|
|
Bekijk resultaten poll: Religie en Mystiek samen op een forum? | |||
Ja! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
23 | 41.82% |
Nee! |
14 | 25.45% |
Anders! |
1 | 1.82% |
Ik druk graag knopjes. |
17 | 30.91% |
Aantal stemmers: 55. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 12-03-2006 om 14:44. |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het (ondanks dat ik er praktisch nooit kom) wel een goed idee en vraag me ook af waarom Mystiek übhaupt ooit los is geraakt van religie. De onderwerpen sluiten goed op elkaar aan en als je ze alletwee samenvoegt heb je ook nog een subforum wat toch genoeg mensen moet trekken lijkt me zo.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar ik zie het nut van dit topic eigenlijk niet. Als jij nu een topic hebt wat iets mystieks heeft wat best op religie past dan post je het daar. Punt, verder niet moeilijk over doen. De topics van Mystiek kunnen altijd wel ergens anders terecht, maar zo'n apart forum als er nu was was niet te doen. Het was dood en dus moest het worden opgeheven. Andere oplossingen zijn bekeken. Nu is het er niet meer en breng je het topic wat je wil openen maar onder in het forum waar het voor je gevoel het meest past. Een naamswijziging (wat je dan nu alleen gaat doen) is imo niet nodig.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Je kan wel strenge regels gaan stellen en die naleven, maar dat is ook niet altijd een oplossing. Mystiek is sowieso al erg gevoelig voor gezeik en met een combinatie was dat gewoon signifikant erger, zeker als je er de nadruk in een speciaal subforum op legt.
||
Citaat:
||
Citaat:
ik denk dat mystiek gewoon even een identiteitsprobleem heeft en het heil op andere (buiten-s.comse) fora moet gaan zoeken, want oplossingen worden er toch niet voor geboden. |
![]() |
|||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Bovendien kan ik me niet indenken dat de christenen, joden en moslims op Religie zich meer bedreigd voelen of aangevallen worden door mede-spirituelen dan door de keiharde atheïsten die er nu komen. Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
De meeste topics over niet-kerkelijke spiritualiteit en topics die voorheen op Mystiek terecht kwamen, kunnen prima op de nu nog bestaande fora terecht. Het zal altijd blijven dat je voor een (klein?) aantal dingen nergens terecht kunt, daarin zijn mystieke zaken niet het enige onderwerp: je kunt nu eenmaal geen oneindig aantal fora hebben. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zelf ben ik van mening dat 99% van de topics die voorheen op mystiek terecht kwamen ook best op een ander forum past. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Moet je niet gek opkijken als er overal zweverige topics opduiken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Of gewoon onder andere regels, als spammen ed. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Overal topics die er niet horen ![]() Even zonder gekheid, beetje irritant doen bevorderd de FB-opinie voor mijn zaak niet, dus dat doe ik natuurlijk niet. Ik zie alleen niet waarom religie niet een beetje uitgebreid kan worden. Maar goed, de FB's van Religie hebben er geen zin in en een verlicht despoot is, hoe verlicht ook, nog altijd een alleenheerser ![]()
|
![]() |
|
|