![]() |
|
Goed,
dit wordt misschien een beetje een onsamenhangend verhaal, want een heel uitgebreid plan bestaat (nog) niet (vooruitgang wordt echter wel geboekt!), maar sinds gister loop ik met het idee rond om de verschillende fora van Kunst en Cultuur eens een keertje samen te laten werken d.m.v. kleine projectjes. Ik geloof 'dat dit de inspiratie van beide kanten een nieuwe boost zou kunnen geven' (ja ik weet het, klinkt cliché, maar hopelijk is het allemaal niet zo ernstig). Het betreft hierbij een samenwerking tussen woord en beeld, een combinatie die doorgaans heel mooi uitvalt lijkt mij zo. Het plan kreeg behoorlijk wat bijval, dus hierdoor raak ikzelf er zo langzamerhand ook van overtuigd dat het nog wel eens zou lukken ook. Voor duidelijkere uitleg verwijs ik jullie door naar DoP, daar is het topic gister gestart en klinkt mijn hele gebrabbel misschien ook wat logischer (ik geef je geen al te grote kans maar och...): - klik klik klikkerdeklik - Daarnaast is nu ook ARTistiek op de hoogte. Dit is het idee dat tot nu toe uit is gedacht (min of meer): ARTistiek-ers die een gedicht of verhaal zoeken/hun kunsten aanbieden plaatsen een 'contactadvertentie' in het daarvoor bestemde topic op DoP of Letteren (het topic hiervoor moet nog komen). DoP'ers en Letteraars die op zoek zijn naar een illustratie/hun kunsten aanbieden plaatsen op het hiervoor bestemde topic in ARTistiek hun 'contactadvertentie' (het topic hiervoor moet nog komen). Of er komt een gezamenlijk contactadvertentieforum. Zoiets. Ik hoop dat het jullie ook wat lijkt? En goede ideeen en hulp zijn meer dan van harte welkom ![]() Kus, Rita
Laatst gewijzigd op 24-04-2006 om 21:50. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
samenwerkingsproject met andere subfora Rita Pavlovic | 11 | 30-04-2006 15:42 | |
Verhalen & Gedichten |
samenwerkingsproject met andere subfora? Rita Pavlovic | 39 | 25-04-2006 15:36 |