's t denk ik soms toch wel. Goede voedsel helpt volgens deskundigen, dus dan lijkt het me logisch dat slecht voedsel ook z'n effecten heeft.

Vermijd ook stress. Zit er niet teveel aan, en kussenslopen tijdig vervangen is ook goed. Dingen als zonnebank moet je niet doen.

Wordt niet onzeker vanwege die date, da's nergens voor nodig, gedraag je normaal dan kijkt dat meisje dr wel overheen, en zo niet, dan is ze t niet waard
Met citaat reageren
Oud 13-01-2006, 07:43
Verwijderd
Citaat:
Koen M schreef op 13-01-2006 @ 00:34 :
Haha, ik zou de jongen die de vraag stelt geen diane-35 laten nemen... Denk dat zijn borstjes gaan groeien dan ;-)

Er bestaan een hoop producten die helpen tegen acne. Exfoliac bijvoorbeeld. (zie www.exfoliac.com )

Had eigenlijk nog niet eens door dat ts een jongen was.
Verder was m'n stukje ook meer algemeen bedoeld, was't hem ook nog niet aan het aanraden.

Hij kan denk ik beter (als het echt zo erg is) eerst eens met benzoylperoxide en gisttabletten beginnen ja.
En als hij het heel erg heeft kan hij beter idd even naar de dokter gaan. Die weet het beste wat hij bij hem kan voorschrijven.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2006, 08:00
Raven
Raven is offline
hum wat bij mij goed hielp was zonlicht en zeewater

dus als je van de zomer op vakantie gaat.. lekker naar het strand..

ik was helemaal gaaf na 3 weken zee
Met citaat reageren
Oud 13-01-2006, 11:39
Apomes
Apomes is offline
Ach je kan hier advies krijgen tegen de sterren op, daarom gaat het nog niet lukken op jouw huid.

Ik heb een heel koppige huid, heb werkelijk veel geprobeerd:
-Producten (Biotherm, Vichy, Louis M., Exfoliac, natuurlijke producten, gisttabeletten,...) zowal alles en niet hielp
-Differin Creme (voorschrift): werkt goed voor de mee-eters maar niet puistjes

- microdermabrasie kuur (700 EUR en toch geen resultaat )

- laser (6 x15 EUR)

- Chemische peeling: Heel leuk, al mijn expressie rimpels zijn weg! Maar niet mijn puistjes

- Mino 50 & Tetralysal: nja niet echt!

Dusja, mijn huid is gewoon koppig! Nochtans verzorg ik me heel goed, eet ik gezond etc.

Nu ga ik op aanraden van de Dermatoloog beginnen met een Glycolzuurpeeling kuur! (dat moet eerst wekelijks, dan twee wekelijks en dan gewoon onderhoud beurten)

Als dat niet helpt ga ik ofwel:

A) Wenen
B) Roccutane
C) Strop nemen

In die volgorde

Ik heb werkelijk al minstens 1000 Euro's gegeven aan mijn huid! Heb wel een mooie huid hoor, geen rimpels of niets! Maar wel puistjes, mee-eters en met bijgevolg roodheid.
Oud 14-01-2006, 11:16
Verwijderd
Om anderen maar voor te zijn:

''
Met citaat reageren
Oud 14-01-2006, 16:31
Tiño
Tiño is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 14-01-2006 @ 12:16 :
Om anderen maar voor te zijn:

''