Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Latex/Gothic -> latex rokjes/jurken (broeken ook wel), gothic jurkjes, gothic rokken, gothic gewaden ![]() geen leer -> koop dan aub latex ![]() "Alternatief" -> Gordijnstof wijduitlopende broeken ![]() ja kben beetje oversext ![]()
Laatst gewijzigd op 25-06-2002 om 14:46. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Bij meisjes vind ik het eigenlijk heel moeilijk te bepalen. Bepaalde kleren kunnen bij persoon A heel sexy staan, maar bij persoon B gewoon ordinair.
Wat ik over het algemeen wel mooi vind zijn de standaarddingen, gewoon een mooie donkerblauwe of beige broek, niet ál te strak, da's ordi, en gewoon een leuk truitje, blousje en een jasje eroverheen oid...als het allemaal mooi zit en het meisje heeft een mooi figuur dan vind ik dat wel heel sexy ja ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat ik echt vreselijk vind is het standaardwerk: zo'n felroze polo van Lacoste, spijkerjasje erop, bootschoenen, rommelig knotje...blegh Wees een origineel dames! |
![]() |
|
Kleding waarin je kunt zien dat een meisje/dame zich prettig voelt. Dat maakt de dame in kwestie meestal al meteen een stuk sexier... Ik vind stijlvol zowiezo veel aantrekkelijker en het verlengde hiervan is dus sexy...
![]() Maar dames die met de goederen te koop lopen (wat een beeldspraak ![]() |
![]() |
|
![]() |
wat ik wel mooi vind(ik weet wel niet of ik het 'sexy' vind):een jongen met dreads,t-shirt maakt niet uit,een driekwart broek of net op de knie of zo,behaarde benen en sandalen
![]() Ooooh,gisteren belde ik bij em aan en een vriend van em was daar,haar tot aan de kin,een bruin gezicht en zo'n polo dat erg bij zijn huidskleur paste,oooooooh :geil: en sikjes en bakkebaarden zijn ook mooi ![]()
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() Gele Gant/Dockers shorts, rode polo RL/Tommy/whatever, puma's, Polo petje... (oeh! ![]() Ik bedoel, als het leuk staat, waarom zou je het dan niet dragen? Ik vind een overhemd uit de broek sexy ![]() ![]() En niet te vergeten de stem! |
![]() |
|
Jongetjes
bakkebaarden!!! Ja sorry hihihi ![]() eyeliner (niet teveel aub) sigaretten *tsja* heupbroeken strak strak strakke topjes meisjes streepjespanty's eehm.. ja dat was het wel...
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Jongen: Wijd uitlopende broek ( best meisjes model dus ), rokken kunnen ook heel mooi staan. Een een mauwloos shirt met gespierde armen is ook heel mooi ( denkt aan een zekere Meastrecks ) En verder lieve/vrolijke oogjes
![]() Meisjes: mooi figuurtje, en dat hoeft echt niet slankt te zijn, leuk gezicht. En qua kleding weet ik het eigenlijk niet ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Hij mag een ruig koppie hebben, maar wel verzorgd. En moooooie donkere ogen om in te verdrinken ![]() Zucht.... ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
Donkerbruin glanzend haar vind ik mooi, evenals een nette broek met een persvouw, en daaronder hakken. Of, zoals italianboy zei, een pak met krijtstreep.In ieder geval een zelfverzekerde uitstraling, mooie benen en stijlvol gekleed met veel klasse
|
jochjes
bakkebaarden uiteraard ![]() baggy broek (niet superwijd dus) met zwarte doc's of gewoon allstars eronder overhemd met korte mouwen (wel redelijk strak dan ![]() ![]() En dan het liefst in het zwart, of in een lieve zelfbedachte combinatie ![]() ow en ploefhaar is echt * ![]() meisjes heupbroeken ![]() zigeunerrokken die ook op je heupen zitten , met een kort hemdje met pofmouwtjes,of met open schouders erbij en veel kettingen en dan van die lage laarsjes met van die dunne hakken en corsetten uiteraard.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar nogmaals vaak staat het pas sexy al de debetreffende persoon dat uitstraalt... |
![]() |
||
Citaat:
wij-geilen-op-zelfverzekerde-stijlvol-geklede-bruin-harige-25-jarige-carriëre-makende-vrouwen-met-niet-dikkere-borsten-dan-cup-c-anders-valt-daar-te-veel-aandacht-op-en-dat-is-niet-de-bedoeling-met-zo'n-mooi-hoofdje-club |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
echt sexy jongeboy16 | 22 | 22-10-2011 21:53 | |
De Kantine |
[Fototopic] Welke bekende man/vrouw vind je heet/sexy/mooi? Missy | 500 | 29-06-2010 12:42 | |
De Kantine |
Welke kies je? Je moet kiezen Michel1992 | 27 | 29-08-2009 15:46 | |
Lifestyle |
wat vind je sexy? Roffachick | 3 | 25-09-2005 20:27 | |
Lifestyle |
Wat is SEXY bij mannen? Blitzkrieg Bop | 239 | 12-10-2003 01:21 | |
Lifestyle |
fototopic Ninnoc | 452 | 02-07-2002 19:10 |