ze wijden het nu bij mij dus inderdaad ook op stress, terwijl ik gewoon compleet stressloos ben.
'ja, tot nu toe hebben we nog niets kunnen vinden, misschien is het dan toch de stress?'
heb in het ziekenhuis een test gehad op allerlei allergieen, waardoor mijn eet lust ook weer minder zou zijn.
opzich gaat het rustig aan wel weer beter, ik val nog steeds wel af maar ik kan nu gewoon ontbijten met een appel en 's avonds eet ik yoghurt of een kopje soep.
daarna moest ik terug naar mn huisarts en die zei: ja, doe je het misschien expres, vind je jezelf dik, wil je daarom afvallen?
steek je je vinger in je keel, slik je pillen, sport je overmatig?
ze zijn nu dus aan het 'dreigen' met Sondevoeding.
heb in het ziekenhuis een test gehad op allerlei allergieen, waardoor mijn eet lust ook weer minder zou zijn.
opzich gaat het rustig aan wel weer beter, ik val nog steeds wel af maar ik kan nu gewoon ontbijten met een appel en 's avonds eet ik yoghurt of een kopje soep.
vandaag en gisteren ook weer lekker gewerkt, en dat ging ook goed, had gegeten vlak voordat ik naar mijn werk ging, dus werd niet duizelig of iets.
dusja, als het zo vooruit blijft gaan hoop ik snel weer normaal te kunnen eten en mijn eigen figuurtje weer terugkrijgen
tis ondertussen niet ver boven de veertig meer

béétje weinig