Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
zo vies lijkt 't me trouwens niet |
![]() |
||
Citaat:
Wraps zijn trouwens ook wel erg makkelijk. Mijn favoriet: koude warps besmeren met kruidenroomkaas en oprollen/vouwen met sla, tomaat, mais en stukjes kipfilet ertussen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Dit zijn allemaal meer gerechten dan recepten.
Citaat:
spaghetti met tomatensaus, prei en ham spaghetti met tomatensaus, aubergine en ham spaghetti met tomatensaus, courgette en ham spaghetti met tomatensaus, spinazie en ham spaghetti met tomatensaus, sperziebonen en ham ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hoe dan ook, omdat ik toch niets beters te doen heb: - Kipfilet - Mosterd (Liefst Groninger, waar mosterdzaadjes door heen zijn geroerd.) - Room - Witlof - Pasta (voor iedere kipfilet 1.5 strokje witlof ofzo) * Snij de kip in de lengte in dunne reepjes. Zout en peper naar smaak. * Maak de witlof schoon. * Snij de witlof in de lengte door het midden en verwijder het harde binnenste stuk. * Snij de witlof vervolgens ook over de lengte in dunne reepjes. * Bak de kip gaar. * Voeg de witlof toe en 2 minuten meebakken. * Voeg mosterd toe, een boel, en roer het er goed door. * Voeg room toe en laat even pruttelen. * Serveren met pasta.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Voor al die mensen met commentaar: vertel dan eens wat jullie dan wel eten!
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Of het lekker is hangt van je eigen smaak af. Er is niets mis mee om twee euro meer te betalen voor een stukje kip maar dan moet je het wel hebben. Als ik voor 15 euro een week eet dan vind ik 2 euro veel geld ja. Ik zeg ook niet dat ik nooit iets anders eet dan dit.
||
![]() |
Citaat:
Ben jij er zo een die wel biefstuk, kipfilet en hamlap eet, maar de rest van het dier vies of "pauper" vindt? Dat is pas pauper.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ikzelf heb het nooit geprobeert, en zal dat ook nooit doen, daar ben ik te veel een levensgenieter voor ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Studentenmaaltijden!!! Ellennnn | 10 | 09-04-2003 10:16 |