Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2006, 13:40
Verwijderd
De stoute schoenen staan al in mijn kamer tussen een berg van roze veertjes en twee lapjes stof van een kleine tien vierkante centimeter. In de spiegel gluur ik naar het beeldscherm van mijn computer, waar een website in ijzige kleuren mij wenkt. Gauw staar ik weer in mijn eigen ogen; eerst nog even wat 'volume mascara' en op mijn dunne lipjes nog een extra laag lipstick. Nadat ik mijn verleidelijke knipoog nogmaals heb geoefend, leg ik mijn handen onder mijn borsten en constateer dat ze wel eens wat groter mogen worden, maar waarschijnlijk zal dat er niet meer inzitten. Ik slaak een zucht en pluk mijn topje van de grond, die natuurlijk veel te strak is. De roze pluimen krijgen als taak een rokje te zijn. Mijn voeten prop ik in doorzichtige pumps en ik voel mij een levensechte Playboy-bunny.

Op mijn monitor ververs ik de site jaggle.nl wel eens per minuut. Met rode wangen lees ik de titel van het bericht ontelbare keren over en met de keer wordt mijn verlangen groter. “Presentatrice van BNN en het nieuwe Talpa wil geld verdienen voor Dutchypuppy Foundation, die wereldwijd proberen het hondenleed te bestrijden.” Roemeense straathonden bleken haar hierbij te willen helpen en samen met haar gingen ze op de foto, allemaal in Adam- en Evakostuum. De editie van hét blootblad met deze reportage zal omstreeks juni in de winkel verschijnen. Ik kan echter niet wachten en gretig surf ik elke dag over het web, opzoek naar de eerste verboden kiekjes. Alsof God mijn gebed verhoord heeft en voor het eerst in mijn leven mijn vraag ook doet uitkomen; de naaktfoto's van Bridget Maasland verschijnen op internet. Jaggle publiceert ze echter niet op zijn site, maar via e-mail is de sessie wel te krijgen. De hoofdredacteur van Playboy erkende dat het erg opvallend was dat de foto's zomaar op het internet staan, want zelfs een groot aantal van de werknemers aan hun eigen website waren niet in het bezit van Bridget's fotoshoot. Vreemd, maar mij hoor je niet klagen.

Na in mijn hoofd tot tien te hebben geteld typ ik het e-mailadres van Jaggle in en verstuur het bericht onder vermelding van “Bridget in Playboy”. Ze is een vrouw met zo'n goddelijk lichaam waarvan ik elke week wel bergen met foto's van wil hebben. Geen platte foto's, zei Bridget in een interview, wel mooie foto's. Het poesje en de honden hebben voor even een staak-het-vuren.

Zenuwachtig pluk ik aan de veren van mijn kostuum die ik speciaal heb gemaakt om mijzelf aantrekkelijk te maken. Ik wilde weten hoe het voelt om uitdagend te zijn en een onweerstaanbaar lichaam die hebben die elke man aanbid, maar een lichaam als Bridget zal ik nooit krijgen. Hoe strak mijn shirtjes en hoe kort mijn rokje ook maar zijn. Ik kan daarom niet wachten tot zaterdag, wanneer ik kan genieten van twee ronde Maaslanders in mijn mailbox. Mijzelf lekker maken is namelijk het leukste wat er bestaat.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten