Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2006

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-04-2006, 21:13
whertus
whertus is offline
Hallo,

om maar ff met de deur in huis te vallen: heeft iemand hier misschien een samenvatting van 'de gedroomde wereld' gemaakt want ik heb zelf geprobeerd hiervan een samenvatting te maken en ik kom zelf niet verder dan hoofdstuk 1. Ik heb echt bijna de hele dag hieraan besteed en nog steeds snap ik er niet zo veel van. Ik hoop zo erg dat iemand mij hiermee kan helpen en me uit de brand helpt door mij zijn/haar samenvatting toe te sturen. Pm me maar voor mijn mail adres.
alvast bedankt!

groetjes
Advertentie
Oud 01-05-2006, 15:59
IcedEarth
IcedEarth is offline
is het voor kunstgeschiedenis/handvaardigheid?
ik heb het boek zienderogen kunst.. geen id. of je daar wat aan hebt!
Oud 01-05-2006, 17:01
whertus
whertus is offline
Het is voor kunstgeschiedenis,

de titel: De gedroomde wereld
ondertitel: utopische ideeën in kunst en architectuur

ik hoop zo erg dat iemand hiervan een samenvatting heeft he, ik geraak echt niet door het boek heen.

btw: het is het onderwerp voor het examen vwo kunstgeschiedenis
Oud 01-05-2006, 19:48
IcedEarth
IcedEarth is offline
hm.... ik doe havo, en wij hebben niet echt een onderwerp, maar moeten het hele boek leren .
Oud 01-05-2006, 19:59
whertus
whertus is offline
owkeej dan, het geeft niet... succes iig met je examens

Hmm.. weinig reactie hier op het forum. Ben nu bezig met het boek en het gaat kei langzaam..
Oud 02-05-2006, 13:07
Sasbeest
Sasbeest is offline
Ik ben nu ook bezig dat boek door te werken. Maar het ligt niet aan jou dat het niet opschiet, de stof is gewoon moeilijk om doorheen te komen. Hebben jullie het op school behandeld, of er nog helemaal niks aan gedaan?
Oud 02-05-2006, 13:31
Cethlion
Cethlion is offline
Het is inderdaad bijna onmogelijk om een samenvatting te maken; bijna alles lijkt even belangrijk. Wij hebben op school veel stencils gekregen waarin onze leraar steeds de kern van een (ongeveer) tiental bladzijden had uitgewerkt. Dat hebben we tot nu toe tot hoofdstuk III en nog steeds is het een dik pak papier.

Gebruik je de exameneisen op blz. 11 & 12? Daar staan vragen en wat je moet weten over elk hoofdstuk. Misschien kun je per hoofdstuk die vragen beantwoorden en daardoor wat gerichter werken. Dan nog kost het denk ik veel tijd, maar ja. Iets beters weet ik op het moment ook niet.
Oud 15-05-2006, 16:19
isa88
isa88 is offline
iemand uit mijn klas heeft wel de exameneisen uitgewerkt, ik kan ze wel intypen, ik heb alleen geen idee of ze goed zijn beantwoord...
@Cethlion: zijn die stencils misschien ook ergens op internet te vinden, is misschien handig voor andere leerlingen!
Oud 15-05-2006, 18:44
Sasbeest
Sasbeest is offline
Citaat:
isa88 schreef op 15-05-2006 @ 17:19 :
iemand uit mijn klas heeft wel de exameneisen uitgewerkt, ik kan ze wel intypen, ik heb alleen geen idee of ze goed zijn beantwoord...
Als je dat zou willen doen, zou wel heeeel fijn zijn! Ook al kloppen ze misschien niet helemaal, is toch handig om te vergelijken
Oud 16-05-2006, 07:53
isa88
isa88 is offline
ik zal ze ff zoeken, en zsm intypen...
ik laat t wel horen als ik zover ben...
Oud 25-05-2006, 12:47
niek88
niek88 is offline
zo tijdje geen dingen gebeurd hier..

maandag kunstgeschiedenis 'de gedroomde wereld'
en word nu al helemaal gek van die bundel
echt alles door elkaar heen en geen eens chronologisch
grr..
iemand misschien uitgetypt de verschillende stijlen met hun ken-
merken of andere handige dingen op de pc staan die kunnen
helpen bij t leren van kunstgeschiedenis VWO?
hoor t wel, tis van harte welkom in ieder geval!
Oud 25-05-2006, 13:41
Irene5888
Irene5888 is offline
Heeey.. Heeft er iemand misschien nu al IETS wat kan helpen bij het leren van de gedroomde wereld??
Zou echt heel erg fijn zijn..

alvast bedankt!

xxxxx
Oud 26-05-2006, 20:04
manda?
manda? is offline
Citaat:
whertus schreef op 30-04-2006 @ 22:13 :
Hallo,

om maar ff met de deur in huis te vallen: heeft iemand hier misschien een samenvatting van 'de gedroomde wereld' gemaakt want ik heb zelf geprobeerd hiervan een samenvatting te maken en ik kom zelf niet verder dan hoofdstuk 1. Ik heb echt bijna de hele dag hieraan besteed en nog steeds snap ik er niet zo veel van. Ik hoop zo erg dat iemand mij hiermee kan helpen en me uit de brand helpt door mij zijn/haar samenvatting toe te sturen. Pm me maar voor mijn mail adres.
alvast bedankt!

groetjes
Het helpt om de exameneisen uit te werken.. Wij hadden met ons tekenclubje een presentatie, waarbij elk groepje een hoofdstuk uitwerkte. Als het op mn pc stond kreeg je het, maar ik ga het niet voor je invoeren, no affence.. Je kunt beter niet alle namen uit je hoofd gaan leren, omdat slechts een deel van alles wordt gevraagd en bovendien telt het slechts 25%
Oud 30-05-2006, 13:17
whertus
whertus is offline
Het eindexamen KG viel opzich best wel mee.. en inderdaad, het telt maar 25% mee dus KG is in the pocket
Advertentie

Regels voor berichten