Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind http://www.endoria.net nog altijd top, maar die is ff gestopt met leden aannemen. Verder ken ik er niet veel, want endoria is goed zat
![]() |
![]() |
|
![]() |
********: je haalt iets door elkaar. Jij hebt het over de beweegredenen van de Admin. Ohja en je vergeet dat sommige Admins het ook doen om ervaring op te doen. Dat is dan ook de rede dat ik een gratis shell service ga oprichten
![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Aan de andere kant: misscchien betaalt 'ie het wel zelf (server endoria.net is aangesloten bij Trueserver). |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het probleem is dat upstream verbindingen naar het internet altijd geld kosten (bij de wortel). Dus iemand moet er uiteindelijk voor betalen. Tuurlijk, er zijn wel dingen gratis. Neem Linux, dat is gratis. Maar behalve bloed, zweet en tranen van ene Torvalds waren daar in het beginsel ook geen kosten aan verbonden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij deds krijg je 25 mb websape ![]() [Dit bericht is aangepast door halve banaan (19-03-2002).] |
![]() |
||
Citaat:
is gratis, voor een bepaalde groep. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() "Marcade purchased the domain and created the site" Dus jij verleent gratis bepaalde diensten om je eigen 'project' / 'community' te creeren. Daarbij geldt dan ook automatisch de regel "voor een bepaalde groep" .. gratis op grote schaal is onmogelijk .. dat zou geldverspilling zijn als er geen achterliggend motief is ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat zal zo blijven.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gratis in de 'brede zin', dus voor 'iedereen', is niet mogelijk (zonder verlies te draaien) wat het hosten van sites betreft (en dan bedoel ik uiteraard zonder reclame). [Dit bericht is aangepast door ******** (19-03-2002).] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus waar jij van denkt dat het puur gedacht is om de opensource community te steunen, is eigenlijk een paradepaardje voor hun commerciele produkt. Vergeet niet: mensen die opensource 'steunen' doen dit meestal niet omdat ze een 'goed hart' hebben .. maar om op die wijze hun produkten te pushen, bekendheid te krijgen.. Denk maar eens aan SUN .. die maken altijd reclame voor hun 'open development', maar zijn wel super commercieel. Vergeet daarbij ff een brakke i386 Solaris die toch niet tot zijn recht kwam en een opgekochte en vervolgens gratis weggegeven Officesuite om hun naam onder de grote massa te brengen. Hun systemen en support kosten gewoon geld, zoals altijd ![]() .. marketing .. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben dan ook niet tegen Microsoft zelf, het is (het ontwerp van) Windows zelf waar ik grotendeels ontevreden over ben. [Dit bericht is aangepast door ******** (22-03-2002).] |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Probleem is meer dat er users geregisteerd zijn die het toch alleen maar asl dumpplaats gebruiken en die is Questor nu aan het opsporen d8 ik zo.. verder krijg je 50 MAX 65 MB aan ruimte, en er zijn al veel gebruikers en dus kost het veel HDD.. volgens mij is de enigste reden voor de stop maintenence |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[PHP] Webserver: IIS of Apache? BarbapapaX | 23 | 07-02-2005 21:22 | |
Software & Hardware |
[webserver] problemen met PHPTriad(apache etc.) DG | 15 | 08-01-2005 01:45 | |
Software & Hardware |
[Webserver] Diverse vragen Martin | 49 | 26-10-2003 09:34 | |