![]() |
|
Verwijderd
|
Deze keer gaan we de columnwedstrijd helemaal anders aanpakken! Wat er allemaal anders is, kunt je op je gemak lezen in deze thread. De bottomline is dat de columns geënt zijn op een actualiteit.
Met behulp van deze poll hebben we bepaald welke periode we gebruiken voor onze columnwedstrijd en de keuze is gevallen op de midweek van maandag 10 april tot vrijdag 14 april. Dit betekent dat de columns uiterlijk vrijdag 14 april om 23:59:59 binnen moeten zijn op letteren@scholieren.com. Dit betekent ook dat de column moet gaan over iets dat in het nieuws was in de periode van 10 tot 14 april. De bedoeling is dat je een internationaal of landelijk nieuwsitem vindt, want de zuid-Biggenveense kampioenschappen worstboeren kunnen niet echt een actualiteit genoemd worden. Iedereen die van plan is te gaan stemmen in de poll word gevraagd om ook de actualiteiten in de gaten te houden, zodat de columnisten niet voor niets werken. De forumbazen zullen die zaterdagmorgen rond de klok werken om alle inzendingen zo rap mogelijk op het forum te zetten en er direct een poll achteraan te knallen. Ik hoop dat het zo duidelijk is. ![]() LUH-3417 Laatst gewijzigd op 15-04-2006 om 13:51. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Van serieus naar onzin ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En op die dag houd ik Roosje en Ieke ook bezig, dus hebben zij ook geen tijd ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() (maar alvast gefeliciteerd) Ontopic: Telt de krant van maandag al mee? (En dan bedoel ik dus: nieuws van zaterdag/zondag). Ik snap wel dat het misschien slimmer is om nieuws van donderdag/vrijdag te kiezen, maar als het nou echt leuk is, of ik heb een geweldig idee?
||
Verwijderd
|
Citaat:
LUH-3417 |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|