Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Bekijk resultaten poll: Op weg naar een betere kantine!
Ja 2 50.00%
Nee 2 50.00%
Neutraal 0 0%
Aantal stemmers: 4. Je mag niet stemmen in deze poll

Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2006, 14:19
Hulk
Hulk is offline
Ik ben bereid me beschikbaar te stellen als forumbaas voor De Kantine. Het valt me al een tijd op dat het niveau van zowel de topics als de FB's daar verslapt. Tijd om er eens goed de bezem doorheen te halen. IK ben daar de juiste persoon voor.

Daadkrachtig en niet al te mild. Ik denk dat -met het juiste modereerbeleid- DK kan worden omgetoverd in de prettige omgeving die het had kunnen zijn.

Ik hoop dat mijn aanstelling gepaard gaat met een ontslagbrief voor het huidige modereertuig dat er niks van schijnt te snappen. Een ban voor enkele kantine-verneukers zoals "Bob de Beer" is in ieder geval op zijn plaats ongeacht het verloop van deze sollicitatie.
Oud 14-05-2006, 14:30
Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Citaat:
Hulk schreef op 14-05-2006 @ 15:19 :
Ik hoop dat mijn aanstelling gepaard gaat met een ontslagbrief voor het huidige modereertuig dat er niks van schijnt te snappen. Een ban voor enkele kantine-verneukers zoals "Bob de Beer" is in ieder geval op zijn plaats ongeacht het verloop van deze sollicitatie.
Je hebt het wel over Boogie & Tofke_H (waar is die gozert eigenlijk ) ja. Dat gaat zomaar niet!

En je moet ook niet messen met Bob de Beer.

Als FB maak je geen goede topics, je verwijdert alleen de rest. Dat heeft dus niets te maken met de kwaliteit die de rest van de users aanlevert. Zij maken een leuke DK, jij niet. Maak zelf leuke topics, geef het goede voorbeeld, dan wordt DK vanzelf leuker.
Oud 14-05-2006, 14:37
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Tofke_h is niet zo aktief. Dat was hij lange tijd wel, nu is hij steeds minder aktief aan het worden op alle fora waar hij FB is. Toch vind ik dat op De Kantine de FB-crew redelijk volwaardig is. De richting van De Kantine staat me niet zo aan, maar daar wordt op dit moment naar gekeken
Oud 14-05-2006, 16:29
Ieke
Ieke is offline
Discussie over kantinebeleid en forumbazen is prima, maar aan dit soort open sollicitatie's doen we niet. Ik heb er gisteren ook al een gesloten, dus dat doe ik daarom nu weer. BZ is niet het forum voor (dit soort) sollicitatie's.
Als iemand een discussie wil over DK (in welke vorm dan ook) mag die gene een nieuw topic openen. Alleen wel het verzoek er geen poll bij te doen, alleen als deze er echt toe bijdraagt.

Regels voor berichten