Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Daarbij laat ik het volgende buiten beschouwing: Ik weet niet of het zo goed is om zo lang over iets na te denken, het wordt bijna te 'gemaakt', terwijl je bij dichten (misschien) uit moet gaan van een primair gevoel. Dat zo simpel mogelijk opschrijven moet naar mijn mening geen 'schaafwerk' zijn. Maar dat laat ik dus terzijde.
||
Citaat:
Geniale vondsten in gedichten zijn vaak niet 1,2,3 gevonden, en het zou een heel gemis zijn als er niet ditsoort goed overdachte gedichten zouden bestaan, toch? En nu terug naar het gedicht, eigenlijk is het meeste al gezegd, maar ik struikel wel over het einde eigenlijk. Niemand anders had geloof ik moeite met het ritme, maar ik kan het niet vinden ![]() Toch: leuk, mooi. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Olala, hulde hulde.
![]() ![]() Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik schrijf en dan is het ook meteen af. Althans, dat is dan wat ik denk. En wellicht moet ik dat níét denken en is dat mijn meest zwakke kant. Daarom kan ik ook best veel respect opbrengen voor bijvoorbeeld Reem. Ze weet na lange tijd een juweel voor te schotelen. Ik zou er nooit het geduld voor hebben. Voor mij geldt: In één keer geen juweel, nooit meer een juweel. Maar ik ga veranderen.
||
Citaat:
En het is al positief dat je gaat proberen te veranderen. Reem, sorry dat ik je topic volspam ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Voorronde: Het beste DoP-gedicht van 2006 Reynaert | 40 | 17-12-2006 13:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Wedstrijdtopic: Het beste DoP-gedicht van 2006 Reynaert | 59 | 30-11-2006 22:24 | |
Muziek |
Welke muziek heb jij? AXE | 66 | 18-07-2003 15:08 | |
Muziek |
playlist-topic Tombooo | 27 | 12-03-2003 23:28 |