Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-01-2006, 20:48
Bruna
Bruna is offline
In tegenstelling tot eerdere topics over dit onderwerp eigenlijk de omgekeerde vraag. Ik kom moeilijk klaar (en het hoeft voor zowel mijn vriend als voor mij niet persé) en die keren dat ik dan klaarkom is het eigenlijk alleen wanneer mijn vriend mij beft.
Nu is het gevoelsmatig voor mij zo dat mijn lichaam 'automatisch' aan dat zogenaamde 'randjefietsen' doet. Soms best leuk en lekker, maar op een gegeven moment wordt het gewoon irritant en wil ik gewoon over die drempel heen.
Heeft iemand misschien tips die mij(/ons) zouden kunnen helpen?
Met citaat reageren
Oud 15-01-2006, 20:58
Orpa
Orpa is offline
Het meest gehoorde antwoord: Relax... Je moet niet te hard bezig zijn met klaarkomen, daar word het alleen maar moeilijker van, maar je moet gewoon genieten van t feit dat je lekker bezig bent...

Anders kan je jezelf n 'handje helpen' door met je klit te spelen tijdens de penetratie. Je kan een hele stapel standjes proberen, misschien dat als hij vanuit een andere hoek binnenkomt dat je wel kunt klaarkomen...

Denk niet dat je er veel aan hebt, maar oké
Oud 15-01-2006, 21:39
Verwijderd
Relaxen inderdaad. Ontspannen.
En zelf proberen. Want kan jij jezelf wel klaar laten komen? Over die drempel komen is toch een beetje een kwestie van doorzetten en doorgaan. Denk anders aan dingen die je opwinden, je vriend, wat je met hem gaat doen, weet ik veel wat nog meer. Waar jij opgewonden van wordt. Kom je, is mijn ervaring, ook sneller klaar.
En probeer, hoe moeilijk dat op zich ook is, je niet teveel te focussen op dat klaarkomen. Want dat werkt alleen maar tegen.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2006, 21:50
Mousse
Mousse is offline
Juist als je denkt: ik wil over die drempel heen kom je niet of ben je onmetelijk lang bezig om eroverheen te komen.
Zoals hierboven gezegd, relax helemaal.
Als je met jezelf bezig bent: denk aan het gevoel dat je hebt als je vriend je beft, fantaseer wat hij met je doet.
Er als eens aan gedacht om iets trillends te nemen? Klinkt mss gek maari k lees wel eens dat het helpt.
Oud 15-01-2006, 21:59
Bruna
Bruna is offline
Hmmm... Voor mezelf helpt het feit dat het voor zowel mij als voor hem niet persé hoeft wel wat betreft het kunnen ontspannen. Ik heb dus in ieder geval niet het idee dat ik moet klaarkomen. Als het komt, dan komt het. Anders ook niet.

Ik probeer zoveel mogelijk te ontspannen en niet te denken aan het klaarkomen, maar gewoon te genieten. Dat lukt me al aardig denk ik, behalve na een tijdje dat ik dan een beetje genoeg heb van dat 'randjefietsen'. Dan ben ik er denk ik zeker meer op gefocused.

Ik had ook ergens gelezen dat wanneer je je bekkenbodemspieren (ofzo) zou aanspannen je dan sneller een orgasme zou krijgen. Dus dat probeer ik ook wel, maar ik denk dat dat nog vooral een kwestie van oefenen is.

Wat betreft de verschillende standjes: we zijn al een beetje begonnen met verschillende standjes uitproberen (niet vanwege het klaarkomen van mij, maar omdat we dat leuk vinden) en wisselen sowieso altijd wel van standje tijdens de seks. Gek genoeg voelt alles echt verschrikkelijk lekker en geniet ik echt heel erg, maar er van klaarkomen doe ik niet.

Mezelf een handje helpen is wat lastig, vooral omdat ik mezelf ook niet kan laten klaarkomen. Ik heb het een hele tijd terug dan ook maar zowat opgegeven. Het gekke is dan ook weer dat wanneer hij mij verwent met zijn handen het wel heerlijk is

Ik ga zeker de tip van Mushu uitproberen wat betreft het denken aan dingen die me opwinden etc.

Ik weet van mezelf dat ik niet makkelijk klaarkom, maar ik wil toch eerst van alles geprobeerd hebben voordat ik me er bij neerleg (vandaar ook oa dit topic)

En Mousse: wat versta je precies onder iets trillends? Denk je dan aan bijvoorbeeld een vibrator of juist iets heel anders?

Laatst gewijzigd op 15-01-2006 om 22:02.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2006, 23:40
Verwijderd
Mijn vriend heeft het verpest voor mij :-/ Ik kom nu nog maar heel moeilijk klaar, eigenlijk bijna alleen als hij in me zit (en clitoris gestimuleerd wordt). Daarvoor had ik hetzelfde als jij, alleen met beffen, maar zelfs dat lijkt nu onmogelijk geworden.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2006, 22:43
Mousse
Mousse is offline
Nou een trillende eend, vibrator bijvoorbeeld. Als je dat op je clitoris zet geeft het mss net extra stimulatie die je kan helpen om te komen.
Oud 18-01-2006, 12:01
Maurice
Maurice is offline
Citaat:
Mousse schreef op 16-01-2006 @ 23:43 :
Nou een trillende eend. Als je die op je clitoris zet geeft het mss net extra stimulatie die je kan helpen om te komen.
edit: iets met een foto van een Eend / Deux Chevaux en een 'die wil je er niet op hebben'-opmerking. heel flauw.

ontopic: bestond er niet een website over randjefietsen, gemaakt door een forummer?

Laatst gewijzigd op 18-01-2006 om 12:04.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2006, 12:06
-SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
www.randjesfietsen.info

Geen dank
Oud 18-01-2006, 13:54
Mousse
Mousse is offline
Citaat:
Maurice schreef op 18-01-2006 @ 13:01 :
edit: iets met een foto van een Eend / Deux Chevaux en een 'die wil je er niet op hebben'-opmerking. heel flauw.

ontopic: bestond er niet een website over randjefietsen, gemaakt door een forummer?
ervaring?
Oud 18-01-2006, 17:30
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Gewoon ontspannen en genieten. sexen bestaat niet alleen uit klaarkomen, maar ook uit genieten.
Oud 18-01-2006, 18:36
Bruna
Bruna is offline
Citaat:
Maurice schreef op 18-01-2006 @ 13:01 :
Maar daar staat dus meer over hoe je 'randjes fietst', dan hoe je juist over die drempel heen komt
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten