![]() |
|
Hey,
ik heb op www.scholieren.com een programma gedownload (Bit Lord). Om prison break te downloaden. ![]() ![]() Dus hoe kan ik er voor zorgen dat ik het bestand van prison break wel kan binnnen halen? Laatst gewijzigd op 05-06-2006 om 21:26. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://en.wikipedia.org/wiki/Bittorrent Dit iis leuk en handig om te lezen.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Vraag dan babelfish om die pagina te vertalen.
![]()
|
Verwijderd
|
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bittorrent Nederlands.
|
![]() |
||
Citaat:
Je ziet bij torrentspy als je hebt gezocht rechts een groene/oranje/rode balk staan, hier kun je aflezen wat de health van je torrentbestand is. download alleen torrents met een groene balk, dan is de kans het grootst dat je hem ook kan downloaden. Onder de letter S staat het aantal personen dat het bestand helpt te verspreiden, van wie je het dus kunt downloaden.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() dit soort geklooi met routers heb ik nog allemaal zelf moeten ontdekken ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Ik zou zeggen: Download utorrent( www.utorrent.com )
Ga naar www.scholieren.com Klik op Torrents Klik op een link waarbij Seerders en/of Leechers een hoog getal hebben. Bijvoorbeeld Mission.Impossible.3.XViD.TS-maVen Klik nu op Click here to download the torrent with HTTP tracker zoek een locatie waar alles opgeslagen moet worden, en wacht af.
Laatst gewijzigd op 04-06-2006 om 22:05. |
![]() |
|
Is het echt zo moeilijk om dit uit te leggen?
Dit is het principe van bittorrent. Download uttorent. Ga naar een website zoals www.scholieren.com Zoek naar het bestand. Meestal zijn er verschillende bestanden. Zoek het bestand uit met de meeste seeders. Seeders zijn het aantal mensen dat hetzelfde bestand aan jou beschikbaar kan stellen. Hoe meer mensen, hoe sneller je het bestand binnen hebt. Klik erop. Download de torrent en open hem in utorrent en downloaden maar. Kortgezegd: torrent is een stuk ingewikkelder dan een gemiddelde progje a la Limewire.
Laatst gewijzigd op 04-06-2006 om 22:05. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
www.portforward.com staat hoe je dat doet. Maar eigenlijk is het inderdaad niet aan je besteed, blijkbaar wil je je niet inlezen in de materie en blijft dus maar roepen, ik weet niet, t werkt niet, ik snap niet. Dat kan, maar om bittorrent aan de praat te krijgen moet je gewoon een poort forwarden. Kan je wel blijven roepen ja maar ik snap niet blabla, zolang jij die poort niet forward zal ie t niet doen. Hoe je dat doet staat op www.portforward.com. Downloaden verschilt per torrent. Een torrent van Ubuntu heb je in 15 minuten wel binnen, een aflevering van lost/ prison break meestal ook wel snel. Maar t blijft afhangen van hoeveel mensen op die torrent aanwezig zijn. Zijn t er een paar honderd dan gaat t meestal snel. http://www.portforward.com/english/a...tLordindex.htm Laatst gewijzigd op 02-06-2006 om 15:27. |
![]() |
||
Citaat:
ik heb op www.scholieren.com een programma gedownload (Bit Lord). staat wel vaag zo ![]() scholieren.com warez h4x ban!!11 ![]() en het staat nog steeds in bambix zen post ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
niet dat ik me hier verder druk om maak hoor ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
...Zei nare man tegen Hulk ,die het op 06-06-2006 postte.
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
dvd downloaden en bekijken. Verwijderd | 3 | 26-12-2005 16:24 | |
Software & Hardware |
Muziekdownload programma's Xymox | 1 | 05-03-2005 21:41 | |
De Kantine |
Wat ben je nu aan het downloaden? de communiceerbeer | 500 | 14-10-2004 13:27 | |
De Kantine |
wat download je nu?? Verwijderd | 500 | 03-06-2004 10:24 | |
Games |
Max Payne 2: THE FALL OF MAX PAYNE Martjin | 94 | 01-11-2003 15:26 |